سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

دليل به انسجام نرسيدن اصولگرايان

دبيركل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري دليل به انسجام نرسيدن اصولگرايان در انتخابات 92 را بررسي کرد.
کد خبر : ۱۲۴۷۷۴
صراط حبيب‌الله عسگر اولادي"  پيرامون مسائل سياسي روز به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداخت.

عسگراولادي در ارتباط با عدم اقبال مردم به  کانديداي اصولگرا و نياز به‌ بازسازي اصولگرايي، بيان‌کرد: اکنون گفتگوهايي در بين احزاب، گروه‌ها و رجال سياسي- مذهبي اصولگرايان در مورد عدم توفيق در انتخابات اخير مطرح است تا آسيب شناسي داشته باشند و فکر مي‌کنم ان شاء الله به نتايج خوبي برسيم  و اولين گام ما بدون شک بازتوليد گفتمان اصولگرايي متناسب با  تقاضا و شرايط روز است.

عضو حزب موتلفه با اشاره به نقاط قوت جريان اصولگرايي اظهار داشت: بي‌شک يکي از نقاط قوت اصولگرايي اعتقاد به قانون اساسي، التزام به خط مبارک امام(ره)، مقام معظم رهبري و پيروي از خرد جمعي است که سبب مي‌شود ما توفيق خوبي داشته باشيم و به زودي مشکلات را آسان و آنها را حل کنيم.

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در ارتباط با ضرورت تشکيل حزب فراگير در کشور، عنوان کرد: بنده مفتخر به عضويت شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي و خدمتگذاري به عنوان رئيس جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري نيز هستم لذا اين جبهه به اندازه کافي فراگير است و معتقدم مشکل ما فقدان حزب فراگير نيست.

 وي ادامه داد: حزب فراگير هم معصوم و بدون خطا نيست که بتواند مشکل تکثر و تفرق و تشتت جناح‌ها را حل و رفع کند لذا  آسيب‌ها در جاهايي است که بايد شناخت و درماني مناسب نسبت به آنها صورت گيرد.

هيچ‌گاه نبايد رقيب راضعيف دانست

عسگراولادي دليل به انسجام نرسيدن اصولگرايان در انتخابات سال 92 را اينگونه عنوان و تصريح کرد: عدم مديريت صحيح و نقد درون گفتماني باعث شد رقابت‌ها در درون جريان اصولگرايي شکل بگيرد و رقيب و حريف اصلي را فراموش کنند لذا هيچ‌گاه نبايد رقيب را ضعيف دانست.

وي در ارزيابي عملکرد دولت نهم و دهم بيان کرد: عملکرد دولت‌هاي نهم و دهم را به صورت نسبي مثبت ارزيابي مي‌کنم و ارزيابي‌ام اين است که عمده خدمات آنها در اين دو دوره افتخار آميز است، لذا داوري‌هاي مقام معظم رهبري در اينباره را منصفانه، عادلانه و دقيق و آموزش‌دار مي‌دانم.

رييس جمهور منتخب در راستاي خلق حماسه اقتصادي تلاش كند

عضو حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه مهمترين اولويت دولت يازدهم کوشش در خلق حماسه اقتصادي است، تصريح کرد: عمده همت "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" بايد صرف اين کار شود تا بتوانيم دو شعار کليدي مقام معظم رهبري در سال را که خلق حماسه سياسي و خلق حماسه اقتصادي است، بعون الله تعالي جامه عمل بپوشانيم.

وي در ادامه با اشاره به خلق حماسه سياسي در 24 خرداد سال جاري اظهار داشت: حماسه سياسي با مشارکت مردم و انضباط سياسي فوق العاده رخ داده است  و در اين انتخابات حتي از دماغ کسي خوني ريخته نشد و در نتيجه  يک انتخابات سالم، آزاد و جدي و رقابتي به وقوع پيوست و بحمدالله همه هم نتايج آنرا پذيرفتند.

عسگر اولادي بابيان اينکه دولت آينده براي خلق حماسه اقتصادي بايد به سه امر اهتمام ويژه داشته باشد، تصريح کرد: مدد لازم مالي و سرعت بخشيدن به چرخه توليد که نتيجه آن بطور طبيعي ايجاد اشتغال مولد و نشاط اقتصادي و رونق بازار مردمي، خواهد شد و نيز بهبود بيشتر فضاي کسب و کار، کنترل نرخ تورم و کاهش آن از جمله راهکارهايي است که دولت براي خلق حماسه اقتصادي بايد در نظر بگيرد.

 وي تاکيد کرد:  بايد با برنامه ريزي دقيق و کار بيشتر تحريم‌هاي آمريکا را دور زده و بي اثر کنيم، در دوره نهم و دهم دولت تلاشهاي خوبي در اينباره صورت گرفت که بايد اين تلاشها در آينده  ادامه پيدا کند.

اعتدال و فراجناحي بودن دو صفت كليدي دولت يازدهم

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري پيرامون ويژگي کابينه دولت يازدهم گفت: انشاءالله کابينه دولت آينده با مهندسي حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحاني شکل خواهد گرفت که اعتدال و فراجناحي بودن دو صفت آن است و مي‌توانيم اذعان کنيم دکتر روحاني در شکل گيري چنين کابينه‌اي با اين دو صفت کليدي موفق خواهد شد انشاءالله و همه بايد به او کمک کرده و پشتيبان باشيم. 

دشمن موفق به بازسازي فتنه نشد

دبير کل جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري در ارتباط با پروژه ديوار آتش غرب با هدف ايجاد يک ديواره حفاظت رسانه‌اي براي جريان غرب گرا در ايران با هدف بازسازي فتنه در دل دولت يازدهم خاطر نشان کرد: پروژه جنگ نرم دشمن يک پروژه شکست خورده است ما از اين مرحله به حمدالله عبور کرده ايم  و سند اين شکست هم برگزاري خوب و قانونمند انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري است که دشمن موفق به بازسازي فتنه نشدچرا که به اندازه کافي هوش سياسي و اجتماعي در مردم و رهبري وجود دارد،لذا ديگر برخي از نخبگان نيز زير بار اين ننگ نمي‌روند که براي بيگاري در اين مورد به اردوگاه دشمن بروند.