سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶

ادعای‌جدیداسرائیل‌درباره‌کشتی‌حامل‌سلاح

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه روسیه تصریح کرده که موشک‌های کشف شده از کشتی اخیرا توقیف شده، ساخت سوریه بوده‌اند.
کد خبر : ۱۶۸۳۹۶
صراط: به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه اسرائیل در دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو روسیه مراتب نگرانی خود را در خصوص توسعه بحران سوریه به اطلاع وی رساند.

بنابراین گزارش، در این دیدار که در شهر رم، پایتخت ایتالیا برگزار شد، مباحثی همچون بحران سوریه و مذاکره با تشکیلات خودگردان فلسطین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت اما در بیانیه‌ای که دفتر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی منتشر کرده، چیزی در خصوص مباحث دو وزیر خارجه در خصوص بحران اوکراین نیامده است.

این در حالی است که وزارت خارجه رژیم اشغال‌گر قدس در اولین واکنش خود به بحران اوکراین چهارشنبه شب موضعی کاملا محافظه‌کارانه اتخاذ  کرده بود.

لیبرمن در دیدار با پوتین همچنین ضمن ابراز نگرانی در خصوص اوضاع سوریه اذعان کرده است که موشک‌های توقیف شده در کشتی‌ای که ادعا می‌شود، ایرانی بوده است، ساخت سوریه هستند.

وی همچنین مدعی شده که دولت سوریه تلاش‌های بیشتری را برای تحویل تسلیحات پیشرفته به حزب‌الله لبنان و جنبش حماس انجام می‌دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته ادعا کردند که یک کشتی ایرانی را توقیف کرده‌اند که حامل تعدادی موشک بوده و به سوی نوار غزه حرکت می‌کرده است.

منبع: فارس