پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۱
حسین شریعتمداری:

رأی مردم چک سفید امضاء نیست

اظهارات روحانی به گونه‌ای بوده که انگار هیچکس حق ندارد بدون کوپن از مواضع و عملکرد دولت محترم انتقاد کند! و این در حالی است که همه دلسوزان انقلاب اسلامی خواستار موفقیت دولت هستند.
کد خبر : ۱۷۶۱۹۸
صراط: حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان«با کوپن یا شناسنامه؟!» نوشت:

«نقد حق مردم و همه گروههاست، چه اقلیت و چه اکثریت. اما آنچه پسندیده نیست این است که با پول و بیت‌المال مردم کسی بخواهد دولتی را که منتخب مردم است و با رأی مردم شروع به کار کرده، به جای نقد، تخریب کند و این چیزی است که دولت نمی‌پسندد. بنابراین ما از همه می‌خواهیم با شناسنامه حرف بزنند و بگویند از کجا  و وابسته به کدام جناح هستند. با نام خود سخن بگویند نه با نام ملت ایران. راه ملت ایران روشن است».مطلب فوق، بخشی از سخنان آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم کشورمان است که روز سه‌شنبه هفته گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ایراد شده بود و طی چند روز اخیر با واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی روبرو شده است و از آنجا که موضوع این بخش از سخنان ایشان، «انتقاد و چگونگی آن» است و این، یکی از اصلی‌ترین مسائل مورد بحث و مناقشه این روزها - بخوانید همه روزها - است اشاره به نکاتی درباره آن ضروری به نظر می‌رسد؛

1- تاکید آقای دکتر روحانی بر این نکته که منتقدان «با شناسنامه حرف بزنند» و «با نام خود سخن بگویند، نه با نام ملت» اگر چه سخن عالمانه و قابل قبولی است ولی در مواردی نیز به شدت مورد مناقشه است. با این توضیح که بسیار دیده شده افرادی از یک حزب و گروه سیاسی بی‌آن که به جایگاه و هویت واقعی خود اشاره کنند، نقش خودخوانده! سخنگوی ملت را بر عهده می‌گیرند و به گونه‌ای درباره مسائل جاری کشور اظهارنظر و یا انتقاد می‌کنند که انگار از جانب همه مردم سخن می‌گویند و خواسته و نظر توده‌های ملت را بازتاب می‌دهند!  رئیس‌جمهور محترم حق دارد از این افراد بخواهد «با شناسنامه حرف بزنند» و دیدگاه و نظر حزبی و گروهی خود را به حساب ملت ننویسند.شواهد موجود اما، به وضوح نشان می‌دهد جناب دکتر روحانی به این فرمول که خود بر آن تأکید ورزیده‌اند، چندان وفادار نبوده‌اند، بلکه - با عرض پوزش- عملکرد ایشان در برخی از موارد با فرمول یاد شده تفاوت یکصد و هشتاد درجه‌ای نیز داشته است.

به عنوان مثال، فلان و فلان شخصیت سیاسی  که به جرم آشکار و غیرقابل‌انکار وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 به وضوح  از سوی مردم طرد شده‌اند، بی‌آن که به شناسنامه سیاسی باطل شده خود کمترین اشاره‌ای داشته باشند، زبان ملت را به کام می‌گیرند و به نمایندگی از آنان برای نظام و دولت محترم نسخه می‌پیچند. بدیهی است آقای دکتر روحانی حق دارد از آنان  بخواهد که «بدون شناسنامه حرف نزنند» و ابتداء برای مردم توضیح بدهند و بگویند همان کسانی هستند که با ادعای تقلب در انتخابات 88 جمهوریت نظام را به نفع مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس زیر سوال کشیده و سپس با شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، دروغگو بودن خود را به اثبات رسانده بودند. به مردم بگویند که یکی از آنها حداقل دو بار با جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی ملاقات پنهان داشته و بعد از این ملاقات‌ها بود که سوروس در مصاحبه با CNN  قول داده بود «جمهوری اسلامی تا یکسال دیگر برچیده خواهد شد»! برای مردم توضیح بدهند چرا در مقابل ادعای نتانیاهو که فتنه‌گران را «سرمایه بزرگ اسرائیل در ایران» نامیده بود

- و البته متأسفانه حق با او بود و راست می‌گفت - مهر سکوت بر لب زده بودند؟! چرا همصدا با دیگر سران فتنه، اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام در عاشورای 88 را مردمان خداجوی! نامیده بودند؟! تصویر مبارک حضرت امام(ره) را پاره و لگدمال کرده بودند! شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه»! و «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» سر داده بودند! و...باید به جناب آقای دکتر روحانی عرض کرد؛ این واقعیات که قابل انکار نیست! هست؟! و آیا همین آقایان که تاکنون اصرار داشتند آراء جنابعالی را به حمایت اصلاح‌طلبان و کارگزاران از شما نسبت دهند، امروزه زبان به انتقاد از دولت محترم نگشوده‌اند؟! انتظار از ریاست‌ محترم جمهوری آن بوده و هست که با تکیه بر فرمول یاد شده، از آنان بخواهند «بدون شناسنامه حرف نزنند» و ابتداء شناسنامه خود را روی دست بگیرند - البته اگر جرأت داشته باشند که ندارند - و سپس اظهارنظر کنند!

