سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱

تعداد شهدای امر به معروف چقدر است؟

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، ۸۰ شهید و پنج جانباز آمر به معروف و ناهی از منکر تقدیم انقلاب شده‌است.
کد خبر : ۱۲۹۶۸۳
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مقدسی صبح امروز در مراسم اختتامیه «همایش ملی امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ‏پذیری» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از تعداد ۸۰ شهید امر به معروف و نهی از منکر، بیشترین تعداد با تقدیم ۱۲ شهید از مازندران و پس از آن، ۹ شهید در تهران است.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: پنج جانباز امر به معروف و نهی از منکر نیز از استان همدان هستند.

وی افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید نسبت به انجام این فریضه مهم و حیاتی در جامعه مسلط باشند.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: بسیاری از معضلات اجتماعی با انجام صحیح امر به معروف و نهی از منکر بر اساس ضوابط و مقرارت برطرف می‌شود.

مقدسی خاطرنشان کرد: خداوند نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر است و در واقع باید گفت که آمران به معروف و ناهیان از منکر جانشینان خدا بر روی زمین هستند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: تذکر لسانی وظیفه‏ای همگانی است و پذیرش آن در جامعه باید نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در این مراسم که در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای کومش سمنان برگزار شد، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، فرماندار سمنان، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان، جانشین سپاه استان سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.
منبع: فارس