سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴

موسیقی از رونق افتاده است

آهنگ ساز کشورمان گفت: بازار موسیقی در کشور به دلیل افت برخی تولیدات به لحاظ کمی و کیفی از رونق افتاده وهنرمندان ما نمی توانند از این راه به در آمد خوبی دست پیدا کنند .
کد خبر : ۱۴۹۱۷۴
صراط: بهنام قنبری  گفت :بازار موسیقی در کشور به دلیل افت برخی تولیدات به لحاظ کمی و کیفی از رونق افتاده و هنرمندان ما نمی توانند از این راه به در آمد خوبی دست پیدا کنند .

وی در ادامه این مطلب افزود :نبود نظارت درست بر نوع قالب اشعار و حتی آهنگ ها برای تولید آلبوم توسط هنرمندان ما باعث شده تا کمتر شاهد وجود جریان تحقیق در محدوده فعالیت هنرمندان در بخش انتشار آلبوم موسیقی در ایران باشیم .

این آهنگ ساز کشورمان با اشاره به مفقویت عنصر تحقیق در تولیدات هنرمندان تصریح کرد :اما در میان برخی کارهای فاقد عنصر تحقیق هنرمندانی یافت می شوند که برای جلوگیری از زیر سوال رفتن کارنامه کاری خود در نزد مخاطب در مسیر ی برگرفته از نگاه درست با قالب تحقیقی گام بر می دارند .

قنبری با تاکید بر ابزار های رسیدن به مرز فروش آلبوم هنرمندان در بازار موسیقی اضافه کرد :هنرمند برای رسیدن به مرز فروش آلبوم خود در بازار موسیقی کشور در راستای در آمد زایی خوب و عدم برخوردباسوخت سرمایه باید در حین تولید آلبوم ترانه و آهنگ اثر خود راازجهات مختلف مورد ارزیابی قرار دهد واگردر این حرکت با عقاید شخصی جلو برود در نهایت موفقیتی را بدست نخواهد آورد .

این آهنگ ساز کشورمان در خاتمه اظهار داشت :مشکلات هنرمندن ما در حوزه موسیقی تنها در بخش انتشار آلبوم و کسب در آمد خوب و مطلوب نیست بلکه هنرمندان ما برای برپایی کنسرت در نقاط مختلف کشور نیز حتی با در یافت مجوز از مشکلات و کمبود های زیادی رنج می برند
برچسب ها: موسیقی بازار رونق