2- رئیس‌جمهور محترم بعد از تاکید بر این نکته که «منتقدان با شناسنامه حرف بزنند» منظور خود از شناسنامه را اینگونه توضیح می‌دهند که منتقدان «بگویند از کجا و وابسته به کدام جناح هستند»؟! که باید از ایشان پرسید؛

 الف: آیا منظور حضرتعالی از «شناسنامه»، شناسنامه حزبی منتقدان است؟ اگر چنین باشد- که ظاهرا اینگونه به نظر می‌رسد - پرسش بعدی آن است که آیا از نگاه و نظر جناب دکتر روحانی، فقط کسانی حق انتقاد دارند که عضو یکی از احزاب و یا گروههای سیاسی موجود باشند و آنانی که عضو هیچ حزب و گروهی نیستند - یعنی توده‌های عظیم مردم - حق انتقاد از دولت را ندارند! این برداشت ضمن آن که بی‌احترامی به مردم و نادیده گرفتن حق آنان برای انتقاد است، با مبانی تعریف شده جمهوری اسلامی ایران نیز سازگاری ندارد، چرا که نظام برپایه و محور مردم‌سالاری استوار است و نه حزب و گروه سالاری.

ب: ممکن است رئیس‌جمهور محترم بر این باور باشند که فقط گروهها و احزابی که در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزدهای دیگری داشته‌اند، نسبت به مواردی از مواضع و عملکرد دولت ایشان انتقاد دارند که دراین‌باره باید گفت؛ اگرچه بعید نیست برخی از انتقادها از همین زاویه و برخاسته از نگاه حزبی و گروهی باشد ولی نمی‌توان و نباید انکار کرد تمامی انتقادها از این دست نبوده و نیست، و مردم وقتی نشانه‌هایی از فاصله‌دار بودن مواضع و عملکرد دولت محترم با آموزه‌های اسلامی و انقلابی را مشاهده می‌کنند، انتقاد از این دست مواضع زاویه‌دار را با نگاهی دلسوزانه و به منظور اصلاح آن، وظیفه دینی و ملی خود می‌دانند. گفتنی است این روزها بسیاری از گروه‌ها و احزابی که نام خود را در فهرست حامیان دولت ثبت و اعلام کرده‌اند نیز نسبت به شماری از مواضع و عملکرد دولت بیشترین انتقادها را دارند. انتقاداتی که برخی از آنها از نوع باج‌خواهی و سهم‌طلبی است و اتفاقا جا دارد آقای دکتر روحانی مطابق فرمول یاد شده از آنان - اصلاح‌طلبان و کارگزاران - بخواهد که شناسنامه خود را ارائه کنند و مثلا توضیح بدهند در حالی که به اعتراف خودشان در مجموع فقط 13درصد رأی داشته‌اند و به همین علت هر دو گروه نامزدهای رسمی خود را مجبور به استعفاء کرده بودند، اکنون با کدام جایگاه و پایگاه، از دولت به خاطر نادیده گرفتن خواسته‌های حزبی و گروهی خود انتقاد می‌کنند؟!

3- آقای دکتر روحانی یک شخصیت دانش‌آموخته دینی است و حقوقدان نیز هست. بنابراین به خوبی می‌دانند که برای ارزیابی انتقاد، فرمول علمی تعریف شده‌ای وجود دارد و آن، اولا؛ توجه به موضوع مورد انتقاد و ثانیا؛ میزان انطباق آن با آموزه‌هایی است که عدول از آنها  مورد انتقاد قرار گرفته است. در این فرمول؛ شخص انتقادکننده جایگاه و تأثیر چندانی ندارد. در کلام خدا آمده است؛

«فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون أحسنه... ای پیامبر(ص)! به آن عده از بندگان من بشارت ده که سخنان - گوناگون- را می‌شنوند و از بهترین آنها پیروی می‌کنند» (17 و 18 زمر) به بیان دیگر، وقتی از یک موضع یا عملکرد انتقاد می‌شود، انتقاد‌کننده میان آنچه اتفاق افتاده است با آنچه باید باشد - یعنی آموزه‌های تعریف شده و پذیرفته شده - فاصله می‌بیند، بنابراین با مقایسه میان این دو گزاره - آنچه هست و آنچه باید باشد - می‌توان انتقاد را «به‌جا» یا «نا به‌جا» دانست بی‌آن که نیازی به کنکاش در انگیزه انتقاد‌کننده باشد.

4- رئیس‌جمهور محترم کشورمان در سخنان یاد شده و پیش از آن نیز در فرصت‌های دیگر به انتخاب خویش از سوی مردم تکیه کرده و با استناد به آن، انتقادها را بی‌اساس و در مخالفت با اکثریت مردمی دانسته‌اند که به ایشان رأی داده‌اند.درباره این بخش از سخنان رئیس‌جمهور محترم که هر از چند گاه نیز تکرار می‌شود باید گفت تردیدی نیست که اکثریت مردم  به ایشان رأی داده و جناب روحانی را از بقیه نامزدها برای تصدی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران شایسته‌تر دانسته‌اند و آقای دکتر روحانی نیز در اولین کنفرانس خبری و سپس در موارد متعدد دیگر تاکید ورزیده‌اند که رئیس‌جمهور همه ملت ایران هستند، چه آنها که به ایشان رأی داده‌اند و چه آنهایی که نظر دیگری داشته‌اند. اما بدیهی است که رأی مردم «چک سفید امضاء»! نیست و نمی‌توان با استناد به آن، همه مواضع و عملکردهای دولت محترم را برخاسته از خواست و نظر کسانی دانست که در انتخابات یازدهم به رئیس‌جمهور محترم رأی داده‌اند، بلکه دوام اعتبار رأی مردم در همخوانی مواضع و عملکرد دولت  محترم با آموزه‌ها و معیارهایی است که در قانون اساسی و سایر قوانین نظام تعریف شده و رئیس‌جمهور محترم در جریان انتخابات بر پایبندی خویش به این موازین تاکید ورزیده‌اند.

