جمعه ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۷
آقا شرمنده‌ایم

تابستان، حجاب و «ناجا»! + تصاویر

کد خبر : ۱۲۱۰۴۹
"صراط" / وبلاگستان - نویسنده وبلاگ "آقا شرمنده‌ایم" در آخرین بروز رسانی وبلاگ خود چنین نوشت:

سیر صعودی انتقادات افکار عمومی، مراجع تقلید و علمای حوزه از نیروهای انتظامی هم تکانی به جسم محافظه کار ناجا در عرصه عفاف و حجاب، نداده است.
فارغ از اینکه برخورد با مظاهر بی حجابی و ناهنجاری اخلاقی و بویژه گروه های سازماندهی شده فساد، "قانون" و وظیفه ناجاست، نیروی انتظامی حتی تن به اجرای دغدغه های جدی مردم در این باره هم نداده است.




شوراي عالي انقلاب فرهنگي در دی ماه ۸۴ وظايف تخصصي نيروي انتظامي را هم در قانون راهكارهاي اجرايي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در قالب ۲۱ بند مصوب و به امید اصلاح وضع حجاب و عفاف در جامعه ابلاغ کرد.
پس از گذشت سالها از تصویب این قانون، نگاهی به بندهای مربوط به نیروی انتظامی و مقایسه آن با عملکرد مسئولا ناجا، واقعیت های تامل برانگیزی را روشن و مشخص می کند که ناجا چقدر به اجرای قانونی که دغدغه مردمی هم هست، متعهد بوده است.

۱- اعلام حدود و ضوابط قانوني عفاف و ملاك‌هاي بدحجابي در جامعه به منظور تشخيص مصاديق آن.
۲ - اهتمام بيشتر به برخورد قانوني و محترمانه.
۳ - همكاري با سازمان‌هاي ذيربط در فضا سازي تبليغي و فرهنگي در همه مسير‌هاي منتهي به كوهستان‌ها و تفرجگاه‌هاي كوهستاني و ساير اماكن عمومي و تفريحي.
۴ - الزام اتحاديه‌ها، سنديكاها و صنوف در مقابله با بدحجابي.
۵ - تذكر به افراد بدحجاب و برخورد با آنها طبق ضوابط قانوني در اماكن عمومي شهر.
۶ - پيشنهاد لايحه قانوني به مراجع قانونگذار در خصوص رعايت پوشش مناسب در هنگام رانندگي.
۷ - برخورد قانوني با افراد خياباني، افراد بدحجاب و باندهاي اصلي فساد فحشا و ....
۸- نظارت و كنترل قانوني و اصولي بر وضعيت اماكن تفريحي و عمومي نظير پارك‌ها، سالن‌هاي سينما، سالن‌ها و اماكن ورزشي، كوهستان‌ها، سواحل دريايي، جزاير، مناطق آزاد تجاري، فرودگاه‌ها، پايانه‌ها و ... (با مشاركت نهادها و دستگاه‌هاي ذيربط).
۹- اهتمام بيشتر به آگاه‌سازي جامعه از آثار مثبت اجتماعي و اخلاقي حجاب و عفاف و نتايج منفي عدم رعايت آن از طريق خلق آثار فرهنگي، هنري و تبليغ (با مشاركت دستگاه‌هاي ذيربط).
۱۰- ممانعت از توليد، توزيع و نمايش محصولات سمعي و بصري غير مجاز و نمايش لباس‌هايي كه موجب بي عفتي و بدحجابي مي‌شوند.
۱۱- كنترل و نظارت جدي بر رعايت حدود و ضوابط قانوني عفاف در مجتمع‌هاي مسكوني، برج‌ها و شهرك‌ها از طريق مديريت بر اين گونه اماكن.
۱۲ - توجه و نظارت بر مراكز خطرناك، ويژه و آلوده و اولويت‌‌ دادن به اين برنامه‌ها و مراكز حساس و سلب ابتكار عمل از آن در نفي امنيت اجتماعي زنان.
۱۳- اولويت در بكارگيري زنان مجرب در دستگيري زنان متخلف و تحويل دادن آنان به مراكز امنيتي و جلوگيري از بازتاب منفي آن در بين مردم.
۱۴ - لزوم برگزار كنندگان جشن‌ها و مراسم عروسي به رعايت شئون اسلامي و كنترل افراد شركت كننده در آن و برخورد جدي با مراكز غير قانوني و فاقد مجوز.
۱۵ - الزام آرايشگاه‌ها به رعايت ضوابط شرعي و قانوني عفاف و كنترل نحوه ورود و خروج عروس و همراهان وي.
۱۶- نظارت مستمر بر اماكن تجاري عمومي شامل فرودگاه‌ها و مجتمع‌هاي مسكوني، نمايشگاه‌ها و ... بر نحوه پوشش و بازرسي از اين اماكن در رفع بدحجابي (با همكاري دستگاه‌هاي ذيربط).
۱۷- آموزش، ساماندهي و بكارگيري نيروهاي آگاه زنان جهت نظارت بر رعايت حجاب و پوشش در اجتماع با رعايت حريم و حرمت شخصي افراد.
۱۸- كسب اعلام نظر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيروي انتظامي در خصوص برگزاري هر گونه كنسرت يا جنگ شادي قبل از صدور مجوز.
۱۹- توقيف خودروهاي دولتي كه سرنشينان آن شئون اسلامي را رعايت نمي‌كنند.
۲۰- اعلام نظر در خصوص فعاليت‌ يا عدم فعاليت بخش‌هايي كه مي‌تواند موجب ترويج فساد شوند.
۲۱- جلوگيري از فعاليت‌ واحدهاي صنفي متخلف كه باعث مخدوش كردن عفت عمومي مي‌شوند.

