سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

اداره های کشور سلامت می شوند

نماینده قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تدوین بخش اعظم آیین‌نامه‌های قانون ارتقای سلامت اداری در کارگروه‌های مرتبط با این ستاد خبر داد.
کد خبر : ۱۳۶۸۶۳
 صراطعزت‌الله یوسفیان ملا نماینده قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به سئوالی درباره تشکیل آخرین جلسه این ستاد، گفت: جلسه قبلی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به دلیل آماده نبودن نتایج برسی های کارگروه های این ستاد که هم اکنون نیز در حال بررسی است، تشکیل نشد و به محص آماده شدن مصوبات این کارگروه ها جلسات این ستاد تشکیل خواهد شد.

وی در رابطه با این که در این کارگروه ها چه مسائلی در حال بررسی است، افزود: قانون ارتقای سلامت دستگاه های اداری بیش از 35 ماده دارد که برخی از مواد برای اجرا نیاز به آیین نامه های مرتبط دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از آیین نامه ها باید توسط وزارت دادگستری تعیین و تدوین شود و برخی دیگر نیز باید توسط سایر دستگاه ها تدوین شود.

یوسفیان ملا، گفت: آیین‌نامه های مرتبط با وزارتخانه های وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تدوین شده و البته جلساتی نیز در دفتر معاون اول و دفتر آقای پالیزدار نیز تشکیل شده است.

وی افزود: به محض تکمیل شدن این مصوبات جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار خواهد شد.

نماینده قوه مقننه در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی درباره این که آیا در جلسات آینده این ستاد روسای سه قوه نیز حضور خواهند داشت، گفت: در جلساتی که نیاز به تصویب برخی از مواد قانونی باشد باید با حضور روسای قوای سه گانه این جلسات تشکیل شود، تا شائبه قانونی در این باره ایجاد نشود.
منبع: فارس