سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸

توصیه سالک به روحانی در مورد توفیقی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:خط قرمز دوم فتنه، به معنای حضور، تقویت و سخنرانی در فتنه است و آقایانی که معرفی شده اند در این جریانات حضور داشته که از جمله توفیقی که حتی در مسجد دانشگاه تهران صحبت کرده است.
کد خبر : ۱۳۷۶۶۴

صراط: حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی  اظهار کرد: خط قرمزمجلس شورای اسلامی دو مسئله اساسی است که یکی التزام عملی به ولایت فقیه بوده و آن هم در مسئولیت است نه اینکه فقط در مجلس دم از ولایت بزنند.

وی افزود: خط قرمز دوم فتنه، به معنای حضور، تقویت و سخنرانی در فتنه است و آقایانی که معرفی شده اند در این جریانات حضور داشته و سخنرانی کرده اند از جمله توفیقی که حتی در مسجد دانشگاه تهران صحبت کرده است و سی دی آن موجود است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فتنه یعنی مقابله با ولایت و آرمان های ملت ایران که اصل بحث ما است و مجلس شورای اسلامی خیلی به این دو مسئله حساس است.

سالک کاشانی گفت: ما به روحانی توصیه می کنیم که در جهت معرفی وزرای پیشنهادی خود به مجلس دقت لازم و کافی را داشته باشند و افرادی را معرفی کنند که مورد قبول مجلس واقع شود که این نکته اصلی و کلیدی کار است.

وی درباره لابی برخی افراد در رابطه با این موضوع  تصریح کرد: افرادی هستند که در راهروهای مجلس این کار را انجام می دهند اما متاسفانه لابی کاری در هرجایی مفید نیست و شایسته سالاری را از بین می برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : گاهی اوقات برای اطلاع رسانی کاری مثبت قلمداد می شود ولی در شرایط فعلی این کار به صلاح نیست چون باید ببینیم افرادی که امروز مورد تعریف هستند، در مسئله فتنه چه مواضعی داشته‌اند.

 سالک کاشانی خاطرنشان کرد: اعتدال به این معنا است که تنها شاخص های جریان اصلاح طلب، مشارکت و کارگزار نباشند که متاسفانه بعضاً می بینیم که هستند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وزرا لابی فتنه صراط