پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
مخاطبان صراط نظر دادند

توافق ژنو نه "برد برد" بود نه "تسلیم غرب دربرابر ایران"!

نظرسنجی اخیر صراط نیوز نشان می دهد بیش از نیمی از مخاطبان این سایت توافقنامه ژنو را "عقب نشینی ایران" می‌دانند.
کد خبر : ۱۵۸۹۹۷
"گروه سیاسی صراط" - در حالی که روند اجرایی توافقنامه ژنو از 6 روز قبل آغاز شده است، بحث بر سر سود و زیان ایران در این توافقنامه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، حسن روحانی در اظهاراتی که در خوزستان انجام داد، توافق ژنو را "تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت ایران و شکستن دیوار تحریم" دانست. اظهاراتی که بلافاصله با واکنش های متعدد روبرو شد و بسیاری از منتقدان آن را اغراق آمیز دانستند.

این در حالی است که پیش از این، تاکید دولتمردان روحانی، بر رسیدن به یک توافق "برد برد" بود اما روحانی یک گام فراتر نهاد و آن را به نوعی شکست غرب برابر ایران دانست.

با این وجود مقایسه تعهدات ایران و غرب در متن توافقنامه، واقعیات دیگری را نیز نشان می دهد. به طوری که منتقدان اعتقاد دارند تعهدات ایران تفاوت چندانی با تعلیق کامل فعالیت های هسته ای ندارد.

نظرسنجی اخیر صراط نیوز نشان می دهد بیش از نیمی از مخاطبان این سایت توافقنامه ژنو را "عقب نشینی ایران" می دانند.



بر اساس نتایج این نظرسنجی، بیش از 52.5 درصد مخاطبان در پاسخ به این پرسش که "بالاخره غنی سازی 20% تعلیق شد. نظر شما درباره این اقدام دولت تدبیر و امید چیست؟" گزینه "عقب نشینی ایران" را انتخاب کرده اند. 38.6 درصد مخاطبان آن را توافقی "برد برد" دانسته اند و تنها 8.8 درصد آنها توافقنامه را "تسلیم غرب در برابر ایران" عنوان کرده اند.

نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۶۰
۸۲
لطفا همتون از دم خفه شین بذارین ملت لااقل فقط یه نفس رو بکشن !
سيد علي
|
Iran (Islamic Republic of)
براي ادبيات سخيفت متاسفم كه فقط حرف خودتو قبول داري احترام به نظر ديگران نميذاري و با اين كلمات جوابگو هستي
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
البته با عرض تبریک به موسسه فوق تخصصی پرتاب کنندگان لنگه کفش و مهر در حرم های مطهر و کلیه دوستان جلیلی و احمدی نژاد که در ثواب پیروزی این نظرسنجی مهم به پیروزی قاطع رسیدین ! انشالله با خوارج محشور بشید !!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز
همه ی ما اشتباه میکنیم و تو درست میگی؟
پس نعوذبالله تو پیغمبری......
دقت کن در حرف زدنت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"ممل جونف تو رو جدت، تو رو جون عزیزت،تو رو به هرکی میپرستی، اسم دکتر احمدی نژاد رو همراه این طیف عقب مونده دوزاری پرتویی! نیار"

جلیلی چیه کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی ادب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م ا... و زنده به عشق ا... هر دو یک نفرند نظراتشون شبیه هم هست
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م رییس جمهور ما اونقدر مرد بود که اجاز می داد جلوش نقدش کنن عکسشو پاره کنن مثل بعضی نبود که حتی تو دانشگاه حق تریبون به دانشجوها نداد اقای محمد کسانی با خوارج محشور میشن که هم عقیده خوارج باشن ما هنوز هم پای خطبه 27نهج البلا غه که در باره جهاد هست ایستادیم ولی مثل اینکه بعضی اقایون جلوی امریکا زانو زدن اینجاست که میگن کافر همه را به چشم خود پندارد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط این اسم هایی که پیام میزارن خودتی فقط برای داغ کردن نظرات این کارهارو میکنی .خودت میدونی همه هم میدونن تو روت نیاوردن تا الان .این پیام با شرایط درج پیامتون جور در نمیاد !!!!!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط یه کلمه خیلی بیشعوری
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۴۹
منظورم از همتون یعنی هم اینوری هم اونوری جفتتون با هم خففففففه چون همه این نق زدنا از سیریه .... دارین عاروق میزنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه جون برو تا فحش های دلخواه و خوشمزه بهت ندادم

از اوناشا .....
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۷
۲۲
می زنی کامنت رو ببینم !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جان اول از همه اینکه یه منفی خوشکل بهت دادم،چون خیلی وقت بود نبودی و منفی دادن بهت لذت خاصی داره!!

