چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
برای توجیه اقدام حاشیه‌ساز پیشین

سایت هاشمی بیانات رهبری را هم سانسور کرد!

وبسایت هاشمی بعد از حاشیه‌های پدیدآمده درباره مطلب مربوط به حذف شعار مرگ بر آمریکا، تلاش کرد تا با انتخاب گزینشی بیانات رهبر معظم انقلاب، اقدام پیشین خود را توجیه کند!
کد خبر : ۱۳۷۷۸۸
"گروه سیاسی صراط" - وبسایت رسمی اکبر هاشمی رفسنجانی بعد از حاشیه های به وجود آمده در خصوص بازنشر یکی از مصاحبه‌های او درباره نظر امام(ره) پیرامون حذف شعار مرگ بر آمریکا، تلاش کرد تا با انتخاب گزینشی بیانات رهبر معظم انقلاب، اقدام پیشین خود را توجیه کند!

به گزارش گروه سیاسی صراط، وبسایت مذکور در مطلبی با انتخاب تیتر "هاشمی از امام نگوید، که بگوید" تلاش کرد تا به نوعی پاسخ منتقدان به اقدام قبلی خود را بدهد.

در مطلب مذکور با انتخاب بریده‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در 15 خرداد 69 که ایشان طی آن از هاشمی به عنوان رییس جمهور وقت حمایت کرده‌اند، تلاش شده است تا ابتدا نزدیکی رفسنجانی به امام(ره) و احتمالا در لفافه آن درستی تمام خاطرات او از بنیانگذار جمهوری اسلامی اثبات شود!

در بخشی از مطلب مذکور به نقل از رهبر انقلاب آمده است "امروز بحمدالله در رأس دستگاه‌هاى اجرايى كشور، كسى است كه امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بيشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ى وفاتشان، نهايت اعتماد و اطمينان را به او داشتند؛ رئيس‌جمهور ما. ايشان كسى است كه اين‌قدر مورد اعتماد امام بود، اين‌قدر به امام نزديك بود، حرف‌هاى امام را بيشتر از آنها شنيده، درد دل‌هاى امام را بيشتر از ديگران شنيده و خبر دارد. حالا عده‌يى همين‌طور حرف مى‌زنند و اصلاً نمى‌دانند كه حرف دل امام چه بود!
مؤذن بانگ بى‌هنگام برداشت‌ / نمى‌داند كه چند از شب گذشته است‌
چنين آدمى حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و مى‌بينم كه در مملكت چه كار مى‌شود. من آدم بى‌خبرى نيستم. همه‌ى اين اوضاع اجرايى كشور را از نزديك، هشت سال تجربه و لمس كرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شوراى انقلاب و ديگر جاها بوده‌ام. مگر ممكن است امروز كسى حتّى به خاطرش بگذرد - چه برسد به عمل - كه از آن جهت‌گيرى و چارچوبِ ترسيم‌شده‌ى انقلاب تخطى كند، كه حالا يك عده دايه‌هاى مهربانتر از مادر، مرتب در اين‌جا و آن‌جا مى‌نشينند و ذهن مردم را خراب مى‌كنند؟!"

این در حالی است که سایت هاشمی این برای انتخاب این قسمت ها از بیانات رهبر انقلاب و گرفتن نتیجه دلخواه خود، زیرکانه بخش های مهمی از همان بیانات را سانسور کرده است.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خویش در 15 خرداد 69 در ديدار با جمع كثيرى از علما، روحانيون، مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان خراسان، در سالروز ولادت امام رضا(ع)، به تشریح یکی از مهم ترین ویژگی های حضرت امام(ره) یعنی مقابله ایشان با استکبار جهانی و از جمله آمریکا پرداخته اند و به صراحت تاکید کرده‌اند: "مقاومت و قيام و روحيه‌ى پولادين و سخن حق و مشت گره‌كرده‌ى شما، مسلمانان دنيا را زنده كرد. استكبار نمى‌تواند اين را علاج كند. ما ضربه و شكست را بر امريكا و استكبار وارد كرديم. امام(ره) اين بذر را پاشيد. چه كار مى‌توانند بكنند؟ براى همين است كه استكبار، در مقابل ملت ايران، دستپاچه است."

با این وجود سایت هاشمی رفسنجانی ترجیح داده است تا با چشم پوشی از این بخش از بیانات رهبر انقلاب مستقیما به قسمت‌های برگزیده خود برود تا بتواند از آن نتیجه لازم را بگیرد.

