چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲

مهلت یک هفته‌ای به افراد مسلح فلوجه

استاندار «الانبار» عراق به منظور پایان دادن به درگیری‌ها در این استان به افراد مسلح فعال در شهر «فلوجه» یک هفته مهلت داد تا با زمین گذاشتن سلاح‌های خود مورد عفو گیرند.
کد خبر : ۱۶۲۶۴۴

صراط:  به نقل از پایگاه خبری «المنار»، «احمد الدیلمی» استاندار «الانبار» امروز شنبه با ارائه طرحی به منظور پایان بخشیدن به درگیری‌هایی که از یک ماه گذشته آغاز شده‌اند، به افراد مسلح فعال در شهر «فلوجه» یک هفته مهلت داد تا سلاح‌های خود را زمین بگذارند ولی در همان حال تاکید کرد که هیچ گزینه‌ای برای مذاکره با افراد مسلح «داعش» یا گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» وجود ندارد.

طرح ابتکاری الدیلمی که امروز شنبه توسط شخص استاندار به شیوخ عشائر استان الانبار در شهر الرمادی عرضه شد، عفو افراد فریب خورده‌ای که با سازمان‌های مسلح فعالیت کرده را شامل می‌شود و به همین منظور یک هفته به آنها مهلت داد تا سلاح خود را بر زمین گذاشته و به دامان عشائر برگردند.

وی با استثنا قائل شدن برای هر کسی که در کشتار بیگناهان مشارکت کرده، مجرم بودنش محرز شده و یا با گروهک داعش همکاری کرده باشد، تاکید کرد که هیچ گزینه برای مذاکره با قاتلان و جنایتکاران وجود ندارد.

استاندار الانبار از دولت مرکزی خواست همکاری مثبت و سازنده‌ای با این طرح ابتکاری از خود نشان دهد.

منبع: فارس
برچسب ها: فلوجه عشائر صراط