مسافران پرواز ايران اير به مقصد پکن و توکيو بعد از گذشت 20 ساعت همچنان در فرودگاه امام سردرگم و بلاتکليف مانده اند.
اين مسافر خانم که با همسر و فرزندانش به همراه نزديک به 300 مسافر اين پرواز ديشب را در محوطه سالن انتظار فرودگاه به صبح رسانده است گفت: هيچ امکان رفاهي در اختيار مسافران قرارداده نشده و عوامل شرکت ايران اير تنها به توزيع غذاهايي که داخل هواپيما با آن از مسافران پذيرايي مي شود اکتفا کرده اند.
او همچنين به البرز گفت: براي چندمين بار ساعت پرواز روي تابلوهاي اطلاع رساني فرودگاه امام تغيير کرد و عليرغم اينکه اعلام شده بود اين پرواز امروز ساعت شانزده و ده دقيقه انجام خواهد شد بار ديگر اين اعلام به ساعت هجده و ده دقيقه تغيير کرده و اين در حالي است که به دليل پاسخگو نبودن مسئولان فرودگاه و خط پروازي ما واقعا" نمي دانيم تا کي بايد اينجا و با اين شرايط معطل بمانيم.
اين مسافر تهران - پکن همچنين توضيح داد در ميان مسافران افراد مسن ، دانشجو و بازرگان وجود دارند که حضور به موقع در مقصد براي رسيدگي به امورشان ضروري بود و اصلا" معلوم نيست چه کسي اين خسارت را جبران خواهد کرد.
او گفت: مسئولان حتي از پهن کردن يک موکت روي زمين براي استراحت خردسالان و مسن تر ها خودداري کردند و تماسهاي ما هم با مسئولان ايران اير بدون پاسخ باقي مانده است.
اين مسافر گله مند در پايان گفت: همه وسايلمان را در بار تحويل داده ايم و حتي شارژ تلفن هاي همراهمان رو به اتمام است و نمي دانيم تا کي اينجا معطل خواهيم بود و وقتي هم به مسئولان مي گوييم ما از اين سفر منصرف شده ايم مي گويند اگر چنين کاري کنيد پول بليط شما مسترد نخواهد شد !
البرز با ياداوري تبليغي که ايران اير به تازگي براي خود کرده بود به مسئولان اين شرکت ياداوري مي کند که "با بالهاي بسته پريدن هنر نيست ، بلکه پاسخگو بودن به مسافران معطل و خسته هنر است"