سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

طرح انفجار درمصر ناکام ماند

منابع مصری گزارش دادند که دستگاه‌های امنیتی در استان الدقهلیه اعضای یک باند تروریستی جدید متشکل از ۱۰ عضو را که قصد انفجار مراکز پلیس و هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس را داشتند، بازداشت کردند.
کد خبر : ۱۷۰۸۸۳
صراط: منابع مصری گزارش دادند که دستگاه‌های امنیتی در استان الدقهلیه اعضای یک باند تروریستی جدید متشکل از ۱۰ عضو را که قصد انفجار مراکز پلیس و هدف قرار دادن افسران و نیروهای پلیس را داشتند، بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری الشروق، دستگاه‌های امنیتی مصر در استان الدقهلیه اعضای یک باند 10 نفر را بازداشت و یک کارگاه دارای تجهیزات کامل برای ساخت بمب‌های دست ساز را کشف کردند.

سرلشگر «حسن عبد الحی» مدیر امنیت الدقهلیه گفت که اخطاریه ای از سرتیپ «السعید عماره» مدیر تحقیقات جنایی در الدقهلیه دریافت کرد مبنی بر اینکه  سرگرد «محمد عبد الهادی» معاون تحقیقات مرکز المنصوره در حین گشت‌زنی امنیتی در خیابان‌های شهر متوجه شد که یک گروه سوار بر یک موتور سه چرخ هستند که پس از توقف آنها و بازرسی موتور، مقادیر زیادی مواد مورد استفاده در تولید بمب‌های دست ساز، مواد منفجره، مقادیر زیادی نفت و بنزین، بطری‌های کوکتل مولوتف، سیم‌های برق و نیز نقشه‌هایی که مراکز پلیس را نشان می‌داد، کشف شد.

بر اساس این گزارش در بازجویی از متهمان به نام‌های «عادل. ال.ح»(36 ساله) دارنده مدرک دیپلم صنایع، «محمد. الف.ب»( 28 ساله)، «عوض. ع.م» (44 ساله) و «احمد. الف.ع»(28 ساله) اعتراف کردند که به همراه چهار نفر دیگر یک باند تروریستی برای هدف قرار دادن نیروهای پلیسی و خودروهای آنها تشکیل داده‌اند.


منبع: تسنیم