سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

انتقاد عارف از انتشار یادداشت «بهار»

مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف با بیان اینکه عارف از انتشار یادداشت روزنامه بهار ناراحت است، گفت: انتشار برخی مطالب در رسانه‌هایی که حامی دکتر عارف محسوب می‌شوند به معنای تایید آن از سوی وی نیست.
کد خبر : ۱۳۸۸۶۸

صراط: علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در مورد مقاله منتشر شده در روزنامه بهار گفت: مقاله مورد اشاره همانگونه که مدیرمسئول روزنامه مطرح کرده است ناشی از عدم دقت مسئولان روزنامه بوده است و انتشار آن در آستانه عید غدیر پسندیده نبوده است.

خامسیان با بیان اینکه شخص عارف در مقطع فعلی هیچ رسانه ای را تحت مدیریت خود ندارد، گفت: انتشار برخی مطالب در رسانه هایی که حامی دکتر عارف محسوب می‌شوند به معنای تایید آن از سوی وی نمی‌باشد و منتسب کردن آن به عارف، در برخی رسانه‌ها اشتباه و ناشی از کج فهمی است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتساب روزنامه بهار توسط روزنامه شرق به عارف گفت: آقای عارف در مقطع فعلی هیچ رسانه‌ای را تحت مدیرت خود ندارد و اگر رسانه‌ای حامی وی باشد به این معنا نیست مطالب محتوایی آن مورد تایید وی است.

خامسیان با بیان اینکه عارف از انتشار مقاله مذکور ناراحت است، تاکید کرد: همگان مشی اعتدالی آقای عارف را می شناسند و به آن تاکید دارند به همین دلیل پرواضح است مطالبی که با اعتقادات مومنین زاویه داشته باشد به هیچ وجه مورد تایید آقای عارف نیست.


منبع: فارس