5- و بالاخره و با عرض پوزش باید گفت؛ اظهارات روز سه‌شنبه آقای دکترروحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بی‌آن که بخواهند و یا در پی آن بوده باشند، به گونه‌ای بوده است - و یا اینگونه تلقی می‌شود - که انگار هیچکس حق ندارد بدون کوپن از مواضع و عملکرد دولت محترم انتقاد کند! و این در حالی است که همه دلسوزان و دلدادگان انقلاب اسلامی خواستار موفقیت دولت هستند چرا که موفقیت دولت را موفقیت خود و نظام می‌دانند از این روی انتقاد آنان نه فقط نباید برای رئیس‌جمهور محترم دغدغه‌آور باشد بلکه می‌تواند همراهی با ایشان در ارائه خدمت بهتر تلقی شود.
نظرات بینندگان
محسن
|
United States of America
|
۰۷:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۲
۴۱
در طول عمرم اولین باره که با شریعتمداری موافقم ..................
مجي
|
United States of America
دولت قبليتان چك سفيداشت كه كسي صداش درنيامد؟
1-تورم سه برابري دولت قبل
2- رشد اقتصادي 5% -
3- ارزش ريال يك سوم دولت قبل
4-رشد اختلاس 5 برابر دولت قبل
5-.....
اقاي دل
|
United States of America
استاد مجي شكر خدا يواش يواش داره طق همه ي اون اختلاصهاهم داره از اردوگاه رفقاي من يعني همون ............. اعتدالي درمياد...
اما حالا اشاره اي به دستاوردهاي د.......... ما ميكنم
1 از چرخش افتادن سانتريفصوژها به قيمت افت 6ماهه ي دلار به ميزان 300 تومان و بعد از 6ماه همون آش و كاسه
2-قرار گرفتن كالاي وطن در سبد و تقديم به امريكا و انگليس
3 برگزاري جشنهاي شاهانه در كاخ خاينين به وطن
4- اظهار نظر وزير خارجه كه آمريكا به يك بمب ميتواند سيستم دفاعي ايران رو ازكار بندازد
5 لبو فروش و بي سواد و كم سواد و افراطي......خواندن مردم ايران
6 فاجعه ي سبد كالا
7 سكوت مرگبار دربرابر اربده كشي هاي حرومزاده هاي غربي
خواندن نغمه ي مرگ و نميتوانيم كه ارثيه ي شوم حجت الاسلام است در گوش مردم غيور ايران
9 افزايش 40 درصدي نقدينگي اونم در 8ماه
وووووووووووووووووو
حالا سيلي هاي محكم تري از .......... اعتدالي خواهيد خورد
سجاد
|
United States of America
ر... داره از اعتماد و رای مردم سو استفاده میکنه
ناشناس
|
United States of America
در پاسخ به محبی می گویم : اگر اهل مطالعه هستی برو ببین بیشترین انتقاد از دوت قبل از همین کیهان و شریعتمداری بوده و کمترین از اصلاح طلبان.
ناشناس
|
United States of America
دلي جان كم دل دل بكن اختلاس درسته نه ...ص
حداقل به مردم دروغ نميگويند
1-اين را بس است اگر عاقل باشي
هشت سال دروغ شنيدي وسكوت كردي
2-دركنارسانتريفيوژ زندگي مردم هم بايد بچرخه
3-يادته دلار 4000 توماني هم پيدا نمي كردي؟
سكه طلا را بايد ثبت نام ميكردي شش ماه بعد از بانك ميگرفتي!!
4-سفرخانوادگي وقوم قبيله اي به سرزمين استكبارجهاني ازپول بيت المال يادت رفته؟
5-حالا اگرمثل بعضي ها ميگفت كه بايك بمب ايراني تمام تاسيسات نظامي آمريكا نابود وسربه نيست ميشد خوب بود مثل اينكه عادتمان به دروغ دادن
6- خس وخاشاك كه نگفتن
7-مرغ 4500توماني يادت رفته با چه وضع ي ميگرفتي اون وضع خوشايندت بود!!!!!!
8-بازم غلط املايي عربده درسته نه عربده و از ادبياتي كه بكاربردي معلومه خيلي عصباني هستي عفت كلام چيز بدي نيست رعايت بكن
9-ريخت وپاشهاي 700ميليارددلار ناشي از درآمدهاي نفتي هشت سال نقدينگي را افزايش دادنه خزانه خالي امسال هم كه بودجه انقباضيه
10.................
بسه يابازم بگم بگم بگم بگم
کلید مقدس
|
United States of America
در جواب ناشناس خیلی باسواد :1فرمودید هشت سال دروغ شنیدید ؛مشخص که الان 7ماه گوشتو گرفتی که چیزی نشنوی 2درکنار سانتریفیوژ مردم به ارامش می رسیدند اما نه در 8سال چون اهداف نیروگاه جزء اهداف بلند مدت بود خدایش بیامرزد هم نیروگاه را هم شهیدانش را3تا انجایی که ما میدونیم دلار دست امریکاست اونا هستن که تعغیر ش میدن نه ایران دلار رو کسانی بردن بالا که سالانه چندین تن گندم رو تو مدیترانه حیف ومیل می کنند که از قضا دولت مردان شماهم خیلی خوب بلدند بهشون لبخند بزنن واین در حالی هست که اگر یکبار بری بازار متوجه میشی که معنی تورم واقعی چی هست4منظورتون از کدوم سفر هست ؟اقایون شما که امسال تو عید سنگ تمام گذاشتند البته تو ولادت حضرت فاطمه تکمیلترش کردن5روز ما برسر این با غرب مذاکره می کردیم که باید غنی سازی را افزایش دهیم حالا به یمن وجود دولت مردان شما برسر بودونبودش مذاکر کردیم وتسلیم هم شدند 6نا مه ایت الله وحیدی خراسانی به رییس جمهور وقت اقای خاتمی قسمتی از نامه این بود:شنیده ام در تهران گروهی معتاد کارتن خوابند خواستار انیم که رسیدگی کنید نباید کارتن خوابی بماند در جواب اقای خاتمی فرمودند:اینها باعث ننگ مملکتند ومرگشان باعث رهایی ما از اینهاست البته جناب دکترتون هم در همین جند ماه پیش فرمودند گروهی بی سواد منتقدین دولتند خود شما بهتر از هرکسی می دانید منتقدین چه کسانی بودند د7درباره مرغ فرمودید ببخشید الان قیمتش چند درباره وضع بد خریدش گفتید بعد دادن سبد کالایی لطف کنید یه سر به روزنامه های دنیا بیندازید که همه دنیا مشغول زیر سوال بردن ایران بودند والبته الا ن به یمن وجود دوات مردان شما کشور ما با سومالی مقایسه میشه9 مثل اینکه اقای رییس جمهور قرار 8میلیارد از بیت المال رو صرف ساخت کاخ سعد اباد کنند ببخشید چرا؟؟؟؟؟نون واب مردم از اونجاست یا مهمونهای اشرافی اقایون نباید بد بگذرونن ؟؟/وریخت پاشهای دیگه که تو این 8ماه اتفاق افتاد بیشتر از 8سال پیش هست. لطفا بگید تا ماهم بگیم ببینم کی ضرر می کنه
زهرا
|
United States of America
100 روز گذشت و همچنان ما پشت در منتظریم کلید شان خاصیتی نداشت
آقاي دل(وطن فروش)
|
United States of America
آره عزيزم...شما كاملا درست ميگي...
من بودم كه دوهزارتا دوهزارتا از بازار سكه ميخريدم.تا بره بالا...
من وارث اقتصاد ليبرالي هاشمي و روحاني و صرافي ها هستم...
من شهرام جزايري هستم!!!
من رفيقدوست و فاضل خداداد هستم..
من بابك زنجاني راننده ي نوربخش رييس بانك مركزي خاتمي و هاشمي هستم..