با نگاهی به واقعیت های جامعه، به نظر می رسد اغلب وظایف قانونی ناجا همچنان در حسرت اجرایی شدن مانده اند.
البته مسئولان ناجا، دست کم در اظهارنظرهایشان به توجیه انفعال سوال برانگیز در برابر قانون عفاف و حجاب پرداخته اند.
فرمانده نیروی انتظامی گاهی اوقات بر اجرای این قانون و پیگیری جدی آن تاکید کرده، در برهه ای دیگر از جنبه غیرانضباطی و زمانی دیگر از بهبود وضعیت حجاب و عفاف سخن گفته است.
برخی اوقات هم از سخنان فرمانده نیروی انتظامی این بو به مشام رسیده که ناجا از پیامدهای اجرای این قانون دچار نوعی هراس شده است.
حتي اينگونه كه از آخرين مصاحبه فرمانده ناجا بر مي آيد، به نظر مي رسد با روي كار آمدن دولت يازدهم ديگر هيچ خبري از همين اندك تلاشها و شعارهايي كه ناجا هر از چندي از آنها يادي مي كرد، نباشد.

واقعا اگر فرمانده نيروي انتظامي توان ادامه مسئوليت را نداشته و آنگونه كه در مصاحبه اخير خود اعلام كرده «بار مسئولیت در نیروی انتظامی، مردافکن و سنگین است و محلی برای استراحت و تنفس ندارد و میانگین مرخصی سالانه بنده به بیش از دو روز نمی‌رسد و این در حالی است که حتی در دوره مرخصی نیز باید آماده باشیم» به نظر مي آيد كه ديگر و با توجه به وضع حاكم در جامعه، بايد گفت كه ديگر اميدي به وي و مجموعه تحت مديريت ايشان نيست.

شايد بد نباشد نيم نگاهي به وضعيت فروش پوشاك هايي كه متاسفانه امروز به بركت تلاشهاي جانانه !! نيروي انتظامي پوشاك و جامه عموم زنان و دختران شده است نگاهي بياندازيم. البته اين تصاوير صرفاً بخشي از تبليغات اينترنتي فروش اينگونه پوشاك است كه البته در سطح شهرها نيز در قامت مانكنهاي آنچناني ويترين فروشگاههاي كشور (كه بازهم به بركت تلاش مشفقانه اماكن ناجاست) قابل مشاهده و دسترس است. (توضيح: مطالب زير عينا از سايتهاي اينترنتي بازگو شده است و قبلا از اينكه تصاوير مناسب نيستند عذرخواهي مي گردد. البته به مدد پليس فتاي نيروي انتظامي و تلاش وافر آن مجموعه، تمامي افرادي كه با اينترنت سرو كار دارند روزانه دهها بار شاهد اين تصاوير در صفحات گوناگون وب مي باشند كه اين هم خود جاي تشكر ويژه از نيروي انتظامي را دارد.)





با اين اوصاف واقعاً مي توانيم جوبگوي خون شهدا باشيم. واقعاً اگر خسته شده ايم و يا اگر ديگر برخورد با اين مظاهر فساد را وظيفه خود نمي دانيم بهتر نيست بيهوده آخرت خود و ديگران را ويران نكنيم.

