سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴

درخواست کفاشیان از صدا و سیما

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه مسئولان و شرکت‌های اجرایی باید از تیم ملی حمایت کنند.
کد خبر : ۱۶۵۶۵۷

صراط: علی کفاشیان در مراسم همایش همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ضمن خیر مقدم به تمامی حضار با ارائه پیشنهاد از سوی رئیس جمهور برای حمایت از تیم ملی و تاکید وزیر باعث شد تا ظرفیت مستقل را برای حمایت از تیم ملی فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: گروه مالی بانک پاسارگاد با مدیریت دکتر قاسمی همچون همیشه با شناخت استعدادها و پشتوانه شرکت فناپ که همواره از فعالیت ها در ایران حمایت کرده در این بخش حاضر شده‌اند و پیشنهاد سازنده‌ای برای این حمایت انجام دادند.

وی افزود: از نگاه ما در فدراسیون فوتبال ماهیت ملی و اهمیت مسابقات جالم جهانی به همبستگی ملی مربوط است تا همه به تیم ملی کمک کنیم. همان طور که تمامی تیم های راه یافته به جام جهانی چنین کاری را کرده‌اند و این موضوع مشهود است. مردم ما همواره آماده هستند و به تیم ملی کمک می‌کنند. بخشی از جشن‌های مردمی در سال‌های گذشته به خاطر صعود تیم ملی بوده است.

کفاشیان تاکید کرد: بخش‌های اجرایی کشور نیز باید این موارد را آماده کنند. از همه مسئولین درخواست داریم تا در این مسیر تجهیز شوند. در راس آنها رسانه‌ها به ویژه سازمان صدا و سیما اپراتور تلفن همراه و شهرداری‌ها انتظار می‌رود تا جام جهانی حمایت ویژه انجام دهند تا شاهد حماسه باشیم.

وی گفت: از همه خواهش می‌کنیم تا هرگونه فعالیت تجاری را با مشارکت با ما به عمل آورند. همه می‌توانند حامی تیم ملی باشند. ایرانیان سراسر جهان می‌توانند به ما کمک کنند تا تجربه متفاوت داشته باشیم. این طرح ابعاد ملی دارد و نیازمند نهادها و بخش‌های مختلف است که به ما کمک کنند.

منبع: فارس