ما هنوز هم ميگيم كه شما و فتنه گران خس و خاشاكيد چون همه جا رو اتيش زديد اما لبو فروش و افراطي و راننده تاكسي و حسود و....سخنراني ميكنه و مقاله مينويسه..
بانك اتيش نميزنه و آدم نميكشه و اعتدالي وسط خيابون برهنه نميكنه و به پايگاه بسيج حمله نميكنه تا اسلحه هاش رو به يغماببره تا حرفي كه نتونست از صندوق دربياره به زور اسلح به كرسي بنشونه!!!!!!

اگه شما و بقيه ي دوستان ...يكم چشماتون رو واكنيد خواهيد ديد كه بمب ايراني يعني همون شهادت طلبي تمام سيستم دفاعي آمريكارو از كار انداخته(البته سيستم هجوميش رو)
بمب ما حزب الله...
بمب ما سانديس خور بزرگ خميني كبيره...
كه هرجا اسمش مياد همه ميزنن گاراژ آره دوست عزيز بمبمون رو ميگفتم
همين بغل ..سوريه...
آمريكا گفت بشار بايد بره..
هاشمي هم گفت
انگليس گفت بشار بايد بره هاشمي هم گفت
فرانسه گفت بشار بايد بره هاشمي هم گفت
عربهاي وهابي ريگزارهاي جنوب خليج فارس هم گفتن بشار بايد بره هاشمي هم گفت...
خلاصه تمام اربابان معنوي شما گفتن بشار بايد بره...اما.....
آقاي ما گفت بشار هيچ جا نميره و نرفت....
اينه فرق ديپلمات و انقلابي !!!!!!!!!
ديپلمات و حقوقدان از فيلماي آمريكايي ميترسن اما انقلابي نميترسه


