سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳
موسوی‌نژاد مطرح کرد:

گلایه نمایندگان بوشهر از رئیس‌جمهور

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: در جلسه امروز نمایندگان این استان با رئیس جمهور، وی وعده داد که ۴ فاز پارس جنوبی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.
کد خبر : ۱۴۸۱۹۷

صراط: حجت‌الاسلام محمدمهدی موسوی‌نژاد عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به جلسه امروز اعضای این مجمع با رئیس جمهور، گفت: در جلسه امروز که با حضور تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان بوشهر برگزار شد، نمایندگان این استان از رئیس جمهور به دلیل اینکه در سفرش به مناطق زلزله‌زده استان، بازدیدی از مناطق دیگر این استان نداشته، گلایه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور در پاسخ به گلایه‌های نمایندگان استان مبنی بر بازدید نکردنش از تمامی مناطق زلزله‌زده استان، گفت که وی پیش از سفر به استان، برای بازدید از مناطق زلزله‌زده دیگر استان اعلام آمادگی کرده، اما استاندار گفته است که نیازی نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه در مورد بودجه و اعتبارات تخصیص یافته به مناطق سیل‌زده استان مباحثی مطرح شد و رئیس جمهور تأکید کرد که این بودجه در دولت تصویب شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد به یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: در یکی دیگر از بخش‌های جلسه امروز، بحث توجه زلزله‌زدگان استان بود که روحانی بر پرداخت قسط اول بازسازی منازل آسیب‌دیده تأکید کرد.

وی در ادامه اظهارداشت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز، بحث حل مشکلات در حوزه جزیره خارک بود، بطوری که مردم این منطقه هنوز مالکیتی در سکونت‌گاه‌هایشان ندارند که با دستور رئیس جمهور قرار شد، این موضوع تعیین تکلیف و اصل مالکیت تعریف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه در جلسه امروز در مورد سد دالکی و نیز پتروشیمی دشتستان مواردی مطرح شد، افزود: در این جلسه که معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز حضور داشت، مباحثی در زمینه مشکلات نخل‌داران منطقه مطرح و قرار شد که کارگروه مشترکی بین اعضای فراکسیون خرما، نمایندگان منطقه و وزرای مربوطه تشکیل شود. البته تشکیل این کارگروه از سوی بنده پیشنهاد شد.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد اضافه کرد: در ادامه این جلسه، رئیس‌جمهور مواردی را در مورد لایحه بودجه 93 مطرح کرد و گفت که این لایحه در راستای حل مشکلات مردم تنظیم شده و دولت قصد دارد از طریق افزایش فروش گاز و نفت، درآمدهای بودجه را افزایش دهد.

وی تأکید کرد: آقای روحانی در این جلسه وعده داد که 4 فاز پارس جنوبی تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد. وی همچنین مواردی را در رابطه با چگونگی راه‌کارهای حل مشکلات مردم در زمان تحریم‌ها مطرح کرد. 

نماینده مردم دشتستان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان استان بوشهر در این جلسه از رئیس جمهور خواستند که دولت به استفاده از منابع انسانی بومی استان در مجموعه‌های دولتی و نیز اشتغال این نیروها در مناطق نفت‌خیز توجه جدی داشته باشد که رئیس جمهور تأکید کرد که حتما کار انجام شود.


منبع: تسنیم