سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

گلایه‌هاشمی از بیمارستان های فرسوده

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اهواز گفت: در سفر هیئت دولت به استان خوزستان به ۱۳ شهرستان رفته و متوجه شدم که مردم گرفتار پزشک و دارو و بیمه و بیمارستان‌های فرسوده هستند.
کد خبر : ۱۶۵۳۲۸
صراط: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش در دومین مراسم اعطای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون که در محل اردوگاه شهید مسعودیان اهواز با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران و جمعی دیگر از مقامات کشوری و استانی در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان خوزستان و به‌ویژه جبهه‌های جنوب آن پر از عزیزانی است که که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند که صحنه‌های آن شاید هیچ‌وقت تکرار نشود.

وی افزود: برداشت من این است که دیگر در رابطه با صحنه کربلا برای بعضی‌ها تصورشان متزلزل است در رابطه با مسائل دوران دفاع مقدس قطعا تصورشان متزلزل تر است، چراکه جانفشانی‌هایی که توسط رزمندگان شده واقعا تصوری شگرف و سخت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلی در جامعه وجود دارد که اصلی‌ترین آن بی‌صداقتی است، آدمی متوجه در خلوت خود متوجه می‌شود که بعضی از اعمال و رفتارهای خود خطا کرده‌است.

وی افزود: در درمان و سلامت بعد از انقلاب پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم در سفر هیئت دولت به استان خوزستان به 13 شهرستان رفته و متوجه شدم که مردم گرفتار پزشک و دارو و بیمه و بیمارستان‌های فرسوده هستند، از آن طرف مسئولان با امکانات کم مواجه هستند، با اینکه بنده 4 ماه از مسئولیتم می گذرد گاهی از درب پشت فرار می‌کردیم به دلیل طلب همکاران و مشکلات و عقب افتادن تعهدات خود.
منبع: تسنیم