سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹

4 نفر از وزرای پیشنهادی رای نمی آورند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدشه دار بودن پرونده برخی از افراد کابینه پیشنهادی دولت یازدهم در زمینه فتنه 88 از عدم احراز صلاحیت و کسب رای اعتماد4 نفر از وزرای پیشنهادی در مجلس خبر داد.
کد خبر : ۱۲۷۹۵۴
  صراطسید باقر حسینی  بیان داشت: تقریبا جمع بندی کلی نسبت به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس انجام شده و طبق بر آورد صورت گرفته بیشتر کابینه می توانند رای اعتماد محلس را به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه سه یا چهار نفر از وزرای پیشنهادی به احتمال قوی در این دوره نمی توانند به حد مجاز برای تکیه زدن به کرسی وزارت برسند اظهار کرد: خدشه دار بودن پرونده این افراد در فته 88 یکی از مهمترین علل عدم اعتماد مجلس به آنها خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا هم اکنون نام این افراد را می توان رسانه ای کرد یا خیر؟، گفت: بگذارید نظر نهایی در صحن مجلس قرائت شود و بدون حاشیه و گمانه زنی این موضوع پایان یابد.

حسینی تاکید کرد: امروز و فردا با توجه به موضع گیری ها و سخنان مخالفان و موافقان و اینکه چه برنامه هایی از وزرای پیشنهادی ارائه خواهد شد رای ها به نفع یا ضرر افراد جمع خواهد.