سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

تشکیل جلسه و بیاینه برای رفع حصر سران فتنه

با توجه به اظهارات اخیر برخی افراد دولتی و چهره های سیاسی برخی از جریان ها در تلاش برای آزاد سازی زندانیان سیاسی به ویژه زندانیان فتنه 88 به خصوص میرحسین موسوی و مهدی کروبی هستند.
کد خبر : ۱۴۶۱۷۶
صراط: با توجه به اظهارات اخیر برخی افراد دولتی و چهره‌های سیاسی بعضی از جریان‌ها در تلاش مجدد برای آزاد سازی زندانیان سیاسی به ویژه زندانیان  فتنه 88  به خصوص میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو تن از سران فتنه هستند.

گفته‌های نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه آزادی زندانیان سیاسی و چهره های اصلاح طلب در دستور کار دولت قرار خواهد داشت و همچنین اظهارات محمد رضا عارف در دیدار با جبهه اصلاح طلبان در خصوص مذاکرات و چانه زنی های پنهانی برای رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی و سایر زندانیان سیاسی فتنه 88 حکایت از ایجاد موجی جدید با هدف آزاد سازی زندانیان سیاسی در کشور دارد.

با توجه به این اظهارات جریان های مختلف اصلاح طلب و برخی گرو های موسوم به دانشجویی هم با صدور بیانیه و تشکیل جلسات متعدد به نوعی در صدد ایجاد فشار بر مسئولین مخصوصا قوه قضایییه برای دست یابی به هدفشان در این زمینه هستند.

رفتار فتنه گران انتخابات دهم، حوادثی را در کشور رقم زد که موجبات وارد شدن لطمات شدید به منافع ملی و امنیت ملی را فراهم ساخت.

دشمنان به شادمانی و رقص و پایکوبی پرداختند و دوستان و دلسوزان کشور به شدت نگران شدند.

با رفتار فتنه گران، دشمنان و در رأس آنها آمریکایی ها و صهیونیست ها، پنداشتند کار جمهوری اسلامی تمام شده و سال 1388، آخرین سال عمر جمهوری اسلامی خواهد بود. بر همین اساس بسیاری از صاحب نظران معتقدند که از مواضع و اقدامات فتنه گران باید به عنوان جنایات و خیانت ها یاد کرد.



منبع: دانا