سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

طنز/پاسخ به سوالات از نوع احمدی‌نژاد

رئیس‌جمهور سابق کشور در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های اخیر برادرش در خصوص «ساختمان لادن»، تنها لبخند می‌زد. وی زمانی که خبرنگار فارس از او در خصوص مذاکرات با 5+1 سوال پرسید، دست خود را به نشانه مصافحه دراز کرد و گفت: شما فاتحه خوانده‌ای؟!
کد خبر : ۱۴۲۰۲۳

صراط: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود، دکتر احمدی نژاد در اولین حضور عمومی خود در یک مراسم دیگر به مهمترین سوالات و شبهات روز اینگونه پاسخ بدهد:

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار ما و اینکه نظرتان درباره پرونده سعید مرتضوی و اظهارات اخیر وی مبنی بر اینکه باید پاداش دریافت کند، چیست؟ دستش را جلو آورد و یکدفعه با صدای «پخی» گفت: یه بچه انقدی ندیدی!

او همچنین در واکنش به خبرنگاری که گفت بابک زنجانی سهامدار دانشگاه شماست، گفت: خرما خوردی؟ خوشمزه بودا ! گردوهم داشت. 

خبرنگاری از سرنوشت فیلم مستند زندگی اش توسط مایکل مور پرسید که  احمدی نژاد در حالی که داشت خرما می‌خورد گفت: هسته‌شو در بیاری ها!

وی در خصوص آلودگی هوای تهران و راهکارش برای کاهش آلودگی نیز گفت: پراید چقدر گرون شده!

رییس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بالاخره کی سکوت خود را می‌شکنید برگشت و ابروهایش را با حالتی خاص بالا برد و گفت: خودت چطوری؟

وی در واکنش به سوالی درباره سرنوشت دانشگاه ایرانیان نیز گفت: تنت سالم باشه.

احمدی نژاد  به خبرنگاری که پرسید «رحیم مشایی کجاست و این روزها چه می‌کند»، گفت: مادر چطورن؟ سلام برسون.

رییس جمهور دولت نهم و دهم درباره احضاریه دادگاه خودش نیز با نشان دادن گربه‌ای، گفت: چخه!

وی همچنین در واکنش به ارزان شدن سکه و طلا دو ماه بعد از دولت دهم فقط خندید.

احمدی نژاد در حالی که داشت لبخند می‌زد خبرنگاری پرسید درست است که شما دور بعد انتخابات برمی‌گردید، که او گفت: شیطون شدی‌ها؟

وی درباره خبر پس ندادن ماشین‌های دولتی از سوی برخی مدیران او بعد از اتمام دولت نیز سرفه کرد و گفت: هوا چقدر سرد شده.

احمدی نژاد در پاسخ به ارتباط دولتی‌ها با پرونده 3هزار میلیاردی نیز سرش را تکان داد و گفت: خدا پدرتو بیامرزه، آدم خوبی بود!

رییس دولت دهم در پاسخ به سوالی در خصوص بابک زنجانی نیز، چشم‌هایش را باریک کرد و به خبرنگار گفت: بچه دار نشدی؟ دیر می‌شه‌ها!

احمدی نژاد درباره شایعه دستگیری برخی نزدیکان دولت وی به علت فساد مالی نیز گفت: روضه دیر نشه!

وی همچنین درباره آمار بالای بیکاری، طلاق و صندوق خالی ذخیره ارزی گفت: التماس دعا.

رییس جمهور سابق در پاسخ خبرنگاری مبنی بر زمین خوردن طرح مسکن مهر و سهام عدالت ناگهان به سمت خبرنگار دیگری چرخید و لپ او را کشید و گفت: خدا بد نده! چی شدی شما؟

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که پرسید رقم بدهی های دولت به بانک‌ها، کارخانه‌ها، بازنشسته‌ها، بیمه ها، بیمارستان‌ها را قبول دارید؟ نیز گفت: صبحونه خوردی؟ تعارف می‌کنی؟

احمدی نژاد همچنین در واکنش به سوالی درباره ادامه روند مذاکرات 1+5 و ارتباط با آمریکا محکم پشت کمر خبرنگار زد و گفت: برو جلو بوق بزن! ترافیک کردی‌ها! هه هه هه...

خبرنگاری از آینده دولت یازدهم و انتقادها از دولت دهم پرسید که احمدی نژاد به سمت ماشین دوید و گفت: شام خدمت باشیم؟!

رییس دولت نهم و دهم در حالی که داشت سوار ماشین می‌شد در واکنش به این سوال که «آقای احمدی نژاد چی شد که اینطوری شد؟» نفس عمیقی کشید و در افق محو شد.