سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

چرا صالحی امیری رای اعتماد نگرفت؟

نماینده مردم سوادکوه، جویبار، قائمشهر و سیمرغ در مجلس با اشاره به اینکه اطرافیان صالحی امیری با وی صادق نبودند، گفت: اطرافیان صالحی امیری حباب رای قطعی برای او در وزارت ورزش و جوانان به وجود آورده بودند.
کد خبر : ۱۳۹۹۸۳

صراط: کمال علیپور امروز در سوادکوه با اشاره به اهمیت وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درباره همگانی شدن ورزش در جامعه و لزوم بررسی مشکلات مختلف حوزه ورزش و جوانان با قشرهای مختلف مردم در ارتباط است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بر تسریع فعالیت‌های ورزشی، استفاده از مشارکت‌های مردمی، پیگیری مشکلات ازدواج و مسکن جوانان، پرورش مدیران کشور را از جنبه‌های مختلف رسالت‌های وزارت ورزش و جوانان ذکر کرد و افزود: مطالعات بنیادین با موضوع جوانان و لزوم برنامه‌ریزی اجتماعی و فرهنگی برای آنان باید در برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزارتخانه‌ها به خودی خود سیاسی هستند ولی وزارت ورزش و جوانان نباید سیاست‌زده باشد،خاطرنشان کرد: اعتقادی بر لزوم حضور مدیر ورزشی به عنوان وزارت ورزش و جوانان ندارم بلکه کارآمدی و توانمندی و استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه باید از ملاک‌های انتخاب وزیر ورزش و جوانان باشد.

علیپور با اشاره به مشکلات جامعه ورزشی بر لزوم حضور وزیر دارای جرات و جسارت و روحیه جهادی بالا برای وزارت ورزش و جوانان تاکید و تصریح کرد: رئیس جمهور فرد معتدل و توانمند را برای وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد دهد تا مجلس در فرصت 10 روزه اقدام به بررسی برنامه‌ها و رویکردهای وی کند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به دلایل عدم انتخاب صالحی امیری در وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و یادآوری کرد: سخنان اختتامیه صالحی امیری تا 30 درصد دیدگاه‌های نمایندگان را تغییر داد و وی می‌توانست با آرامش بیشتری موافقت نمایندگان را کسب کند.

وی با بیان اینکه صالحی امیری می‌توانست با مدیریت استراتژیک، برنامه‌ریزی و توانمندی خود به حوزه ورزش و جوانان کمک کند، تصریح کرد: اطرافیان صالحی امیری با وی صادق نبودند و حباب رای قطعی برای او به وجود آورده بودند و اگر خودش تلاش می‌کرد نتیجه بهتری به دست می‌آورد.


منبع: فارس