دوم اینکه یه معذرت خواهی من بهت بدهکارم،بابت دوسال پیش فکرکنم،همون ایمیل تو به یکی از کاربران!

همون حرکت خز و درپیت اون شخص و افشای قضیه!
اینبار هم واسه من این حرکت و تکرار کرد(ایمیل نبود،صرفا چیزهایی شخصی که از من میدانست)!

بیخیال،بابت اون حرفهام ازت معذرت میخوام!

دیگه پشت دستم رو داغ کردم که محل سگ به ......جماعت که همشون عین هم بی معرفت و نامرد و 8 رنگ !! (بقول خودشون) هستند، نذارم!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۷
۴
نظرات قبلي رو چرا انتشار نميديد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲۳
۱۹
دشمن با حیله تزویر آمده است و می خواهند هزینه انرژی هسته ای را سنگین نشان دهند.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۳۴
تا حالا فکر کردین مخاطبان صراط چه کسانی هستند؟
این نظرسنجی از بین افراد تندرو که مخاطب سایت شما هستند انجام شده.
چرا نمیایی از بین توده مردم این نظرسنجی رو انجام بدین؟ من از هرکس پرسیدم گفتن به نفع ایران بوده. مردم میگن تحریم و فشار اقتصادی کمرمون رو خم کرده چرا نمیخواین صدای مردم رو بشنوین؟
این مردم بود که به این توافق در 24 خرداد راین دادن. اگه میخواستن روال قبلی ادامه داشته باشه به آقای جلیلی رای میدادن مگه نه صراط؟
محمد (م .......)
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا نظر کلیه رای دهنده ها به آقایان جلیلی ، احمدی نژاد و گنده های پشت پرده شون ، موسسه فوق تخصصی پرتاب مهر ، مجمع جهانی تخصصی پرتاب لنگه کفش ، جمعیت حمایت از عربده کشی در حرم های مطهر !! ، موسسه ثبت ثواب برای کسانی که در حرم های مطهر هوار میزنن !! ، جمعیت تخصصی دفع کننده از دین پرتو و روسا و دوستان .....
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه جالب اینجاست که فقط 52 درصد از این تندرو ها به عقب نشینی ایران رای دادند !!!
صراط از وقتی که روحانی رای آورده در حال سوزش شدید ...
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
حیف که صراط نظرمو منتشر نمیکنه و گر نه میگفتم تندرو کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
49.3 درصد به روحانی نه گفتن.
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
قاسم جان بنده هم اعتقاد دارم این توافق به نفع مردم و کشوره ولی به گزینه اول یعنی عقب نشینی رای دادم.
چرا که برنامه هسته ای ما با بی تدبیری مسئولین در چرخه سیاسی افتاده بود که این امر باعث صدور قطع نامه های شورای امنیت و اعمال تحریم های فلج کننده نیز گردیده بود، ادامه این روند یا منجر به رویارویی نظامی و خطر تجزیه کشور و شرایطی شبیه امروز عراق و افغانستان می شد و یا در حالت خوشبینانه با احتمال کمتر از 1 درصد کشوری کره شمالی می شدیم.
بعضی از دوستان ایراد می گیرند که چه دادیم و چه گرفتیم در صورتی که عملاً چیزی نمی دهیم ،مثلاً با تعلیق 20 درصدی ما چی به غرب داده ایم،وقتی غرب هزینه تحریم ایران مثل جایگزین کردن نفت ایران و... را جبران کرده چه نیازی به ما داره.
تمام این رفتار به معنی همگام شدن با جامعه بین المللی و قوانین سازمان ملل می باشد چه به حق باشند و چه به ناحق.
در واقع ما داریم برمی گردیم به 10 سال پیش سیاست دولت اصلاحات البته با تاوان شاید هزار میلیاردی بر گرده مملکت.
بهتره نظرسنجی را اینجوری تفسیر کنیم که این عقب نشینی از خودسری و تندروی آقایونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا هرچی مزدور بی بی سی و غرب هست اینجا جمعشون جمعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابک زنجانی ویترین چه کسانی است؟ +اسناد و تصاویر
با گذشت حدود یکماه از بازداشت بابک زنجانی و موکول شدن آزادی وی به بازگرداندن دومیلیارد یورو از پول نفت این سئوال برای افکارعمومی مطرح است که چار وی پول را به بیت المال باز نمی گرداند.
با گذشت حدود یکماه از بازداشت بابک زنجانی و موکول شدن آزادی وی به بازگرداندن دومیلیارد یورو از پول نفت این سئوال برای افکارعمومی مطرح است که چار وی پول را به بیت المال باز نمی گرداند.

