سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲

نقش ویژه آقازاده ورزشی درانتصاب مشکوک

آقازاده ای که در ماه های اخیر رد پایش در فعالیت های اقتصادی و مدیریتی زیادی در ورزش کشور دیده می شود، در روزهای پایانی فعالیت دولت در حال انجام برخی انتصاب ها است تا کسانی که وی را کمک کرده اند، در پست هایی بگمارد.
کد خبر : ۱۲۸۶۰۷
  صراط: آقازاده ای که در ماه های اخیر رد پایش در فعالیت های اقتصادی و مدیریتی زیادی در ورزش کشور دیده می شود، در روزهای پایانی فعالیت دولت در حال انجام برخی انتصاب ها است تا کسانی که وی را کمک کرده اند، در پست هایی بگمارد.

در این بین، وی در تلاش است در حالی که تا چند روز دیگر ورزش دچار تحول شده و وزیر جدید معرفی می شود، یکی از نزدیکان رسانه ایش را به عنوان عضو هیئت رئیسه یک فدراسیون منصوب کند. وی یکی از فدراسیون های غیر مهم اما دارای امکان را مد نظر قرار داده است.

در حالی که دولت در حال تغییر است، این دست انتصاب ها فاقد توجیه است چرا که ممکن است مدیران جدید مخالف باشند. چه ارتباطی میان این دو بوده که چنین تقدیری در حال انجام است، خود گویای برخی حمایت ها و انتقادات در ماه های اخیر است.

این آقازاده ورزشی در ماه های اخیر قدرت عمل ویژه ای داشت که به پدر وی نیز منتقل شد که با واکنشی همراه نبود. وی در اقدامات مدیریتی و اقتصادی ورزش اعمال نفوذ می کرد که با حمایت ویژه برخی رسانه ها نیز همراه بود. اکنون می توان تبیین درستی از این همکاری ها و حمایت ها داشت.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدا ریشه این شبه هزار فامیل اطواری را که ادای بستگان سلطنت های طاغوتی را در می آورند به خشکاند و این هایی که اسمشان آقا زاده است و از آقازادگی بویی نبرده اند خدا ریشه شان را بخشکاند. آمین