كدوم 700 ميليارد...؟؟؟
همونهايي كه با هاش آمريكارو از عراق انداختيم بيرون؟؟
همون ايي كه كل ايران رو باهاش اتوبان كشيديم؟؟
همونهايي كه باهاش صدها داروي نو تركيب ساختيم؟؟
همون هايي كه باهاش فردو و نطنز ساختيم و اراك و بوشهر و تا شما بريد در طبق اخلاص به آمريكا تقديم كنيد؟؟
همون پولهايي كه باهاش كشتي 300 متري ساختيم
همونهايي كه با هاش هزاران موشك ساختيم تا شما بريد و اونارم بفروشيد؟؟؟
همون پولهايي كه باهاش همه جا كارخونه ي سيمان ساختيم تا همفكرنتون ديگه نتونن لا اقل تو سيمان سوداگري كنن؟؟
همون پولهايي كه باهاش پالايشگاه ساختيم و..............
از اون دروغ 700 ميليارديت 100 تاشم كه رب الاربابتون آمريكا بالا كشيده كه(البته يه مقداريش مال قبل بوده)
مرغ 4500 هم يادمه ...خيلي بد بود اما سبد كالا فاجعه بود ...
درضمن ما 8 سال راست گفتيم و شما دروغ شنيديد چون نميتونستيد موفقيتهامون رو ببينيد
اما شما 8 سال دروغ گفتيد تا به اين پست برسيد...حالا كه رسيديد 9 ماهه كه داريد آسمون ريسمون ميبافيد و در مقابل رب الارباب زانو زديد كه شايد گوشه ي چشمي بهتون كنه..
حاج محمود هرچي نداشت لا اقل وطن پرست بود نه وطن فروش
در ضمن درباره ي خزانه ي خالي هم بهتره به مصاحبه ي فرداي وزير اقتصادتم گوش كني كه تلويحا گفت رييسش ...........و .............بود...
اصلا حاج محمود ما هم دروغ گو هم فراماسونر هم سبورجيان هم منحرف هم يهودي صفت هم دزد هم ..هرچي شما ميگي...!!!
نظرت راجع به سوناي چند ميلياردي و رانت 650 ميليون يورويي و كرسنت و استات اويل و شاهكارهاي ديگه ي ژنرال نفتي چيه؟؟؟
نظرت راجع به شمال رفتن و بعدش كيش رفتن چيه؟؟؟نظرت راجع به توافقنامه ي ذلت بار ژنو چيه؟؟؟دوست دارم نظرت رو بدونم؟؟؟نظرت درباره ي سكوت مرگبار وزارت خارجه چيه؟؟؟
اصلا نظرت درباره ي 96 درصد مردمي كه روي بادر روحاني رو زمين انداختن و ثبت نام كردن چيه؟؟؟؟
در ضمن اگر يكم اهل مطالعه باشي چند روز بعد همه ي سايتها اسامي سرزمين استكبار رو نوشتند.
همه خبرنگارو وزير و وكيل بودند البته از خانواده ي داش محمود هم بود كه اين كار اشتباه بود...
اما مهمتر از اون هدف سفر بود كه حاج محمود ميرفت پوزه ي رب الارباب رو ميماليد خاك...شمارفتيد براي اظهار ارادت و خاكساري خدمت رب الارباب...
مجی
|
United States of America
دل جان :"حاج محمود هرچي نداشت لا اقل وطن پرست بود نه وطن فروش" مثل اینکه خیلی بیکاری چون من فرصت مطالعه همه عرایضتو نداشتم فقط بسنده میکنم به یک عبارتی که نوشتی
این ادعاتو آقای لاریجانی درجریان افتضاحی که درمجلس احمدی نزاد برپا کرد داد گفت که:
یک روز اخوی احمدی نژاد پیش من آمد وگفت که برادرم با منافقین و .... و ارتباط داره وبرادرش روزبعد نقل قول آقای لاریجانی را تایید کردند . اینم ازرئیسی که سوگند خورده بود ........................
حالا جواب بده
آقاي دل
|
United States of America
دوست عزيز داش مجي...
از استدلال خنده دارت معلوم شد چيكاره اي...
اولا همه ميدونيم كه داوود احمدي نژاد به هيچ عنوان همسو با حاج محمود نبود...
در ضمن از اين دست صحبتها اين استاد صراطم خيلي ميزد كه آره هزاران نفر در شمال دارن آموزش ميبينن كه تهران رو اشغال كنن و ال وبل و
يكييي از ائن ور ميومد و ميگفت كه نمي دونيد كه احمدي نژاد مكالمش رو با اسراييل ضبط كردن و ميخوان بازداشتش كنن وووووووو
با همين دروغا تونستيد داش سعيد مارو شكست بديد....
حالا بفرماييد...خدمت شما اين گوي و اين ميدان..
قول ميدم يه رويي از حاج محمود سفيد بشه كه سوراخ موش بشه يه ميليارد
مجي
|
United States of America
دلي جان
داوودابتداي كاررئيس دفتر حاجيتون بود اما آنقدر حاجيتون زير آبي رفت رفت كنار ديدنميشه با تزوير ودروغ مملكت را آباد كرد
البته مابه ميلياردهاي اختلاستان عادت كرديم بريد به ترليارد و كاترليارد
كي به كيه؟
ماهم قول ميديم كشش نديم
ناشناس
|
United States of America
صراط خواهشا نظر قبلي منو در مورد مو منتشربكن وخودت به دلخواه سانسورش بكن
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۴
۲۵
فلان شخصیت سیاسی که از سوی مردم طرح شده!!!!

