سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

زاکانی:دشمن‌می‌داندحریف‌ملت‌ایران‌نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به غیر از تبعیت از مسیر مطلقه ولایت فقیه قدم گذاشتن در هر مسیر دیگری بی راهه است.
کد خبر : ۱۶۶۸۸۳
 صراط: علیرضا زاکانی در ششمین یادواره شهدای گردان 155 لشگر 32 انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: با برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه می داریم و این اسوه ها را برای نسل جوان و به عنوان چراغ راه هدایت معرفی می کنیم.

وی افزود: شهدا با پیروی از امام راحل و عشق به سرزمین برای دفاع از وطن با هیچ توقعی با دشمن جنگیدند و جان خود را نثار کردند.

زاکانی بیان کرد: از ویژگی های بارز شهدا صداقت آنها بود که نه به خود و نه به دیگران دروغ نمی گفتند و برای کسب شهرت دنیوی به هیچ اصولی پشت پا نمی زدند.

وی اظهار کرد: اگر در جامعه ای حضور خداوند و امدادهای پروردگار نقش داشته باشد آن جامعه باید به خود ببالد و ما چنین جامعه ای هستیم که در تمامی دوره ها درخشیدیم.

زاکانی تصریح کرد: امروز در مقابل همه ظالمان و مستکبران ایستاده ایم و هم اکنون بعد از 35 سال مقاومت با افتخار مردم ایران در دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس این ملت زبانزد جهانیان است.

وی اعلام کرد: شهدای دوران شکوهمند دفاع مقدس میراث انقلاب را حفظ و به دست ما سپردند که در این دوره سخت بر ما است که با بصیرت از آن دفاع کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن می داند حریف ملت ایران نیست و در جنگ سوریه نیز آمریکا روسیه را واسطه کرد تا 30 تا 50 نقطه ای را برای بمباران تخلیه کند از این رو ما در نبرد نابرابری قرار داریم و کفه سنگین به سمت ما و البته خداوند همراه ما است.

زاکانی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه را در راس امور خود قرار دادیم، ابراز کرد: به غیر از تبعیت از مسیر مطلقه ولایت فقیه قدم گذاشتن در هر مسیر دیگری بی راهه است.

منبع: تسنیم