بابک زنجانی که به گفته خود وی بیش از 25هزار میلیارد تومان ثروت دارد برای دومیلیارد یورو یعنی کمتر از نه هزار میلیارد تومان بیش از سه هفته است که در زندان به سر می برد.



شاید یکی از پاسخهای که بتوان به این معما داد این است که پول نفت در اختیار بابک زنجانی نبوده واساسا بابک زنجانی تنها ویترین کسانی است که پول نفت را بوسیله بابک زنجانی در اختیار گرفته اند.

یاداشت کوتاه بابک زنجانی چندی قبل از بازداشت وی که در صفحه فیس بوک او منتشر شد به رمز گشایی این معما کمک می کند.



وی در این یاداشت از پرداخت 900 میلیون یورو برای پروژه ایران زمین خبر می دهد ، پول هنگفتی که طبیعتا بابک زنجانی محلی برای تامین آن غیر از پول نفت در اختیار نداشته است و اگر آن 900 میلیون یورو را نپرداخته بود امروز می توانست نیمی از بدهی خود را تسویه کند.

اما این 900 میلیون یورو به دست چه کسانی رسیده است، بررسی های «انتخاب» نشان می دهد که مالک قبلی پروژه ایران زمین ، شرکتی به نام اطلس ایرانیان است شرکتی که متعلق به بانک وابسته به یکی از نهادها است و با تاسیس شرکتهای تو در تو هلدینگی پیچیده را پدید آورده است که همه راهها در این هلدینگ به یک نام ختم می شود و آن فرهاد روز خوش است.

فرهاد روز خوش فردی است خود را در سایت شرکتش فوق لیسانس مهندسی صنایع معرفی می کند، وی تا قبل از سال 1388، در مدیریت شرکتهای کوچک خصوصی حضور داشته است اما به یکباره به مرکز تقاطع شرکتها وپروژه های هزاران میلیارد تومانی از مشهد گرفته تا تهران تبدیل می شود.

اینکه آیا تنها بابک زنجانی مورد بازخواست قرا می گیرد یا آنکه چهره ها دانه درشتی که در پشت ویترین وی قرار داشته اند وبا او تبادلات مالی سنگین داشته اند نیز مورد تحقیق قرار خواهند گرفت موضوعی است که مقامات ذیربط باید در مورد آن تصممی بگیرند.
کیمیا
|
Iran (Islamic Republic of)
می دونید از چی می ترسم.از اینکه این دولت با این همه امیدی که داره تمام زحمت کشیدن سختی کشیدن برای انرژی هسته ا رو از بین ببره از اون طرف هم آمریکا تحریم ها رو لغو نکنه.بعد بهمون حمله کنه.باز در همون شرایط همین اصولگراهای به قول شما افراطی جونشون و بگیرن کف دستشون و از این مملکت دفاع کنن.
دعا مون این باشه که خدا شر دشمنانمون و به خودشون بر گردونه.این قد دو دسته ای نباشین تو کشور .وحدت لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف الکی نزن ، یکی از همین مردم که گول حرف ها و شعارهای این شیخ رو خوردن من هستم
به روحانی رای دادم که بزرگترین حماقت زندگیم بود ، چون فکر میکردم واقعا می تونه اقتصاد رو درست کنه ، الان که فکر میکنم می بینم اگر به رضایی رای داده بودم شاید اوضاع بهتر شده بود