آقای شریعتمداری قرار شد از سوی مردم حرف نزنی دیگه وقت بیدار شدنه، امثال شما بدون استفاده از کوپن شعار ملت هیچ و پوچین، شما حتی توانایی اداره یک روزنامه را ندارید که اگر رانت حکومتی نبود یک روزه ورشکست می شدید.
تمام حرف روحانی اینه که اقلیت هوچی گر 3 درصدی جامعه به اندازه کوپنشون حرف بزنند اجازه بدن نمایندگان 97 درصد جامعه به اندازه نصف شما 3 درصد حرف بزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد اشتباهي منفي زدم
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
حكومتي؟؟؟؟؟
جالبه طرفداران رييس جمهور تزوير و ياس.با ادبيات بي بي سي و صداي آمريكا از روحاني دفاع ميكنن
شناسنامتون از ادبياتتون كاملا خواناست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقلیت 3 درصدی؟شما هم که توهم زدی.مگه تو اداره امار کار میکنی؟مگه همه پرسی صورت گرفته که این امار رو میدی؟چرا تا شریعتمداری انتقاد میکنه دادتون در میاد؟ظاهرا عینک رو برعکس گذاشتی. هوچی گر اونایی هستن که با بهانه دروغین تقلب کشور رو به التهاب و اشوب کشوندن یا اونا که در روز عاشورا به امام حسین هم رحم نکردن..حالا اینا در نظر شما 97درصد هستن باید در بی عقلی شماها یقین پیدا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شريعتمدار جان هرچي بگي من قبول دارم آزادي از طرف من همه چي بگي
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۱۸
جناب روحانی توکل دولت یه حرف درست زده باشین همینه که رای مردم چک سفیدامضانیست که هر...کاری دلتون خواست بکنیدبگیدمامنتخب مردم هستیم توچندماه به اندازه چندسال باکارای نسنجیدتون به مردم استرس واردکردین هرکیم حرف بزنه بیسواده آقااتفاقاًاونیکه اینوضعوباپوستواستخونش لمس میکنه همین قشربیسوادوکارگره روزمزده والاباسواداپشت میزنشستنوبه هرسازتون میرقصن
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از بیسواد اونهایی بودند که به جای ان پی تی نوشتند ام پی تی.نامه شون هم پر از غلط های دستوری وبا خط خرچنگ قورباغه نوشته بودند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بی سواد اونایی هستن که منتقدین رو بی سواد فرض میکنن.
اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۸
۱۷
می شه این شریعتمداری یه کم کمتر حرف بزنه یا اینکه خودشو بیشتر با افکار عمومی اجین کنه بعد اظهار نظر؟ چرا فکر میکنه بیشتر از بقیه می فهمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون کسانی که خیلی ادعای فهم دارند عجین را اجین مینویسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من میخوام بدونم این شریعتمداری به چند تا کشور سفر کرده و اصلا کجا درس خونده و اصلا مدرکش چیه و چه رشته ایه که تو همه چیز دخالت میکنه؟!!!!
بعد از 35 سال انقلاب اولین مسئولی که مدرک تحصیلیش مطابق کارش بوده فقط همین آقای دکتر محمد جواد ظریف بوده.
35 سال امثال همین شریعتمداری که معلوم نیست از کجا اومده تو همه کارها دخالت کردند که وضع کشور اینه.
اگه قراره ایشون تو همه چیز نظر بده پس کسانی که طبق همون رشته درس خوندند چی؟!!!
عل اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب منطقی بده این گونه حرف زدن از یک بچه 9 ساله هم بر میاد .
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ايشون در ايران درس خونده و همينجا زندگي كرده و دلش هم همينجاست
نه مثل رفقا كه از مركز فراماسوني مدرك گرفتن و دلشونم تو كاخ سفيده و فارسي شون لهجه ي انگليسي داره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقيقت تلخه مثل حرفاي شريعتمدار كه خيليها خوششون نمياد ولي من عاشق حقيقتم وخيلي هم حرفاش به دلم ميشينه
محسن
|
United States of America
|
۰۸:۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۹
۳۱
من نمیدونم صدا و سیما که اینقدر میگه مثلا" محبوبیت اوباما و اولاند و.....به زیر فلان درصد رسیده یه نظر سنجی راجع به روحانی بعد از 9 ماه انجام نمیده تا مشخص بشه محبوبیتش رسیده به زیر 35 درصد
ناشناس
|
United States of America
محبوبيت رئسي دلبند قبلي تان چي ؟
چند صد برابر شده بود؟
ناشناس
|
United States of America
محسن خان شما بدونه آمار گیری این 35 درصد رو از کجا آوردی؟!
محسن
|
United States of America
ناشناس من خودم احمدی نژادی نیستم ولی با ای گندهایی که آقا کلید زده ................
علی اصغر
|
United States of America
خیلی زیاد حساب کردی همه پرسی یارانه ای ثابت کرد که زیر 3 درصده
ناشناس
|
United States of America
پس آقا محسن معلومه حتی اینقدر هم نمیتونی درک کنی که این گرفتاری ها از این دولت نیست بلکه از دولتهای نهم و دهمه.
اگه کار آقای روحانی گند زدن باشه کار احمدی نژاد چی بوده؟!!!!
انتظار داری با خزانه خالی کشور رو گلستان کنه؟!!
تو خودت حاظری یه جا مفتی کار کنی؟
میتونی بفهمی درست کردن این وضع خرج داره؟
میتونی بفهمی احمدی نژاد حتی به ذخیره هم رحم نکرده و کاملا خزانه رو خالی کرده؟
بعضی وقت ها شک میکنم که این احمدی نژاد ....................
