دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
صدای امریکا معرفی کرد:

جیرانی زشت ترین و تارخ خوب ترین چهره هفته!

فریدون جیرانی که ظاهرا از نظام خط می گیرد تا مطالب فرمایشی را در برنامه هفت بگوید به علت پخش مصاحبه فریماه فرجامی به عنوان زشت ترین چهره هفته معرفی می شود . مجری برنامه که با حرص خاصی جیرانی را به عنوان چهره زشت هفته انتخاب کرده بود خطاب به جیرانی گفت: . . .
کد خبر : ۱۶۶۵۴
"صراط" - برنامه پارازیت که هر هفته از تلویزیون صدای آمریکا پخش شده و بیشتر قصد دارد تا به صورت طنز آمیز اخبار سیاسی و مسئولین را مورد نقد قرار دهد در آخرین برنامه پخش شده ، سه چهره ی خوب ، بد و زشت هفته را طبق معمول همیشه انتخاب کرد .
به گزارش صراط نیوز، حامد حسینی مجری این برنامه که علاقه دارد خود را به عنوان یک مجری مسخره معرفی کند در معرفی چهره زشت هفته گفت: فریدون جیرانی که ظاهرا از نظام خط می گیرد تا مطالب فرمایشی را در برنامه هفت بگوید به علت پخش مصاحبه فریماه فرجامی به عنوان زشت ترین چهره هفته معرفی می شود . مجری برنامه که با حرص خاصی جیرانی را به عنوان چهره زشت هفته انتخاب کرده بود خطاب به جیرانی گفت: تو که فیلمت را هم اجازه نمی دهند در جشنواره فجر شرکت کند چرا از نظام دفاع می کنی؟ البته وی به این نکته اشاره نکرد که پخش مصاحبه بازیگر درمانده ای مثل فرجامی چه ربطی به دفاع از نظام دارد؟
لازم به یاد آوری است که فریما فرجامی در برنامه پخش شده به شدت از امین تارخ و فاطمه معتمد آریا به شدت انتقاد کرده بود .
وی در ادامه معرفی چهره های هفته ، امین تارخ را به دلیل واکنش تندی که به پخش مصاحبه فریما فرجامی نشان داده بود به عنوان خوب ترین چهره هفته معرفی کرد .
حامد حسینی مجری این برنامه از سوی خودش به عنوان چهره بد هفته معرفی شد!
گفتنی است انتقاد برنامه پارازیت صدای امریکا به فریدون جیرانی در حالی صورت گرفت که چندی پیش رسانه های ضد انقلاب از جیرانی به دلیل انتقاداتی که در برنامه هفت از سینمای ایران کرده بود تجلیل کرده بودند .
نظرات بینندگان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
۱۱
۸
گول نخورید ؛ جیرانی همان کسی است که قبل از فتنه به عوامل هنری فیلمش گفته بود حق ندارید حجاب بگذارید . من این را به خودش گفتم با ترس و لرز می گفت من چنین حرفی نزدم ولی دروغ می گفت .
adam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
۲۷
۲
کامبیز حسینی نه حامد برادر بعدشم شما چرا این برنامه ی ضد انقلاب نگاه می کنی ؟
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
۱
۱۳
آقای آدم ، تا وقتی برنامه ضد انقلاب اسلامی ایرانو رو نبینه که نمیتونه نقد کنه،حالا کامبیز یا حامد یا هر اسم دیگه ای.مجبور نیستی که نظر بدی وقتی حرف قابل ذکری نداری.
seyed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
۳
۴
چهره انسان بایدمنوربه نورخدا وحق باشد. اینانندمدعیان آزادی! هر حرفی که آزاداندیشان بزنند آنها خوششان نمیآید و به تمسخر میگیرند.درود بر جیرانی.با استاد افتخاری چه کردند.بادخترش چه برخوردی کردند؟اما فقط عکس دخترموسوی چاپش خلاف اخلاق بود..قیامتی هم هست آقای جیرانی..
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹
۶
۰
خب الحمد الله ماهواره هم ديدنش آزاد شد!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۱۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
۰
۲
خدا را شکر که حرف ها و افکار با عیادی استکبار انچنان بر کام مومنین تلخ میاید که حتی در مقابل برنامه های بی محتوای ما هم تاب سکوت ندارند بسوزید بسوزید از این خشم بسوزید و ارام نگیریدچنان سخت بسوزید که زنده نمونید