درباره ی اینکه گفتی به توافق ژنو مردم رای دادن هم بهت بگم اگر از اول میدونستم این کار رو خواهند کرد اصلا بهش رای نمی دادم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
قاسم خان واقعا ادم نمیدونه در مقابل این منطق قویت چی بگه ؟! از چارتا ادم دور و بر و لنگه خودت پرسیدی همشون گفتن بنفع ایران بوده ؟؟تا حالا که برای هر موضوعی مردم تو سایت صراط اتفاقا علیه صراط هم کامنت میزاشتن مخاطبین تندرو نبودن حالا یه دفه شدن تند رو ؟؟؟!در ضمن 24خرداد اگه به این دلخوشین که روحانی رای اورده خب نزدیک به 50درصد هم بهش رای ندادن ضمن اینکه معتقدم به هرحال ایشان الان دیگه رییس جمهور کشورم هستن و قابل احترام ودستورات ایشان حتی اگه امثال بنده خوشمون نیاد باید اجرا بشن سابق براین احمدی نژاد هرکاری میکرد میگفتین از سوئ مدیریتشه و همه تقصیرا رو بگردن ایشان میانداختین و خبری از تحریم و ... نبود حالا که محمود نیست و بگین کمرتون رو چی خم کرده؟؟؟؟!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۶
سوالي اينجا پيش مياد . به نظر ميرسه شما از اينكه ايران عقب نشيني كرده باشه خيلي خوشحال هستين آيا منافع جناحي اينقدر مهمه براتون؟ اگه پاسخ دقيقا همين قدر مهم است كه واقعا براتون متاسفم در غير اين صورت باز هم براتون متاسفم چون كلا خيلي تو نقش ورشكستگان سياسي دارين جا مي افتين يكم متين تر باشين يكم آرام تر يكم پشت سر رهبر حركت كنين اصلا همشو ول كن يكم انسان تر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داخلی صفحه اجتماعی آرشيو خبر نظر منتشر شده۳۱ توصيه به ديگران
کد مطلب: 213079
اظهارات نماینده شرکت‌آلمانی ماشین‌های آتش‌نشانی درباره حادثه جمهوری
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۲
به گفته نماینده شرکتی که تجهیزات آتش نشانی شهرداری تهران را تامین کرده شهرداری بیش از ۴۳۰ میلیون تومان برای بازدیدهای فنی به این شرکت بدهکار است و برای همین اجازه بازدید فنی را به کارشناسان نمی دهد

به گزارش خبرآنلاین،او مدیر نمایندگی شرکت آلمانی فروشنده تجهیزات آتش نشانی در ایران است. وحید ممتحنی مدیر نمایندگی شرکت ایویوکو ماگیروس به خبر می گوید مسئولان آتش نشانی اجازه بازدیدهای دوره ای ماشینهایی که این شرکت به شهرداری تهران فروخته را نمی دهند و از تجهیزات غیر استاندارد برای به روز کردن این ماشینها استفاده کرده که موجب فاجعه سقوط دو کارگر زن در آتش سوزی خیابان جمهوری شده است.

آیا مردم حق دارند شرکت شما را مقصر حادثه اخیر بدانند؟
روی چه حسابی؟

بر اساس حرفهای مهندس عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران که نقص فنی را علت بروز این سانحه دانسته.
خبردار شده ام مسئولان آتش نشانی تقصیر را به عهده راننده ماشین انداخته اند و این که ماشین مشکل داشته مطرح نشده است، چون ماشین "به روز" است و تمام لوازم آن الکترونیکی است و باید حداقل سه چهار یک بار بازدید فنی از سوی کارشناسی که ماشین را می شناسد، نه هر تعمیرکاری انجام شود.


ماشینهای آتش نشانی توسط شرکت فروشنده بازدید ادواری می شوند؟
متاسفانه نه، ما ۶ یا ۷ نامه به سازمان آتش نشانی داده ایم که باید حتما این ماشینها بازدید فنی شود. ولی جواب نامه های ما را نداده اند. هر ماشینی حتی ماشین معمولی، مدت گارانتی دارد، وقتی زمان گارانتی می گذرد، اگر مشکل پیدا شد، به عهده شرکت فروشنده نیست. ما بعد از انقضای گارانتی، قراردادی با شهرداری داریم که ۱۵ سال، تامین لوازم یدکی این ماشینها را انجام دهیم ولی حتی امکان بازدید و عیب یابی این ماشینها را به ما نداده اند.