اونها هم در همون زمان ایران رو تحریم کنند تا تحریم ها اثر داشته باشه که واقعا هم به نتیجه رسیدند.
آقاي دل
|
United States of America
برادر ناشناس رييس شما يه رويي از رييس دلبند ماسفيد كنه كه بيا و تماشا كن!!!!
محسن
|
United States of America
دیگه حذف اینترنت نامحدود مثلا" به محمود مزبوطه؟؟؟؟/ یا کیسه .............
ناشناس
|
United States of America
در جواب به ناشناس 13-50تا كي ميخاين همه چيرو گردن قبلي بندازين يعني ر... اينقدر بي عرضه است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۷
۱۱
اتفاقا راي مردم چك ا سفيد امضاء است
مثل اينكه ميزان راي ملت است را كه امام راحل بيان كرده بودند را فراموش كرده اي جناب!!؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا آن همه فحش و تهمت به منتخب 25 میلیونی مردم درگذشته صورت گرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور امام تو انتخاب شدن ورييس شدن بوده نه اينكه خون شهدا پايمال بشه ارمان انقلاب از بين بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جمله را کامل بگو میزان رای ملت است و مردم اسلام را میخواهند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه؟ داری خفه میشی؟ کمک میخوای؟ میتونی صحبت کنی؟ الان بگو دقیقا کجایی؟ تو توهم ؟
روحانی مچکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۲۷
احسنت زدی به هدف آقا شریعتمداری.حرف حق را باید پذیرفت حتی اگر از زبان دشمنت هم باشد آقای حسن روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۳
... بابا!
عاشق ایران و ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۷
۹
شریعتمداری دوباره . . .؟! . .. برو پی زندگیت من که میدونم کدوم سازمان قدرتمند پشت توءو رفیقات هستن . . . برو انقدر از طرف ملت شریف و عزیزمون حرف نزن . . .
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
پس معلوم شد دستتون خالیه و تو جواب منطقی گیر کرده اید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هيچ كس پشت وپناهش نيست بجز خدا انشا له خدا كمكش كنه تهمت زدن كار بي عرضه هاست
رحيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱۳
ما كه متوجه منظو ر اقا جهان نشديم ولي ميدانيم97%مردمي بودند كه به التماس هاي اقايان بي توجهي كردند ودر دريافت يارانه ثبت نام كردند حال اين يعني چه الله اعلم.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره ... چه کارش به شقیقه
مهدي
|
Japan
|
۰۹:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۲۰
حاج حسين كلامت مثل تيغ بران است و راه فرار را بر منافقين بي حيا و قدرت ظلبان خائن ميبندد بنابراين طبيعي است كه دار ودسته وطن فروش ها و كودتاچي ها را خوش نيايد. ميدانم حرفهاي نگفته فراوان داري از بي كفايتي دولت اما به خاطر حفظ يكپارچگي به زبان نمي اوري
پارسا
|
Japan
احسنت آقا مهدی حرف دل ما را زدی و درود بر حاج حسین شریعتمداری و امثال او که فرمانده هان جنگ نرم (با ابزار قلم) بر ضد دشمنان نظام و ارزشهای آن هستند و منطق قوی و استدلالشان بی رقیب است.
ناشناس
|
Japan
آخی طفلکی حاج حسین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱۰
عزیزان گوش کنید. من در دوره های قبل مجبور بودم برا شنیدن انتقادها و صداهای مخالف برم از سایتهای بیگانه این نظرات را ببینم. اما الان همه راحت تر از قبل حرفشان را می زنند. این یعنی تفکر حاکم با انتقاد بیشتر از تفکر قبلی موافق است. این را غنیمت بشماریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که راست میگی فیلتر کردن سایت ها و لغو امتیاز روزنامه های منتقد و بیسواد خواندن منتقدان دلیل بر انتقاد پذیر نبودن د... است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خواب تشریف داشتی.
ما که اونوقت هم میامدیم صراط همش انتقاد از دولت بود حالا هم همینه.
سایتهای دیگر حتی فحش هم به شخص رییس جمهور دادند که بعینه در چند سایت دیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه منفی زدم
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین برای ما میتونی دروغ بگی با وجدان خودت چه میکنی. گیریم همه چیز این دولت از دولت قبلی بهتر بوده ولی خداوکیلی نمیتونی بگی این دولت انتقاد پذیرتر از دولت قبلیه.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
باید بگویم اشتباه کردی و خودتو به زحمت انذاختی میرفتی سایت ها اصلاح طلب و به ویژه سایت رفسنجانی بخرمانی و نشریه های زنجیره ای تا ببینی که نقد که هیچی 8 سال دروع تهمت و سیاه نمایی کردند با نهایت بیب رحمی و انصاف .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱۶
درود بر حاج حسین شریعتمداری عزیز.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۰
مشکل اکثریت دولتی ها چه قبلی و چه فعلی دست بردن در بیت المال هست. چون لقمه ای که از بیت المال میخوری چنان تو را خراب میکند که نمیتوانی خطا را از راه درست تشخیص دهی.

