چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

همه از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تیمی که از طرف ایران به پای میز مذاکرات می رود، نماینده نظام است و مردم و مسوولان باید آن را حمایت کنند
کد خبر : ۱۴۰۷۴۰
صراط: بدالرضا مصری گفت: بررسی سخنان رهبری از دو جهت دارای اهمیت است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش به دو اصل بی اعتمادی ایران نسبت به آمریکایی ها و اروپایی ها و اعتماد مردم و مسوولان نسبت به تیم مذاکره کشورمان تاکید کردند و همه اعم از خواص و عوام نیز پیام این سخنان مهم را دریافت کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اظهار داشت: پس از بیان سخنان رهبری، طرف اروپایی و آمریکایی مذاکرات فهمیدند که ملت ایران به آنها دل خوش نکرده اند و به صرف برقراری ارتباط با آنها از اهداف خود کوتاه نمی آیند.

وی گفت: از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر وجود اعتماد به تیم مذاکره ایران، راه را برای همگان در این زمینه روشن ساختند و از این رو همه باید تیم مذاکره کننده ایران را حمایت کنند.

مصری با بیان اینکه بایدها و نبایدها و خط قرمزهای نظام در بعد سیاست خارجی مشخص است، اظهار کرد: سخنان مهم رهبر معظم انقلاب جلوی اعمال هرگونه سلیقه گروهی و حزبی، اغتشاش و گاه تسویه حساب های سیاسی نسبت به مجموعه مذاکره کننده ایران را گرفت.

وی تاکید کرد: در مقوله سیاست خارجی برای پیشبرد امور و اعتلای نام ایران در جهان به اتحاد و یکپارچگی نیاز است و هیچ کس نباید در راستای دست یابی به این مهم خللی ایجاد کند/س