شهرداری به شما بدهکار است که امکان بازدید را نداده؟ این کار به دلیل ترس از خرج تراشی بوده؟
شهرداری بیش از ۴۳۰ میلیون تومان به ما بدهکار است، ما ملیت ایرانی داریم و شرکت فروشنده اصلی آلمانی است. شهرداری ۱۳ ماشین از شرکت خریده و وجهی را جهت وثیقه گروگرفته بود که پس از انقضای مدت، یکسال و نیم، پول شرکت آلمانی را نداده اند و بعد هم اجازه بازدید از ماشینها را به کارشناسان ما ندادند.

تحریمها برای تامین قطعات خودروها، اثرگذار نبوده؟
تجهیزات آتش نشانی چیزی نیست که تحریم روی آن اثر بگذارد. هر وقت اعلام نیاز کرده ایم قطعه ای را احتیاج داریم، بلافاصله، شرکت آلمانی کارشناس فرستاده و قطعات را تامین کرده است، حتی ما تعداد زیادی را از اعضای پرسنل آتش نشانی برای آموزش به آلمان برده ایم و تعداد زیادی را نیز در تهران آموزش داده ایم. همه این اعداد مشخص است.

شما می گویید خودروها را تعمیر نمی کنید، پس این ماشینها کجا تعمیر و نگهداری می شود؟
خبر داریم ماشین مخصوص آتش نشانی را برده اند در گاراژی در جنوب شهر و تعمیر کرده اند. جایی که کامیون های معمولی و اسقاطی را تعمیر می کنند. ماشین آتش نشانی، کامیون معمولی نیست، مانند هواپیما باید متخصص آن را تعمیر کند. مثلا می گویند سنسور خراب شده، خب معلوم است، شما نمی توانید هر سنسوری را از بازار بخرید و جایگزین سنسورهای اصلی دستگاه کنید، ولی اینها این کار را کرده اند. کارشناسی که این تعمیرات را تایید کرده و مسئولان آتش نشانی، مقصر باز نشدن نردبام خودرو هستند.

این مشکل را با مسئولان ارشد شهرداری در میان گذاشته اید؟
چندین بار از آقای دکتر قالیباف درخواست کرده ایم با او صحبت کنیم تا این مسایل را بگوییم. هیچ گاه ما را نپذیرفت. دو بار به مهندس عبدالهی، معاون خدمات شهری ارجاع داد، نامه ها را به او دادیم. مهندس عبدالهی نامه اول را پاسخ نداد و دومی را پاراف کردند و به آقای خوشزاد، مسئول آتش نشانی نوشت که رسیدگی شود و او هم نامه ما را بایگانی کرد. حرفی که می زنیم تماما مکتوب موجود است و همه را حاضریم در هر دادگاهی نشان دهیم.

نردبامی که باز نشد هم توسط کارشناسان متفرقه بازدید شده بود؟
این نردبامها، حساس هستند، باید قطعات و سنسورهای آن بعد از مدتی، عوض شود. نگهداری این ماشین آلات همانطور که گفتیم استاندارد و درست نبوده. وظیفه ما است این کار را بکنیم، ولی آتش نشانی اجازه نمی دادند. حتی آقای پاکزاد، رییس سازمان آتش نشانی، به ما گفت لازم نیست از اروپا قطعه بخریم، خودمان از قطعات غیرآلمانی استفاده می کنیم. ما هر چیزی را از آلمان آورده ایم، مورد تایید ماست، آن هم با مدت زمان مشخص، ولی قطعات متفرقه ای که مورد استفاده آتش نشانی بوده و هست، مورد تایید ما نیست و استاندارد محسوب نمی شود.

