سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱

پایان‌تجمع دانشجویان درفردو با صدور بیانیه

دانشجویانی که در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران در اطراف سایت هسته‌ای فردو حلقه انسانی تشکیل داده بودند با هشدار جدی به دشمنان انقلاب اسلامی به تجمع خود پایان دادند.
کد خبر : ۱۴۳۶۱۶

صراط:  دانشجویان ایرانی که در حمایت از حقوق هسته‌ای ملت ایران از ساعتی پیش اطراف سایت هسته‌ای فردو حلقه انسانی تشکیل داده بودند با قرائت بیانیه‌ای به تجمع خود پایان دادند.

این دانشجویان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از سیاست‌های ضد ایرانی حاکمان کاخ سفید ابراز کرده و بر حق مسلم ملت ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای تاکید کردند.

این دانشجویان که از دانشگاه‌های مختلف از قبیل دانشگاه تهران و دانشگاه شریف این حلقه انسانی تشکیل داده بودند پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی داشتند.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز که در حلقه انسانی دانشجویان ایران حضور داشت پیام دانشجویان به دولتمردان را دفاع کامل از حقوق هسته‌ای ملت ایران دانست.

به گزارش فارس، بعد از پایان این تجمع، دانشجویان فرمهایی را کامل کردند که به موجب آن به دانشمندان هسته‌ای ایران جهت پیشبرد اهداف عالیه کشور در بعد هسته‌ای کمک خواهند کرد.

منبع: فارس