سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۲
وقتی زور زیاد به قانون می چربد !

فروش‌ غیرقانونی ‌سی‌دی‌ سخنرانی آقای خاص در نمایشگاه مطبوعات

غرفه مربوط به سایت " ه - آ " در حالی که مسئولین نمایشگاه در قراردادهای تنظیم شده به غرفه داران ممنوعیت فروش هرگونه اقلام را ابلاغ کرده بودند به صورت غیرمجاز قانون را دور زده و پس از فروش و کسب درآمد ، در سایت مذکور خبر پرفروش ترین سی دی نمایشگاه را نیز منتشر کردند .
کد خبر : ۱۲۳۶۶
"صراط" - در حالی که نمایشگاه مطبوعات با وجود استقبال پائین مردم که به دلیل برخی سوء مدیریت ها صورت گرفته بود به روزهای پایانی خود رسیده است یکی از غرفه های واقع در طبقه دوم که ظاهرا مربوط به سایت وابسته به یکی از مسئولین نزدیک رئیس جمهور است در اقدامی غیر قانونی اقدام به فروش سی دی های سخنرانی این شخصیت مشکوک نموده است .
به گزارش صراط غرفه مربوط به سایت " ه - آ " در حالی که مسئولین نمایشگاه در قراردادهای تنظیم شده به غرفه داران ممنوعیت فروش هرگونه اقلام را ابلاغ کرده بودند به صورت غیرمجاز قانون را دور زده و پس از فروش و کسب درآمد ، در سایت مذکور خبر پرفروش ترین سی دی نمایشگاه را نیز منتشر کردند .
گفتنی است دو روز پیش معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با مراجعه به غرفه صراط نیوز ضمن پائین آوردن تابلوی مربوط به عکس دو نفره اسفندیار رحیم مشائی و هدیه تهرانی از نمایش آن ممانعت به عمل آورد .
لازم به ذکر است مسئولین نمایشگاه تا کنون هیچ واکنشی در قبال اقدام غیرقانونی غرفه مربوط به سایت آقای خاص نشان نداده اند .
نظرات بینندگان
اسفندیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۰ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
خواهید یا نه، مشایی هست ونزدیکترین به رییس جمهور است. شما در خوشبینانه ترین حالت باید سه سال دیگه تحملش کنید و اگه سکته نکنید، اونوقت واسه ریاست جمهوریش حتما آخرین سکته رو هم میزنید.