سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

احساس نگرانی رهبری ازاحیای سکولاریسم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: برای سنگرنشینی انقلاب اسلامی باید قدرتمند باشیم و یگانه راه توانایی و قدرتمندی نیز داشتن ایمان و علم است.
کد خبر : ۱۶۴۴۹۰

صراط: حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در جشنواره علمی‌پژوهشی امام علی(ع) که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت: باید پژوهش و دانش در سپاه نهادینه شود.

وی با تشریح تقابل مکتب‌ها و سکولاریسم با دین تصریح کرد: حضرت آقا نسبت به احیای سکولاریسم احساس نگرانی می‌کنند زیرا شاهدیم مقالاتی در همین راستا نوشته می‌شود.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: جدایی حوزه از دانشگاه پدیده جدیدی است و مبنایش هم ورود انحرافات سکولاری به کشور بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در تفکر اسلامی خدا با مردم است، گفت: قرآن می‌گوید سکاندار و رهبر جامعه دینی باید کسی باشد که در اوج خلوت با خدا از خلق خدا غافل نباشد.

وی افزود: سپاه از دو جهت نسبت به پیشرفت علمی و ایمانی نیاز داشت ما برای سنگرنشینی انقلاب باید قدرتمند باشیم امروز حفظ انقلابی که سکولاریسم را در ایران سرنگون و در دنیا به چالش کشانده قدرت می‌خواهد.

حاجی‌صادقی تصریح کرد: اقتدار علمی شرط پاسداری است و دینی بودن حاکمیت یکی از شروط انقلاب ما بود و یگانه راه توانایی داشتن ایمان و علم است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان به ذکر خاطره‌ای از حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) پرداخت و گفت: ایشان در سال 74 در یکی از بازدیدهایشان از دانشگاه امام حسین(ع) وقتی اطلاعات دانشگاه را می‌گیرند، رو به وزیر آموزش عالی می‌فرمایند آقای وزیر من چنین دانشگاهی می‌خواهم. این سخن مقام معظم رهبری نشان از الگو بودن سپاه دارد.


منبع: فارس