اشکال فنی نردبامی که سانحه ساز شد، از نظر شما چیست؟
نردبامی که در سانحه عمل نکرده، جزء ۱۳ نردبامی است که شرکت آلمانی به شهرداری تهران تحویل داده. البته در تحویل این تجهیز، ما دخیل نبودیم. حتی قبل از آقای خوشزاد، مدیرعامل وقت آتش نشانی، این تجهیزات خریداری شده بود، منتهی وقتی خریده بودند به خاطر برخی مسایل، کارشناسان آتش نشانی اعلام کرده بودند شرکت تولید کننده، قطعات فنی و یدکی این نرده بامها را نمی دهد. بعد رفته بودند با یک شرکت کره ای قرارداد بسته بودند. بعد که ما این ماجرا را فهمیدیم، پی گیری کردیم و دیدند چنین چیزی نیست و وقتی با شرکت سازنده مکاتبه کردیم، اعلام کردند ما تماما حاضریم قطعات یدکی را تحویل بدهیم.


پس چطور این نردبام در حادثه یکشنبه گذشته عمل نکرد؟
اینها تماما اصل است و در کارخانه اصلی تولید شده اند. ماشینی که در اختیار سازمان آتش نشانی تهران است، کاملا استاندارد تولید شده و اصلا جنس کره ای در آن موجود نیست. این ماشینی است که در اروپا کار می کند و ماشین آتش نشانی روز دنیاست. منتهی وقتی قطعات غیراصلی و بازدیدهای فنی توسط غیرمتخصصان در آن وارد می شود، نتیجه کار، چیزی می شود که مورد تایید ما نیست. نردبام مورد اشاره هم به رویت فنی کارشناسان ما نرسیده و عملکرد آن را نمی توانیم تایید کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۱۳
نظر سنجی شما بد بود.باید نظر سنجی میزاشتید که راضی هستید یا نه؟چون من معلومه عقب نشینیه ولی من خودم به شخصه راضی هستم از این عقب نشینی
م م م م
|
Iran (Islamic Republic of)
شما همون بهتره بری پیش اوباما جونت زندگی کنی کاری به دین و دیانت ندارم یه ذره غیرت و وطن دوستی اگه میداشتی هیچوقت راضی نمیشدی دشمن به خاک و وطن و ناموست نظر داشته باشه
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۹
صراط انگار سوال خودتم یادت رفته؟؟

مردم نظرشونو درمورد تعلیق غنی سازی 20 درصد دادند و نه توافق ژنو که بندهای دیگری از جمله لغو تحریم ها و بازگشت پول ایرانیان داشت

