سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
حق‌شناس:

عسکراولادی از افتخارات اصولگرایان بود

عضو شورای حزب مرکزی اعتماد ملی با بیان اینکه عسکر‌اولادی یکی از افتخارات جریان اصولگرایی به حساب می‌آمد، گفت که آن مرحوم هیچگاه اخلاق سیاسی را فراموش نمی‌کرد.
کد خبر : ۱۴۱۱۲۵

صراط: محمد جواد حق‌شناس عضو شورای حزب مرکزی اعتماد ملی با اشاره به سابقه مبارزاتی مرحوم حبیب‌الله عسکر اولادی گفت: عسکر اولادی یکی از سرمایه‌های اجتماعی کشور ما بود و بعد از انقلاب هم همواره به عنوان یکی از ستون‌های حاضر و ناظر در عرصه سیاست به حساب می‌آمد.

وی با اشاره به سمت‌های اجرایی مرحوم عسکر اولادی همچون وزارت بازرگانی، نمایندگی امام در کمیته امداد امام خمینی و حضور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: او هیچگاه اخلاق سیاسی را فراموش نمی‌کرد و به انصاف و تعادل در موضع‌گیری‌های سیاسی معتقد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عسکر‌اولادی یکی از افتخارات جریان اصولگرایی به حساب می‌آمد تصریح کرد: اما مواضع او بر اساس منافع ملی و مقدم بر جریان اصولگرایی بود.

حق‌شناس در پایان ضمن تسلیت به جامعه سیاسی، خانواده مرحوم عسکر اولادی و اعضای حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: امروز جای مرحوم حبیب‌الله عسکر‌اولادی در عرصه سیاسی کشور خالی است.


منبع: فارس