سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰
اختلاف هزار میلیارد تومانی رییس و نایب رییس

بیادی: هزار میلیارد تومان هزینه فاقد سند در شهرداری داریم/ چمران: هزینه فاقد سند در شهرداری وجود ندارد

در حالی که بحث بر سر وجود یا عدم وجود هزینه های بدون سند شهرداری تهران در میان اعضای شورای شهر داغ تر شده است، اختلاف هزار میلیارد تومانی رییس و نایب رییس شورای در این خصوص قابل توجه به نظر می رسد.
کد خبر : ۱۲۴۸۵۰
"گروه سیاسی صراط" - در حالی که بحث بر سر وجود یا عدم وجود هزینه های بدون سند شهرداری تهران در میان اعضای شورای شهر داغ تر شده است، اختلاف هزار میلیارد تومانی رییس و نایب رییس شورای در این خصوص قابل توجه به نظر می رسد.
به گزارش گروه سیاسی صراط، مهدی چمران هرگونه ادعای وجود هزینه‌های فاقد سند در شهرداری را رد کرده است.
رییس شورای شهر تهران گفته است "این اشتباهی است که سال های گذشته هم می شد و ما می گفتیم که که این ها فاقد سند نیست بلکه فاقد برنامه یا جابه جایی است."
به گفته او، "اگر بودجه ای فاقد سند باشد اصلا نمی توانند آن را جمع کنند و ببینند که چقدر می شود و آن را محاسبه کنند."
چمران به طرح این موضوع در سال های گذشته نیز اشاره کرده است. به گفته او، "سال گذشته نیز برای این که این موضوع حل شود و وجود نداشته باشد مانند همه سال ها به شورا ارائه شد که این جا به جایی ها تصویب شود، اما مدارک این جا به جایی ها متاسفانه ارائه نشده بود  و با توجه به این که 26 اسفند بود فرصت ارائه نیز وجود نداشت."



این در حالی است که نایب رییس شورای شهر تهران نظر کاملا متفاوتی دارد.
حسن بیادی گفته است "در سال 91 هزینه فاقد شهرداری تهران در سال 91 حدود هزار‌میلیارد تومان بوده و هنوز هم نتوانستند برای آن مدرک و سندی به شورا ارائه کنند. خیلی رفت‌وآمد هم داشتند که این فاقد را تصویب کنیم اما شورا مقاومت کرده و با این هزینه‌ها که خارج از برنامه انجام شده و به عنوان فاقد در بودجه شهرداری منظور شده موافقت نکرده است."
او افزوده است: "شهرداری تهران گفته بخشی از آن مربوط به پروژه امام علی(ع) است اما هنوز در این‌باره سندی به شورا ارائه نکرده‌اند. اگرچه که در وجود این هزینه‌های فاقد شورا هم مقصر است."
با این وجود معلوم نیست در روزهای باقی مانده از عمر شورای سوم شهر، توافقی بر سر این موضوع صورت خواهد گرفت وآیا شورای شهر با وجود اختلاف هزار میلیارد تومانی رییس و نایب رییس آن به جمع بندی مشخصی خواهد رسید یا خیر.

نظرات بینندگان
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
۱۲
۳۸
اقایان اختلافات خانوادگی را به بین مردم نکشانید چرا بجای حل کردن در درون خانواده یا پیگیری از مجامع قانونی انرا رسانه ایی می کنید شرم کنید خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی این رفتار های بچه گانه را نمی پسندد
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
۳
۲۲
بابا بیادی جان انتخابات ریاست جمهوری تموم شد روحانی هم رییس جمهور شد دیگه چرا تو قالیباف رو تخریب میکنی