سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴

انتقاد از عدم حضور معاونین وزرا در مجلس

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عدم حضور معاونین پارلمانی وزرا موجب حضور وزرا و سؤالات متعدد از آنان می‌شود که این باتوجه به شرایط فعلی کشور به نفع مردم نیست.
کد خبر : ۱۵۵۵۶۵
صراط: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عدم حضور معاونین پارلمانی وزرا موجب حضور وزرا و سؤالات متعدد از آنان می‌شود که این باتوجه به شرایط فعلی کشور به نفع مردم نیست.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در خانه ملت با بیان اینکه سؤال از وزرا حق نمایندگان است اظهار داشت: آنچه که در اینجا قابل ذکر است این است که کوتاهی و قصور معاونین پارلمانی دولت به وضوح دیده می‌شود که این قصور و کوتاهی حضور وزرا در مجلس و سؤال از آنان را به دنبال دارد.

وی افزود: معاونین پارلمانی وزرا در مجلس و پاسخگویی آنها به نمایندگان حضور وزرا در مجلس را به حداقل می‌رساند همانطور که در دوره دولت قبل ما شاهد این موضوع بودیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه مجلس با تمام توان به دنبال تعامل با سایر قواست خاطرنشان کرد: عدم حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها در مجلس و سؤال از وزرا موجب ایجاد چالش در کشور می‌شود که موضوع با توجه به شرایط موجود به سود کشور نیست و تنها مردم هستند که از این اقدامات متضرر می‌شوند.
منبع: فارس