دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸

فراخوان نمایشگاه تجهیزات صنعتی سینمایی

فراخوان و مقررات نخستین نمایشگاه تخصصی تولید‌کنندگان تجهیزات صنعت‌ سینمایی ایران که همزمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در برج میلاد برگزار می‌شود، منتشر شد.
کد خبر : ۱۵۷۶۵۷
صراط: اولین نمایشگاه تخصصی تولید‌کنندگان تجهیزات صنعت سینمایی ایران با هدف ارتقای سطح کیفی و توسعه فن آوری سینمایی کشور به روز کردن آن از طریق عرضه و نمایش تجهیزات و دستاوردهای نوین سینمای ایران و معرفی آن به فعالان عرصه سینما برگزار می‌شود.
 
به همین منظور از کلیه هنرمندان، فعالان و علاقمندان حوزه سینما به ویژه تولید کنندگان داخلی و سازنده‌های قطعات، تجهیزات و ابزارهای فنی سینمایی(تولید، پس از تولید، نمایش و ... ) در زمینه‌های سخت افزاری و نرم افزاری، شرکت‌ها، مؤسسات و مراکز خدمات فنی دعوت می‌شود تا در صورت تمایل به شرکت در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری نمایشگاه واقع در تهران خیابان سی تیر کوچه شهید کامران صالح پلاک 14 ساختمان تولید بنیاد سینمایی فارابی طبقه اول و یا با پست الکترونیک info@cinexpo.ir تماس حاصل کنند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و دریافت فرم درخواست شرکت در نمایشگاه به آدرس www.cinexpo.ir مراجعه کنند.
 
این نمایشگاه توسط بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری سازمان سینمایی کشور، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شرکت پشتیبانی و تجهیز سینمای ایران و انجمن فیلمبرداران سینمایی خانه سینما ایران از تاریخ11 تا 15 بهمن ماه سال جاری به مدت 5 روز در محل برج میلاد برگزار می‌شود.

منبع: مهر