سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
کدام تیم قربانی جاه‌طلبی دیگری می‌شود

پرسپولیس دوباره به مظلومی رسید

تیم‌های فوتبال صنعت مس کرمان و پرپسولیس تهران فردا در حالی به مصاف هم می‌روند که 3 امتیاز این دیدار برای هر یک از 2 تیم ارزشمند است.
کد خبر : ۱۴۸۸۸۲
صراط:  نارنجی‌پوشان صنعت مس کرمان که این هفته‌ها فوتبال به مراتب بهتری را در مقایسه با تیم نیم فصل نخست خود ارائه می‌کنند، به خوبی از ارزش و اهمیت سه امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس آگاه هستند.

تیم‌های فوتبال صنعت مس کرمان و پرپسولیس تهران در حالی به مصاف هم می‌روند که سه امتیاز این دیدار برای هر یک از دو تیم از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

شاگردان پرویز مظلومی می‌دانند این تیم دیگر فرصت از دست دادن امتیازات مسابقات خانگی خود را ندارد و برای فرار از انتهای جدول قربانی ساختن تمام تیم‌های میهمان در دیدارهای دور برگشت امری اجتناب‌ناپذیر است.

مس کرمان که در مجموع از سابقه خوبی در پیروزی مقابل تیم قرمز‌پوش پایتخت برخوردار است، باید برای برتری در این مسابقه با تکیه بر تمام اهرم‌های موجود در اختیار خود حریف بلند آوازه‌اش را در کرمان و در دل کویر زمین‌گیر کند.

دایی و شاگردانش که در این فصل از مسابقات نتوانستند در مسابقات بیرون از خانه نتایج خوبی به دست آورند، به خوبی اهمیت این دیدار را درک کردند.

آنها می‌دانند که مس دیگر تیم دور رفت نیست و این تیم اکنون با در اختیار گرفتن مربی سابق استقلال تهران و یکی از موفق‌ترین مربیانی که طی چند سال اخیر در برابر پرسپولیس همواره موفق بوده است، اسب خود را برای فرار از انتهای جدول با توجه به خواستن پیروزی از این دیدار زین کردند.

مظلومی که طی چند سال اخیر توانسته بود به همراه استقلال چند مرتبه پرپسولیس را با شکست از دربی‌ها بدرقه کند، این بار در کویر به دنبال تفکر شکست قرمزهای پایتخت است.

باید منتظر ماند و دید تفکرات و ابزار کدامیک از دو سرمربی می‌تواند عامل صعود و جاه‌طلبی دو تیم در دیدار بعد از ظهر جمعه باشد.

دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران فردا جمعه ساعت 15 در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان واقع در مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

احمد صالحی به همراه سعید زارع، تورج عیوض‌محمدی و امیرحسین فتاحی این دیدار را داوری می‌کنند، مس کرمان هم‌اکنون با 13 امتیاز و پرسپولیس با 30 امتیاز در مکان‌های 16 و سوم جدول رده‌بندی جای دارند.
منبع: فارس