دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

تهدید آندو از سوی اصفهانی ها

آندرانیک تیموریان از سوی برخی از بازیکنان تهدید شده و به او اخطار داده اند فردا در بازی با ذوب آهن برای استقلال بازی نکند.
کد خبر : ۱۵۹۰۲۳
صراط:بعد از اینکه سینا عشوری بازیکن ذوب آهن عذرخواهی آندرانیک تیموریان را نپذیرفت شایعاتی در اصفهان به راه افتاد که او به همراه یکی – دو نفر از بازیکنان ذوب آهن می خواهند ضربه آندو به چشم عشوری را جبران کنند!

استقلال هفته گذشته در بازی حذفی برابر ذوب آهن به میدان رفت. در همان بازی رابطه آندو و عشوری تیره و تار شد چون بازیکن استقلال زیر چشم عشوری بادنجان کاشت! این ضربه هر چند با معذرت خواهی تیموریان همراه بود اما وقتی بازیکن ذوب آهن عذرخواهی آندو را قبول نکرد بازیکن ارمنی فوتبال ایران نیز اعلام کرد از معذرت خواهی خود پشیمان شده است. در آستانه بازی استقلال – ذوب آهن در لیگ برتر خبرهایی دهان به دهان چرخیده که برخی از بازیکنان ذوب آهن قصد خطاهای مشابه بر روی آندرانیک تیموریان دارند! آنها تهدید کرده اند اگر آندو به میدان برود دور از چشم داور و به شیوه خودش برابر او بازی می کنند.

آندرانیک تیموریان در بازی های اخیر استقلال با جنگندگی زیادی بازی می کند که برنده بیشتر بازی های فیزیکی است با این حال دست و گاه استوک های او گاه بی جهت به طرفین حرکت می کنند که همین باعث رنجش و البته چشم های کبود و لب های پاره برخی بازیکنان لیگ برتر شده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازی خشن آندو در دیدار مقابل استقلال اهواز 8 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته است اما از سویی شنیده می شود پرونده بازی با ذوب آهن و چشم عشوری در جریان بوده و ممکن است قبل از بازی فردای استقلال با ذوب آهن حکم محرومیت از دو بازی آندو هم صادر شود.اگر این حکم درست باشد آندو حداقل از هجوم بازیکنانی که او را تهدید کرده اند در امان می ماند!  

منبع: جام جم
نظرات بینندگان
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
یعنی مملکت اینقدر بی حساب و کتاب شده که رسما دیگران را تهدید می کنند؟؟؟؟؟