سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

حضور یک روحانی درتمرین استقلال

سرمربی استقلال در حالی که در کمپ تمرینی استقلال حاضر شده بود در محل تمرین بازیکنان حضور نیافت و در دفتر خود مشغول تماشای بازی‌های لیگ و اطلاع از نتیجه‌گیری رقبای استقلال بود.
کد خبر : ۱۶۴۲۹۹
صراط: تمرین امروز (یکشنبه) استقلال از ساعت 15:30 در حالی در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد که امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم در دفتر خود در این کمپ مشغول تماشای بازی فجر و ذوب‌آهن بود و تماشای این بازی را به حضور در تمرینات استقلال ترجیح داد. قلعه‌نویی برای تماشای بازی نفت و فولاد به ورزشگاه دستگردی رفته بود ولی این بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد و او با بازگشت به کمپ حجازی از تلویزیون تماشاگر این بازی شد.

آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی، سیاوش اکبرپور و حنیف عمران زاده از جمله بازیکنانی بودند که زودتر از سایرین در محل تمرینات آبی پوشان حاضر شدند.

تمرین استقلال از ساعت 15:30 زیر نظر مربیان این تیم آغاز شد و بازیکنان در ابتدا شروع به دویدن به صورت آرام کردند و پاسکاری و آقاوسط قسمت‌های بعدی تمرین امروز آبی پوشان بود.

پژمان نوری در حالی که از آغاز تمرین گذشته بود به سایر همبازیان خود پیوست.

سیدمهدی رحمتی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه دست در تمرین امروز حضور نداشت.

همچنین جمشیدیان، قاضی، کبه از جمله غایبان تمرین امروز استقلال بودند. کبه به دلیل درگذشت پدرش در تمرین حاضر نبود.

حمید بابازاده، مربی دروازه‌بانان استقلال نیز به صورت اختصاصی با جانشینان رحمتی تمرین کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به حساسیت بازی‌های استقلال تعداد زیادی از تماشاگران نظاره گر تمرین این تیم باشند، اما تنها در حدود 10 نفر از علاقمندان از نزدیک تمرینات این تیم را نظاره کردند.

نزدیکان باشگاه استقلال در گفت و گو با یکدیگر عنوان می‌کردند مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرده بتوانیم در بازی خود با فجر سپاسی پیروز از میدان خارج شویم، تنها به این شرط حدادی فر را به عنوان یار کمکی به استقلال می‌دهیم و همین مساله باعث شده بود آنها خواهان پیروزی ذوب آهن در این دیدار باشد.

در حالی که تعدادی از لیدرهای استقلال نتیجه‌ بازی نفت و فولاد را از طریق پیگیری می‌کردند، هنگامی که نفت تهران توانست گل مساوی را به فولاد بزند، با خوشحالی بسیار زیاد آنها مواجه شد و یکی از آنها با خوشحالی به سمت دفتر امیر قلعه‌نویی رفت تا به او اعلام کند.

یکی از روحانیون علاقمند به فوتبال نیز با حضور در کنار زمین تمرین استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی پوشان پایتخت بود.

این تمرین پس از یک ساعت به پایان رسید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کمپ ورزشگاه صراط