جالبه 48 درصد در نظرسنجی خود شما حتی تعلیق 20 درصد را هم بردبرد ویا عقب نشینی غرب دانسته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم 24 خردا د به رفع تحریم ورفع حصر رای دادند تا کور شود آنکه نتواند ببیند
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۷
۱۲
قاسم جون یه عده از اون به اصطلاح مردم شماسلطنت طلبها، بهائیها، برخی از فتنه گران و امثال اینها بودن.البته حساب مردم عزیزی که به خاطر سادگی و زودباور بودن، به خاطر حرفای ابکی مثل تحول عظیم اقتصادی در صد روز (که البته با کمی فکر میتونستن درک کنن که وعده کاملا الکی و صرفا تبلیغاتی برا رای جمع کردن بود)، پرداخت سه درصد از درامدهای نفتی خوزستان به خود این استان و امثال این وعده و وعیدها، به این اقا رای دادن(که یه سری از این افراد از رای خود پشیمان هستند)از سایرین جداست.اینقدر مردم مردم نکن.این اقایون اگه مردم حالیشون بود به 49.5درصد هموطنان خود تهمت افراطی گری و قانون گریزی وامثالهم را نمیزدن، اونم فقط به صرف اینکه بهشون رای ندادن!!!اینا اگه مردم و قانون حالیشون بود به رای بالای ملت در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری احترام میذاشتن و مملکت را به اشوب نمیکشیدن.اینا اگه قانون حالیشون بود دوره قبل که رای نیاوردن به همه توهین نمیکردن و اعلام کنن که قانون وشورای نگهبان را قبول ندارن و حالا توی این دوره که رای اوردن اعلام میکنن قانون و شورای نگهبان را قبول دارند وانتخابات کاملا سالم بوده در حالی که از اغاز تبلیغات همش اعلام میکردند که احتمال تقلب در این دوره هست...... بلاخره معنی قانون وانتخابات سالم را فهمیدیم!!!!اینا نون به نرخ روز میخورن!! در مورد ژنوچای هم که دیدیم که نه کدخداشون این همه خوش رقصی را به جایی نوشت و به حساب اورد،نه مشکلی از ملت حل شد.فقط انبار انبار از حقوق خدمون را دودستی در غالب اعتماد سازی داوطلبانه(تعلیق و پلمپ داوطلبانه) و مذاکرات محرمانه( پشت پرده سر ملت خودت کلاه گذاشتن)و مذاکرات پیچده!!وفنی!! باج دادیم تا پر کاهی از حق خودمونا مثل کمک کردن به گدا(دور از جون ملت شریف ایران)در غالب چند قسط اگه دوست دشتن و عشقشون کشید بدن بهمون. تازه قرار هم گذاشتن که چیزایی که میخوایم بخریم را از خود غربیا بخریم و اونا هم از اموال بلوکه شده ما کم کنن. در مورد تحریمها هم که فقط تحریمهایی که علیه شرکتای خودشون وضع کرده بودن برداشتن تا راحتتر بتون ملت ایران را بچاپن وتحریمهای اصلی مثل نفتی و بانکی و تحریم شرکتهای ایرانی سر جای خودشه. اقای رئیس جمهور بهتر بود کاری میکرد لااقل یکی از حرفاش راست از اب در بیاد چون در اولین مصاحبه بعد از پیروزیش به یه خبرنگار غربی که ازش راجع به قول دادن به غربیا برا تعلیق هسته ای پرسید گفتند که دیگه اون دوران گذشته و هیچ تعلیقی در کار نخواهد بود.اینم که از معنی جدید واژگانی چون:مذاکرات محرمانه،مذاکرات فنی وپچیده، اعتماد سازی داوطلبانه و... که میشه یه فرهنگ لغت جدید و یه دایرة المعارف دیگه نوشت!!!!واقعا جای تاسف داره که اینقدر راحت حرف میزنند وعمل نمیکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم؛ گل کفتی
اقای دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۱۰
تمام نظر سنجی های قبلیتونم درست از اب در اومد ؟؟؟ یعنی الان باید به نظرسنجیتون اعتماد کنیم ؟؟
رسولی
|
Lithuania
|
۱۲:۰۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۹
الحق و الانصاف مردم از لغو تحریم ها خیلی خوشحالند . بدجوری تحریم ها به مردم فشار آورده نگاه نکنید به یه عده که نفسشون از جای گرمی بلند می شه توده مردم گرفتارند . گرفتار بیکاری بیماری اعتیاد طلاق فساد هزینه های سنگین مسکن و تحصیل و واقعا از لغو تحریم ها خوشحالند . بنا بر این برد برد گزینه درستیه والا اگه خواست مردم این نبود به آقای روحانی رای نمی دادند . ضمن اینکه رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و اونا فرزندان انقلاب هستند بنابر این افراطیون بی منطق تند رو جایگاهی بین مردم ندارند
salar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۹
صراط جان نظر سنجی های شما در دوران انتخابات هم یادمان هست که جناب جلیلی با اختلاف در صدر (؟؟؟؟؟) بودن...
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۲
۲
لطفا بروید به رهبری بگویید.
محمدجواد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۳
۵
چرا ما نمی تونیم کنار هم مسالمت امیز بحث کنیم ؟؟!!
تا کی می خواییم همش تنش بینمون باشه
خواهشا تورو به خدا بذارید یکم ارامش داشته باشیم
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۸