مطلب مذکور در حالی در سایت هاشمی منتشر می شود که او هفته گذشته بازنشر بخشی از مصاحبه حاشیه ساز خود را اقدامی نادرست خوانده بود و انتشار آن را بدون هماهنگی با خود عنوان کرده بود.

با این وجود معلوم نیست آیا اقدام جدید سایت او در انتخاب گزینشی بیانات رهبر معظم انقلاب نیز بدون هماهنگی او انجام گرفته است یا خیر!

نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۷۱
۵۶
نه که شما گزینشی مطلب نمیزنید تو این سایت ، هر چقدر صراط و فارس و تسنیم و... تلاش کنند نمیتونند هاشمی رفسنجانی رو از دل مردم خارج کنند،
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
الان چه کسی طرفدار هاشمیه ؟؟؟

همین شماها بودین تا پیروز به هاشمی فحش میدادین ، نمیدونم تهمت دزدی میزدین به خودش و از این مزخرفات .
حالا همون آدما اومدن دایه دار هاشمی شدن چون آقا داره از آمریکا حمایت میکنه .
اون موقع که با آمریکا در ستیز بود از طرف شما داشت فحش میخورد .

همتون جمع کنین برین .
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۴۲
۴۰
اي بابا از اين ها همه چيز بر مياد. اين آقا دنبال اين هست كه سهم خودش رو از انقلاب بگيره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۶۴
۵۸
مرگ بر آمریکا
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ یر اسراییل
ب.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۵
۷
باز هم حکایت تکرار بازیهای دوران بچگی در سیاست:
خوبها بدها
--------- ---------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۹
۲۶
تازه شده مثل خودتون که بیاناترهبر معظم انقلاب رو تحریف می کنید واقعاً از خدا نمی ترسید اگر اون کار بدی کرده کار شما که بدتر از اونهاست
سیدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۶
۲۶
سلام ،اگرهمین مسیرراادامه دهند بی شک آخروعاقبت منتظری درانتظارایشان است.هرکسی بخواهدارزشهای این انقلاب رازیرسوال ببرد وبه نفع خواسته های خودموضع بگیردومنتقدان واقعی خودراافراطی وتندرو بدانددرواقع خودش ازمسیرانقلاب ونظام ومردم منحرف شده است وجوابی ندارد که بدهد البته ایشان جایگاهی هم درمیان مردم نداردوهی دست وپامی زندتابتواندآب ریخته شده حرفهایش راجمع کندایشان ازابتداهم صداقتی بااین نظام ومردم نداشتند. یاعلی
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس با ولایت فقیه و آرمان های امام و انقلاب زاویه پیدا کنه
آخر و عاقبتش میشه

منتظری

شریعت مداری

آذری قمی و . . .

