چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه :

بنا نداشتم به جلسه هاشمی بروم

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در کرمانشاه حضور داشت به جلسه هاشمی می‌رفت یا نه؟، تصریح کرد: بنده بنا نداشتم در جلسه ایشان حضور داشته باشم.
کد خبر : ۱۳۷۱۹۴
صراط: حجت‌الاسلام وحید احمدی با بیان اینکه به هنگام حضور هاشمی در کرمانشاه در تهران بوده و در غیر اینصورت نیز بنای حضور در جلسه رفسنجانی را نداشته است، گفت: نقل قول هاشمی از امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا نمی‌تواند مبنا باشد.

حجت‌الاسلام وحید احمدی نماینده مردم کنگاور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره سفر اخیر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه، گفت: بنده به دلیل آنکه، هنگام سفر آقای هاشمی در تهران بودم، خبر دقیقی از این سفر ندارم اما از رسانه‌های شنیدم که مردم هنگام سخنرانی ایشان، شعار مرگ بر آمریکا سر داده‌اند و عده‌ای هم در پاسخ شعارهای دیگری سر داده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در کرمانشاه حضور داشت به جلسه هاشمی می‌رفت یا نه؟، تصریح کرد: بنده بنا نداشتم در جلسه ایشان حضور داشته باشم.

احمدی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور یکپارچه اعضای مجمع نمایندگان کرمانشاه به طور «خودجوش» بوده یا از پیش در این باره هماهنگی خاصی وجود داشته است، گفت: نمایندگان محترم استان کرمانشاه، تحلیل و اختیار خودشان را دارند و من نمی‌توانم درباره عدم حضور آنان در جلسه آقای هاشمی نظری بدهم.

نماینده مردم کنگاور با بیان اینکه اصل سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه نمی‌تواند اشکال داشته باشد، گفت: شاید بخشی اعظمی از آسیب‌های که متوجه آقای هاشمی شده از ناحیه نزدیکان ایشان باشد چرا که آنها رعایت نمی‌کنند؛ بازهم می‌گویم اصل سفر اشکالی ندارد اما ما باید شرایط و موقعیت را بسنجیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا که توسط مردم کرمانشاه در حین سخنرانی هاشمی سر داده شد، گفت: مردم ما شعار مرگ بر آمریکا را از کسی دستور نگرفته‌اند و خودشان بر اساس عملکرد50 ساله آمریکا و جنایاتی که آمریکا‌های علیه ملت ایران مرتکب شده و خصومت‌های که داشته‌اند شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند بنابراین برخی‌ها نباید فکر کنند که اتفاق خاصی افتاده و باید شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها رفتارشان را تغییر دهند و دست از خوی تجاوز بردارند، آنوقت ملت ایران درباره شعار مرگ بر آمریکا تصمیم می‌گیرند.

نماینده مردم کنگاور با اشاره به نقل قول هاشمی از امام درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا، گفت: نقل‌ قول آقای هاشمی نمی‌تواند برای ما مبنا باشد چرا که امام فرمودند بعد از من اگر مطلبی به من نسبت داده شد و سندی نداشت معتبر نیست لذا اگر کسی مدعی است، باید ادعایش را به طور مستند ثابت کند.
منبع: فارس