پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان ، به رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: برخورد پلیس به صورت ارشادی و آگاه سازی خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۷۳۱۴

صراط: سرهنگ جعفر کردلو افزود: مردم باید با خطرات مخرب استفاده از مواد محترقه در  چهارشنبه آخر سال آشنا شوند چرا که عدم آگاهی از این مواد خطرناک یک عمر پشیمانی به بار می آورد.

وی اظهار داشت: خانواده ها باید مدیریت لازم را در دستور کار قرار دهند و امر نظارت خود بر فرزندان را تسهیل کنند و در مواردی هم با نهایت نرمی و آرامش تذکر بدهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، به ظرفیت رسانه ها و سایر ارگان های دیگر برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اشاره کردوگفت: رسانه ها باید بر این امر مهم مانور دهند و حوادثی را که در سالهای گذشته اتفاق افتاده را منعکس کنند ومردم از این حوادث با خبر شوند چرا که مشاهده این حوادث و رویدادها به حد زیادی جلوی حوادث ناگوار را می گبرد و حالت بازدارندگی دارد.

سرهنگ کردلو ، به اقدامات پلیس در چهارشنبه آخر سال اشاره کردوگفت: پلیس نیروهای امنیتی، انتظامی خود را در همه مناطق استان به خصوص در مکان هایی که تردد زیاد است را مستقر خواهد کرد و گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه حضور خواهند داشت.

وی، به برخورد پلیس با افراد خاطی اشاره کردوگفت: پلیس با افرادی که اقدام به خرید و فروش یا نگهداری مواد محترقه کنند برخورد کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان ، به کاهش استفاده از مواد محترقه در بین مردم با عملکرد درست رسانه ها اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های سال‌های گذشته در مورد آسیب‌های ناشی از این نوع بی‌احتیاطی‌ها به کاهش حوادث ناگوار کمک شایانی کرده است.

سرهنگ کردلو، اعتمادسازی ایجاد شده بین مردم و پلیس را از دیگر دلایل کاهش آسیب‌های استفاده از مواد محترقه یاد کرد.

وی، با اشاره به  اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست گفت: اقدامات پلیس برای مقابله با توزیع و نگهداری مواد محترقه در راستای حفظ سلامتی جان مردم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: پلیس همه تلاش خود ر ا برای پیشگیری از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای مردم در چهارشنبه آخر سال را در دستور کار دارد.

سرهنگ کردلو مواد محترقه دست‌ساز را بسیار خطرناک اعلام کرد و گفت: خانواده‌ها باید در این مورد مراقبت بیشتری از فرندان خود داشته باشند.

 

منبع: مهر