کسی دست به کار نمیشه خود مردم نسخه شونو می پیچن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۹
۲۴
کدام نسبت دروغ آیت الله هاشمی روز و شبش را با امام گذرانده مگر کسی میتواند بگوید که ایشان نسبت دروغ میدهد؟ یک سئوال خود را کشتن ندارد مگر آیت الله هاشمی نمیگوید این مسئله در حزب مطرح شده و تصمیم امام در این مورد که شعار مرگ بر آمریکا از رسانه حذف شود مورد بررسی قرار گرفته خوب اعضا که هستند چرا هیچکدام تکذیب نکردند از آنطرف موسسه حفظ آثار صراحتا این موضوع که در حد رسانه امام موافق بودند را تایید کرده در عصر اطلاعات که در آوردن صحت و سقم این موضوع کار سختی نیست اصلا رهبر معظم انقلاب هم مگر عضو نبوده اند من حزب را یا حزب جمهوری اسلامی میدانم یا جامعه روحانیت مبارز خوب در هر دو معظم له عضو بوده اند بقیه بزرگان نظام مانند آیت الله مهدوی کنی و دیگران هم بوده اند چرا هیچکدام موضع گیری نکردند اتفاقا این دلیل صحت سخنان آیت الله است البته خودشان هم در مورد زمان طرح این موضوع به سایتشان تذکر دادند موضوع اینقدر مهم نیست و اصلا هم مسئله نسبت دروغ مطرح نیست و اساسا هیچکس نمیتواند به رکن رکین و محبوب انقلاب تهمت اینچنینی بزند مگر با غرض که آنهم مهم نیست ناراحتی شما دوستان خیلی راحت بگویم از این است که چرا آیت الله هاشمی مثل x و y شکست نمیخورد دلیلش هم اینست که او به وعده های الهی معتقد است و حرف حق میزند همه کار کردید که او بایکوت کنید نشد یعنی نتوانستیدپسر و دخترش را مورد توهین قرار دادید نشد یعنی نتوانستید در شرایطی که نام متهمان دیگر که پروندهای چند صد میلیاردی دارند هنوز م-ک یا برادران-ر گفته میشوند مهدی هاشمی با نام کامل نام برده میشود سئوال اینجاست که اگر یک درصد فقط یک درصد دادگاه وی را تبرئه کرد چطور میشود آبروی از دست رفته اش را برگرداند آیا این مسلمانیست؟ ایشان (آیت الله هاشمی) از آنچنان پشتوانه مردمی و حوزوی برخوردارند که کسی را یارای شکست ایشان نیست ممکن است چند جوان بیست و چند ساله را بتوان گول زد اما علما و مراجع که خود از نزدیک رابطه امام و هاشمی را دیده اند و میزان اعتماد امام به ایشان را میدانند مگر ممکن است او را رها کنند شما در اوج مسائل سال 88 یک نقل قول موثق از یکی از مراجع مسلم بیاورید که در خصوص آیت الله هاشمی حرفی زده باشند یعنی به ایشان انتقاد کنند اما آیت الله العظمی وحید خراسانی در باره اعتماد امام راحل به ایشان چه فرمودند؟ گفتند سئوال من این بود که ایشان( آیت الله هاشمی ) کیستند که هر چه میگویند امام قبول میکنند هم من هم شما میدانیم و میدانید که ریشه این شلوغ کاریها در روز 24 خرداد و رای مردم به اندیشه های ناب آیت الله هاشمیست وگرنه اگر شما استدلال قوی داشتید هرگز یک اظهار نظر یا خاطره مربوط به 25 سال پیش و یا یک مطلب که در صفحه هک شده فیس بوک خانم اشراقی که هیچ مسئولیتی هم در این نظام ندارد شما را اینطور برآشفته (بخوانید از کاه کوه ساختن) نمیکرد راستی مگر قبلا در مورد حاج حسن آقا نمیگفتید انتساب ایشان به امام خمینی هیچ مسئله مهمی نیست چطور در مورد ایشان اینطور بود که تولیت آستان مبارک امام راحلند اما از مطلبی که خود خانم اشراقی میگوید من ننوشته ام و صفحه ام هک شده و لابد شما مومنان هم باید حرف خواهر مومنتان را قبول کنید شمشیر میسازید تا بیت امام رابکوبید؟و بخاطر دستمالی قیصریه را به آتش میکشید و لابد غرض سیاسی هم در بین نیست و شما از انتخابات مجلس دهم نمیترسید تا وقت باقیست توبه کنید همین
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت ایران گوششون به دهان رهبر انقلابه

هر وقت حضرت آقا فرمودن شعار مرگ بر آمریکا حذف بشه همه میگن چشم .

حالا ما کار به دفتر حفظ و نشر نمیدونم اشخاص سیاسی و بقیه نداریم .
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۶
۵
صراط پاسخ به نظر اول کجاست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۵
۱۱
نیست که شما ها اخبار ایران و دنیارو گزینشی اتخاب نمیکنید!!!با اخبار ایران باشه الان ارتش سوریه کل اروپا و نصف قاره امریکارو گرفته،همیشه پیش روی میکنه!!!ادم خداروهم بالای سر ببینه بد نیست
جراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۳
۳۷
رفسنجانی در مصابحه با نیوز ویک در رمان ریاست جمهری اش خطاب به مصاحبه کننده میگوید من با ماشین خودم بیست ایالات امریکا را گشنه ام امریکا کشور بزرگی است این گردش در قبل از انقلاب بوده است پس رفسنجانی حق داره طفدار امریکا باشه چون نمک خور نمکدون نمیشکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲
۲۸
۲۰
تو رو خدا به اندازه کافی دشمن داریم شما لااقل آب به آسیاب دشمن نریزید و سعی نکنید که میان رهبری و رفیق شفیق ایشان آقای هاشمی اختلاف افکنی کنید . هر دو از یاران نزدیک امام و از قدیمی ترین مبارزان دوران انقلاب هستند