سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
پست ها یکی یکی پر گشت و به محسن نرسید!

فرار دولت از دست پسر هاشمی/باجناق ناطق به داد کاندیدای ناکام می‌رسد؟

ممکن است با توجه به تجربه فرار دولتی‌ها از اعطای پست به نامزد ناکام شهرداری، حتی باجناق ناطق نوری نیز حاضر نشور فرزند هاشمی را از این بلاتکلیفی خارج کند.
کد خبر : ۱۳۲۴۹۵
"گروه سیاسی صراط" - به دنبال شکست محسن هاشمی و اصلاح‌طلبان شورای شهر برای به دست گرفتن شهرداری تهران، موج فزاینده‌ای از اخبار مربوط به انتصاب قریب‌الوقوع او به سمت های مختلف دولتی در رسانه‌های منتسب به آنان ایجاد شد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، رسانه های منتسب به خاندان هاشمی در اقدامی هماهنگ تلاش کردند تا انتصاب محسن هاشمی به یک سمت دولتی مهم را قطعی جلوه دهند اما گویا حسن روحانی و مجموعه دولت تمایلی به این امر ندارد.

شاهد این مدعا پر شدن متوالی پست‌هایی است که رسانه های مذکور به نوبت برای هاشمی در نظر می‌گیرند.

در این راستا، ابتدا با توجه به سخنان خود هاشمی درباره "ریل‌محور" بودنش، رسانه‌های مذکور سمت مدیرعاملی راه آهن جمهوری اسلامی را برای او در نظر گرفتند. هاشمی بعد از ناکامی در به دست گرفتن شهرداری تهران در رقابت با قالی‌باف گفته بود: "این رقابت باعث افزایش تجربه من شده و من هنوز جزئی از شهرداری تهران هستم و به عنوان شخص مخصوص به ریل محور و مترو محور معتقد هستم که باید همه جای تهران ایستگاه مترو وجود داشته باشد."



با این وجود پست "ریل‌محوری" که رسانه های برای او در نظر گرفته بودند، بلافاصله با انتخاب محسن پورسید آقایی به این سمت در جلسه بعدازظهر روز 17 شهریور هیات دولت، یعنی همان روز ناکامی هاشمی در ورود به بهشت، منتفی شد.

سپس پست معاونت رییس جمهور و ریاست سازمان محیط زیست توسط رسانه های اصلاح‌طلب برای فرزند بزرگ هاشمی مطرح شد که بلافاصله روحانی با انتصاب معصومه ابتکار به این سمت، بر این شایعات نیز پایان داد. این در حالی است که رسانه های مذکور ابتکار را برای سمت معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در نظر گرفته بودند!

اما اخیرا پست دیگری اکه البته با دو سمت از دست رفته اخیر به لحاظ جایگاه قابل قیاس نیست برای او مطرح شده است. این پست مدیرعاملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی است و از آنجا که عباس آخوندی مسئولیت این وزارتخانه را بر عهده دارد احتمال اعطای چنین پستی به هاشمی را می تون بیش از سمت‌های قبلی دانست.

اما از طرف دیگر، ممکن است این پست نیز مانند پست‌های قبلی، پیش از رسیدن به محسن هاشمی پر شود!

انتصاب محسن هاشمی به سمت مذکور به دلیل جایگاه این پست عملا شکستی دیگر در تلاش او برای رسیدن به جایگاه های مهم دولتی مانند معاونت رییس جمهور ثبت خواهد کرد. با این وجود ممکن است با توجه به تجربه فرار دولتی‌ها از اعطای پست به نامزد ناکام شهرداری، حتی باجناق ناطق نوری نیز حاضر نشور فرزند هاشمی را از این بلاتکلیفی خارج کند.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۱۷:۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۳۴۶
۱۱۳
.
صراط جون،چرا خودتو اینقدر اذیت میکنی؟؟

همه میدونن هاشمی رفسنجانی یعنی حسن روحانی و حسن روحانی یعنی هاشمی رفسنجانی!

یک روح در دو بدن !
___________________________
فقط کافیه هاشمی اراده کنه که بچه اش جای معاون اولی جهانگیری رو بگیره، شک نکن که روحانی اجرا میکنه!
محمد (م .......)
|
United States of America
تورو سننه ؟ !! هر کی بیاد قطعا بهتر از تازه به دوران رسیده های ......حجتی هست
غلام
|
United States of America
.... ادم شد تو یکی اخر ادم نشدی
ناشناس
|
United States of America
غورباقه آدم تر از مزدوران اسراییل است
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۴۹
۵
اصلاح طلبا اصولگراها !!! جان مادرتون در کمال صلح و صفا روی این سفره بشینین و به هم گیر ندین ! به لقمه های کوچیک بسنده کنین و به لقمه همدیگه هم نگاه بد نکنین و به همدیگه نپرین حمله نکنین تموم نمیشه برای همتون هست به مقدار کافی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس جلبک شدی جلبک بیت المال مال یه جناح سیاسی نیست که براشون لقمه گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۲۵
۷
صراط در چه صراطی هستی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۴
۱
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۱۷۰
۱۲۴
یعنی فقط چرت و پرت بنویس خوب یاشه! یه موقع یه خبر درست و حسابی درج نکنی. اراجیف بنویس که معلوم شه راه احمدی نژاد هنوز رهرو داره!
کم صواد
|
Germany
|
۱۹:۲۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
۱۲
۱
می خور ،که شیخ و حافظ و مفتی و محتسب / چون نیک بنگری همه تزویر می کنند حافظ