و دقت کنید خیلی از دولتی ها از اول انقلاب تا به حال از بی پولی به ثروت و از انقلابی بودن به ضد انقلاب تبدیل شدند که جای بسی تامل دارد.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا همین چند وقت پیش همین د... راستگویان آقای ر... 4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ارزی بدون اجازه مجلس برداشت که تا حالا هیچ دولتی همچین کاری نکرده.
فکر کنم .......... عقب افتاده بوده احتمالا دلیلش همینه.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۱
بعد از منتشر شدن کامنت تیترهای علامه و آیت الله آملی لاریجانی که من هنوز فکر میکنم دارم خواب میبینم لطفا"از این به بعد به هرکاربری اجازه داشتن فقط یک نام کاربری رو بدید تا همه ببینن من الکی نمیگم بعضیها واسه خودشون یه لشگرن
سربازسیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۶
دمت گرم حاج حسن
سجاد کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
"من ر.... هستم، سنگ پا نیستم!" از روستا آمده ام اما در شهر بالیده ام؛طلبه بوده ام اما به دانشگاه رفته ام؛اهل فقه و شریعت بوده ام اما دانش حقوق خوانده ام؛پارسی زبانم اما به زبان انگلیسی نبز خوانده ام ، نوشته ام ، سخن گفته ام؛انقلابی بوده ام اما رادیكال و افراطی نبوده ام؛وفادار به امام و رهبری بوده ام اما ......... نبوده ام؛آرمانگرا بوده ام اما برده ی چشم و گوش بسته ی شعار نبوده ام؛اصولگرا بوده ام اما سنگواره نبوده ام؛ایرانی بوده ام اما جهانی اندیشیده ام؛عملگرا بوده ام اما تحول خواه بوده ام؛حزبی بوده ام اما باندی نبوده ام؛معتدل بوده ام اما عافیت طلب نبوده ام؛اشتباه كرده ام اما دروغ نگفته ام؛ و اینك كه :با شما مردم ایران برای نجات میهن از گرداب ویرانه های هشت سال بیراهه ،عهد بسته ام،امیدوار به پشتیبانی تان ،با بهره گیری از تدبیر اندیشمندان و كارشناسان كشورم، حتی لحظه ای از این مجال مهم و ارشمند خدمتگزاری را برای پرداختن به "حاشیه سازی " های این محفل و آن طیف افراطی هدر نخواهم داد! من ، ر..... هستم...سنگ پا نیستم!
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا سنگ پا هستی از اونم بدتر البته در مقابل دلسوزان داخلی وگرنه در مقابل تهدیدات متعدد امریکا و بد وبیراه و غلطهای اضافی اون مستکبر جهانی، مثل چغندری و صدات در نمی آد. افسوس و دریغا!! کاش در مقابل دشمنان ملت ایران رویی چون سنگ پا داشتی نه دوستان !!!
نوبخت ازقائمشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۶
شما سعی کن از طرف همفکران خودت نظر بده! شما نماینده افکارعمومی نیستی
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام پابرهنه هاي فريب اعتدال خورده با ما هستن..
انقلاب به پايين...تمام دمپايي پوشا و عرق گير پوشاي يافت آباد و شوش و راه آهن و .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
متاسفانه افراد ادت کرده اند از طرف ملت حرف بزنند ملت از امثال ش... متنفر هستند واگر ایشان شک دارد در دوره اینده کاندید شود ولی بصورت مستقل تا ببیند که هیج جایی در بین ملت ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چطور شما كه ژور ناليست هم نيستي حق داري از طرف مردم حرف بزني ونظر خودتو به ديگران نسبت بدي اونوقت يك روزنامه نگار كه مطمئنا از شما بيشتر ميدونه نبايد از دولت انتقاد كنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۲
حرف از کوپن نبود.شناسنامه بود.یعنی حرف خودتو به اسم خودت بزن نه به اسم مردم.پشت سر مردم قایم نشو وچرند بگو.اگر شجاعت گفتن حرفت رونداری لطفا ساکت.کی بود کی بود من نبودم و...نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كي اين كار را كرده ؟كيهان؟ 9دي؟ يالثارات؟اونا كه شناسنامه دارن اسم دارن همه چي دارن پس اين حرفا همش بيخوده ونشان از بي حوصلكي ونقد ناپذيري دولت داره همه ميتونن انتقاد كنن همونطور كه مميزي كتاب را بد ميدانند وانرا به شعور مردم حواله ميكنند پس انتقاد را هم به شعور مردم حواله كنند اگر نقد اشتباه باشد مردم ميفهمند پس درست باش واز بد گو نهراس اقاي اعتدال!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۵
جناب آقای شریعتمداری : متاسفانه باید بگویم تحلیل خوبی اریه نکرده اید
عروس اینا
|
Iran (Islamic Republic of)
برو آرمان بخون بهترین تحلیل ها را نسبت به این دولت و خاندان بی خاطره داره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
کلن به این دولت رای ندادیم و خیالمون هم راحته و با تفکر این دولت مخالفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم راي ندادم و خوشحالم كه به جليلي راي دادم ولي دلم براي انقلاب وخون شهدا ميسوزه انقلاب به دست نا اهلان افتاده چه بايد كرد؟خدايا خودت دينتو حفظ كن كاش ميتونستم نذارم مردم ماهواره ببينن بخدا اين ماهواره مثل سم ميمونه تمام ارزشهارو بد وتمام ضد ارزشها رو خوب جلوه ميده ومتاسفانه مردم كاملا تحت نفوذ جنگ نرم امريكا هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
پول نفت خام بعد از كسر هزينه استخراج به حساب مردم ريخته شود وتمامي هزينه هاي مرتبط به مردم را خود مردم پرداخت كنند دبستان ها ومدارس ودبيرستان ها ودانشگاه ها، حوزه هاي علميه و... آزاد وغيرانتفاعي شدند وهزينه هاي مرتبط را خود شخص كه پول نفت ماهانه مي گيرد خودش پرداخت مي كند وهزينه هاي دولت نيز از ماليات و... تامين شود اينطوري عدالت برقرار شده وهمه مردم مي توانند ملي بودن نفت را احساس كنند طبق قانون اساسي آموزش وپرورش ودانشگاه ها براي تحصيل بايستي رايگان باشد ولي در منطقه ما دبستان دولتي وجود ندارد همه غيرانتفاعي هستند نه پول نفت را به مردم مي دهند ونه آموزش رايگان است از طرفي مداح ها ي مشهور براي مداحي پول ميلياردي مي گيرند ، نهاد ها وبعضي ارگان ها سيمنارهاي آنچناني مي گذارند ، آقازاده و وابستگان آقايان از بانك ها وام هاي ميلياردي مي گيرند حتي اصل پولو بر نمي گرداند اگر سهم هر نفر از پول نفت به خود شخص پرداخت شود تمامي اين رانت خوري ها ودزدي ها اتوماتيك حل مي شود
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
شریعتمداری کی ........... از دست ............. خلاص شیم؟ :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۰
اقای شریعتمداری کلا با این نام جرج سروس کاسبی خوبی راه انداخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۲
پیشنهاد میکنم شریعتمداری یه سری به آمار منفی و مثبت ها بیاندازد و از میزان محبوبیت خودش خبر دار باشه بعد حرف بزنه و تحلیل کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
آقای شریعتمداری لطف کن از طرف خودت حرف بزن مردم خودشان هم عقل دارند هم درک تشخیص بنابراین از اسم مردم سواستفاده نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
در 35 سال اخير از جنتي ، رسايي ، روزنامه كيهان ، جهان ، صراط ، كوچك زاده ، بذرپاش ، زاكاني ، فدائي ، جليلي و... فتنه گر تر نديديم درست كردن ماجرا هاي كوي سال 78 ، عاشورا 88 ، دانشگاه 88 ، پرتاب مهر ، هدايت لباس شخصي ها ، تجمع هاي بدون مجوز در جلو منازل شخصي مردم ، برهم زنان تجمع هاي قانوني وبا مجوز خدايا تورا قسم به حضرت محمد وعلي وفاطمه و حسن وحسين ما را از دست اين قدرت طلبان بي رحم نجات بده
حبیب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
اقای روحاتی افتخار می کتد بگی دکتر روحانی انهم از نوع انگلیسی ان یک وقت نگویید حجت الاسلام ببخشید ما می گوییم doktor ruhani hlou
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
دولت تعاملش با اروپا وآمریکا که خوبه تعامل با مردم مهم نیست واین دقیقا مطابق این آیه شریفه است که : محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
برای احمدی نزاد چک سفید وجود داشت . یک بام و دو هوا؟؟؟؟؟؟؟؟/ مگه نگفت مجلس در راس امور نیست ؟ مگه این همه عزل و نصب های بی خودی نکرد؟ مگه با موضع گیری هاش اختلاف میان دهها میلیون ایرانی نیانداخت ؟ مگه بر تابوت چاوز خدانشناس بوسه نزد ؟مگه به مراجع عظام بی حرمتی نکرد و ............ آیا چک سفید داشت ؟؟؟؟؟؟شریعتمداری اگه فکر کنه بهتر حرف می زنه اما متاسفانه عادت کردند به زیاد حرف زدن و کم فکر کردن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
چک سفید امضا اختیارشو کسی داره که گرفته یا صادر کرده اقا تو این میانه شما چکاره هستی که اظهار نظر میکنی بزارین به عهده ملت مگه اینکه شریعتمداری یا خودشو کل ملت میدونه یا واقعا به روحانی رای داده وما بیخبریم