سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸
مشاور وزیر:

اقتصاد با سیاست گره خورده است

مشاور ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حمایت دولت در بودجه سال ۹۳ از صاحبان صنایع گفت:‌ باید بدانیم شرایط اقتصادی کشور با شرایط سیاست خارجی گره خورده است.
کد خبر : ۱۳۹۵۷۳

صراط: ناصر بزرگمهر  در حاشیه نخستین هم‌اندیشی مدیران برتر صنایع کشور، اظهار کرد: اگر بخواهیم به صورت حقیقی به مسئله جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی در صنعت نگاه کنیم باید گفت که وضعیت جذب سرمایه‌گذار و حضور بخش خصوصی در صنعت شرایط خوبی نیست.

وی افزود: از سوی دیگر باید بدانید که دولت جدید فقط 2 ماه است که مستقر شده و تاکنون هیچ اتفاق خاصی در حوزه اقتصاد روی نداده، اما مسئله مهم این است که همه مردم اعم از فعالان اقتصادی و صنعتگران، امید و افکار مثبت در آنها بارور شده که این ریشه در اعتقاد به شعار اعتدال و تدبیر و امید دارد.

بزرگمهر با تاکید بر اینکه باید بدانیم شرایط اقتصادی کشور با شرایط سیاست خارجی گره خورده است، گفت: باید تلاش کنیم گام‌های مثبتی در مسیر رفع تحریم و افزایش واردات و صادرات برداریم.

مشاور ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه دولت قول داده در بخش نقدینگی که مهمترین دل نگرانی‌های صاحبان صنایع است در بودجه سال 93 این حمایت را لحاظ کند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت از صنعتگران بوده و به دنبال آن هستیم که صنایع تعطیل شده را دوباره راه‌اندازی کنیم.


منبع: تسنیم