سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

انتصابات جدید از سوی رییس دانشگاه آزاد

با صدور احکامی جداگانه از سوی دکتر حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد و رییس واحد علوم و تحقیقات، دکتر نقی شجاع به عنوان معاون اداری و مالی و دکتر رضا رادفر به عنوان معاون آموزشی این واحد دانشگاهی منصوب شدند.
کد خبر : ۱۳۸۱۶۲
صراط:  در مراسم تودیع و معارفه معاونین اداری و مالی و آموزشی این واحد دانشگاهی که با حضور دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون اجرایی دانشگاه آزاد، معاونین و روسای دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و عملکرد دکتر مهرداد نوابخش و دکتر یوسفعلی زیاری، دکتر نقی شجاع به عنوان معاون اداری و مالی و دکتر رضا رادفر به عنوان معاون آموزشی این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب شدند.

دکتر رهنمای رودپشتی معاون اجرایی دانشگاه آزاد در این مراسم با تأکید بر اینکه توسعه کیفی دانشگاه از راهبردهای اصلی مدیریت دانشگاه آزاد محسوب می‌شود، گفت: بار عظیم افزایش توان کیفی دانشگاه در بخش آموزشی است و واحد علوم و تحقیقات در این زمینه دارای وظایف سنگینی است.

وی با الگو خواندن این واحد دانشگاهی، توسعه رشته‌های نو و جدید را یکی از مهمترین رسالت‌های حوزه معاونت آموزشی واحد علوم و تحقیقات برشمرد و با بیان اینکه هیات ممیزی مستقل جهت تسهیل در فرآیند ارتقای اعضاء هیات علمی در این واحد دانشگاهی می‌تواند، روند رشد کیفی دانشگاه را موجب شود، تصریح کرد: توسعه و تقویت فناوری‌های آموزشی و استفاده از تکنولوژی نوین آموزشی در واحد علوم و تحقیقات می‌تواند یکی از راهبردهای معاونت آموزش واحد قرار گیرد.

رهنما واحد علوم و تحقیقات را دارای سرمایه‌های بی‌بدیل خواند و با بیان اینکه حفظ سرمایه‌های توانمند انسانی در این واحد از وظایف مهم همه مدیران و رؤسای دانشکده‌های این دانشگاه است، اظهار کرد: در بخش اداری و مالی، ارج نهادن و احترام بیش از پیش به سرمایه‌های انسانی در این واحد دانشگاهی می‌تواند یکی از راهبردهای حوزه اداری و مالی باشد.

بر اساس این گزارش پیش از این دکتر مهرداد نوابخش به عنوان معاون اداری و مالی و دکتر یوسفعلی زیاری به عنوان معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات فعالیت داشته‌اند.

منبع: ایسنا