لطفاتعدادافراد شرکت کننده رو هم اعلام کنید.احتمالا همین 30نفرند که کثبت ومنفی گذاشتند.یکیش هم خودم.نظر سنجی همه ی سایت های دیگه تعداد داره.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۱۸
مردم از برداشته شدن تحریم ها راضی اند و می خواهند زندگی کنند . از تصمیم گیری های آقای روحانی و ظریف متشکریم
ناشناس
|
United States of America
کدوم تحریم برداشته شده ؟؟؟
کدوم اقتصاد درست شده؟؟؟
مردم از چی از کدوم اقتصاد راضی هستن ؟؟؟
هاشمی
|
United States of America
فک کنم منظورتون از مردم اون 50 درصدی که به شما رای دادن البته درصدش هم کمتر شده هستش.بقیه دیگه مردن نیستن.
ناشناس
|
United States of America
غنی سازی ملت از لحاظ مادی افتخار است نه غنی سازی که ملت روز به روز بدبختر شود . اگر نظر ملت را میخواهید قانون اساسی همه پرسی را برای همین مواقع گذاشته چرا اجرا نمی کنند به فرموده حضرت امام (ره) میزان رای ملت است نه باند ...ایران وکاسبان تحریم .
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۴
۱
معلوم میشه بعضی ها یک بار هم متن توافق نامه را نخوانده اند یا عمدا" دروغ میگن چه تحریمی برداشته شده که به نقع ملت باشه تمام مقامات غربی تا حالا صد بار گفتن تحریم ها سر جاش است و دیدیم که بیشتر هم دروغ حد اکثر یک ماه کار آیی داره بعد باید جواب گوی این گرانی ها بود نکنه ساست این دولت تو بوق کردن باشه و همه چیز را بوقی کنه ارزونی فقط تو بوق کار فقط بوی بوق و هیچ خبری از کلید و تدبیر و امید و راستگویان و اعتدال و قانوندان و غیره نباشه
مهدی از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۶
۲
سلام علیکم
عقب نشینی دولت ایران . والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۷
ما انرژي هسته اي نمي خواهيم در عوض شرايط به زمان سال 1383 برگردد
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۳
۲
صراط جان تو همه نظرسنجی ها ، گزینه ها را یکجانبه و جهت دار میزنی. مثلا تو همین نظر سنجی اگه یه گزینه به صورت:
- اقدامی بر اساس تدبیر و مصلحت سنجی ایران.
گذاشته بودید من فکر می کنم بیشترین رای رو میاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
۵
۱
سلام لااقل احمدی نژاد محکم رو حرفش بود و کشور و حیثیت شهدا را به باد نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
اگریه نگاه به مثبت منفی ها بیندازید صحت نظرسنجی رو میتونید تشخیص بدین!!!!
محمد
|
United States of America
|
۰۲:۴۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۱
۳
عقب نشيني ايران نه برادر جان ! نرمش جانانه مسولين به خاطر ترس از دست دادن قدرت ! ما مردم بدبخت نه مي دونستيم أتم چيه و نه اصراري داشتيم ! دوستان اينو چپوندن به ملت ! ما فقط ديديم ميگن حق مسلم ماست ! بعد تازه فهميديم چي حق مسلم ماست ! : گراني بدبختي ! از بين رفتن كانون خانواده ها ! ازدياد فقر و جنايت و فحشا ! آلودگي هوا ! تو سري خوري ! اختلاس هاي تاريخي ! حرفهاي مفت ! تحريمهاي كاغذ پاره كه رفت تو حلقمون ! بگم بازم ! حداقل نزديك ده سال از بهترين زمان عمرم خورد به انواع تحريمها ! زندگي آرام با حداقل انتظارات حق مسلمه يا اتم داشتن آقايون ؟؟؟؟
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۱
۲
چرا نظر من که توهین به هیچکسی هم نبود سانسور شد؟؟ حداقل انتقادپذیر باش صراط جان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۱
۱
همین نظرسنجی را توسایت عصر ایران انتخاب فرارو تابناک آفتاب ...بگذارید معلوم میشه کدوم درسته
البته اکثر بازدیدکنندگان دائومب صراط تندرو هستند و از منظر پایداری ها به توافق نگاه می کنند خوب معلومه حالا چون احمدی نژاد نتونسته توافق بکنه هر کی بکنه بده
صراط هم که وضعش معلومه مثل گربه میمونه که هر جور بندازیش با پا میاد روزمینه یعنی یه جوری غیرقابل پیش بینی
یه روز به پایداری میپره یه روز بخودش.
ننویس خیالی نیست!
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۲
۱
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۰
۴
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای ترکمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
۰
۳
خفه شو صراط وهابی صهیونیست مگهتو8سال مذاکره چی گیرمون اومد جز تمای نحس وهابیشای جلیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی ادبی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
اینهاهمه دستاوردهاوکاشته های دولت احمدی نژادهست که دست بالای چانه زنی رادراختیاراین دولت قراردادوگرنه گروه خون این دولت به این حرف هانمیخورد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
نظر سنجی های صراط مثل زمان انتخابات دروغ است.