سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲

وزارت خارجه حفظ هیبت نظام را مدنظر قرار دهد

نماینده مردم سنقر در مجلس، انتظار از وزارت امور خارجه را حفظ هیبت نظام در بیانیه‌ها و موضع‌گیری‌ها بیان کرد و گفت:‌ اروپا با هدف سلطه‌گری پای میز مذاکرات نشسته است و اگر ما یک قدم عقب بنشینیم، آن‌ها بازهم جلوتر می‌آیند.
کد خبر : ۱۷۲۶۷۷
صراط: محمدابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچکدام از قوا به تنهایی نمی‌توانند منویات رهبری و منافع ملی را پیگیری کنند،‌ گفت: قوانین ما به خودی خود،‌ نقص و مشکلی ندارند،‌ اما مشکل، زمانی خود را نشان می‌دهد که قرار است به اجرا درآید.

وی بر ضرورت حفظ و بها دادن به ابهت نظام توسط نهادها و دستگا‌‌ه‌های دیگر اظهار کرد:‌ شأن نظام جمهوری اسلامی بالاتر از این است که چهار جوان فریب‌خورده و بازی‌خورده توسط دشمن و با پول او در مرزهای شرقی کشور به ستیز با نظام برخیزند.

محبی انتظار از وزارت امور خارجه را حفظ هیبت نظام در بیانیه‌ها و موضع‌گیری‌ها بیان کرد و گفت:‌ اروپا با هدف سلطه‌گری پای میز مذاکرات نشسته است و اگر ما یک قدم عقب بنشینیم، آن‌ها بازهم جلوتر می‌آیند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا اشاره و بیان کرد:‌ اروپایی‌ها تا شهادتین را از زبان ما برندارند،‌ بی‌کار نمی‌نشینند، لذا اگر مسئله هسته‌ای نیز حل شود،‌ بحث دیگری چون حقوق بشر را مطرح می‌کنند و قطعنامه‌ای که تصویب شد نیز گویای این است که هدفشان به هم ریختن مرزهای اخلاقی در ایران همانند اروپاست.

منبع: فارس