آيا باز هم بر اين عقيده ايد كه با اقدامات شما وضعيت حجاب و عفاف بهتر شده است. بهتر نيست عينك دودي را از چشمانتان برداريد تا واقعيتهاي جامعه را شفاف و روشن ببينيد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۴۹۱
۳۷۷
من توجیه نشدم میشه عکسای بیشتری بزنید؟؟
علی
|
Germany
﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱)
با وجود صراحت این آیه که میگه زنها زینتشون رو جز برا محارمشون نشون ندن نمیدونم چرا برخی برای خودشون هنوز حق ابراز عقیده درباره حجاب دارن.
ناشناس
|
Germany
آفرین خوب اومدی
ناشناس
|
Germany
عالی بود
مهدی
|
Germany
تا وقتی تلویزیون اقدام به پخش فیلم هایی با مد روز میکنه و وقتی اقدام به پخش برنامه هفت ترانه با اون مجری زن میکنه و تا وقتی گوش کودکان رو پر از اهنگ های انچنانی همراه با رقص خاله و عمو جون می کنه، نیروی انتظامی چیکار میتونه بکنه
sun
|
Germany
آقای علی آقا.به خدا ما با حجابیم قبول دارینم حجابو اما خودت بخون اول گفته "چشم"ها را پایین آورند.پس چرا چرا چرا وقتی میگیم نگاه نکنید انگار فحش دادیم.بابا به خدا نگاه کردن هم اینقدر مشکلی نداره ولی اینجوری که توی خیابان آین عزیزان به دقت نگاه می کنن تا حالا میشد با همون دقت مسائل پیچیده ولا ینحل ریاضی رو حل کرد.
ناشناس
|
Germany
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت....
ناشناس
|
Germany
دوست عزیز ایران برای همه ی ایرانی هاست...همه ی ایرانیها هم صرفا مسلمون نیستند...و حتی در مورد مسلمین هم اختلاف نظر در مورد حجاب فروانه...باور ندارید در همین اینترنت نظرات برخی از اشخاص ممنوع القلم رو مطالعه بفرمایید!
ناشناس
|
Germany
نمیدونم شما چرا اصرار دارید گناه رو گردن مسولین و ناجا بندازید من خودم با حجابم و با بی حجابی شدیدا مخالفم ولی مساله اینجاست مردم ما بعضیهاشون خودشون میخوان اینجوری بگردن ماهواره می بینن و فکر میکنن باید ماهواره ای عمل کنن بعضی از این بدحجابها انقدر پرروئن که اگه حرفی بهشون بزنی هرچی از دهنشون در میاد بهت میگن باید فرهنگ حجاب رو جا انداخت و ماهواره رو مردم خودخواسته کنار بذارن وگرنه کاری از ناجا برنمیاد انقدر که بدحجابی زیاد شده
ناشناس
|
Germany
من هرچقدر در مورد آیه ی 31 سوره هنور فکر کردم متوجه نشدم چه ارتباطی داره با مساله ی حجاب اجباری در ایران؟
ظاهرا خطاب قضیه به مسلمان هاست...اما مساله اینه که شاید یک فردی ایرانی باشه اما مسلمان نباشه و هیچ اعتقادی به اصول اسلام نداشته باشه...این وسط تکلیف چیه؟؟؟آیا برای اون فرد که داره تو وطنش زندگی میکنه خداوند دستور حجاب داده؟؟؟
ناشناس
|
Germany
ای بابا...آخه این چه بحث بیخودیه که راه انداختین...دوستان عزیز اونی که ایمان داره سر سفره پدر و مادر با لقمه حلال بزرگ شده خودش میفهمه که باید پوشش داشته باشه و خودشو عروسک خیمه شب بازی نکنه برای هزارتا نگاه مریض. اونی هم که حلال خور نبوده و پدر و مادرشم نه حلال بهش دادن و نه تربیت و اخلاق و ایمان یادش دادن با حرفای شما هیچ تغییری درش حاصل نمیشه...امام حسین (ع) هم روز عاشورا علت اثر نکردن حرف حق را در دل سپاه دشمن شکمهای پر شده از حروم دونستن...پس بیخودی به جون هم نپرید چون هیییییچچچچچچچچچچ فایده ای نداره...
اونایی که حجاب دارن که اجر جهادشون توی این اوضاع خراب جامعه و گرمای طاقت فرسای تابستون با خدا...اونایی هم که ندارن با حرف امثال من و شما درست نمیشن پس انرژی بیخودی حروم نکنید...انشاالله با همدیگه در جهنم محشور شن...
ول کنید دیگه...
ناشناس
|
Germany
بستگی داره به نوع نگاه شما
یا اسلام را دین اجتماعی میدونید و احکامش را برای حفظ اخلاقیات جامعه لازم میدونید یا فقط یک مسئله عبادی برای رفع تکلیف و نشونه مسلمان بودن!
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۵۱۹
۷۵۲
تا كور شود ... -----
ناشناس
|
Germany
آره !
تا کور شود هر آنکه با لذت بیند
تا کور شود هر آنکه بی تفاوت بنشیند
ناشناس
|
Germany
سیب زمینی
فاطمه
|
Germany
زرششششششششششششک!
داداش کوچیکه
|
Germany
قابل توجه پسرای روشنفکر
بلاخره که می خوای ازدواج کنی داداش یا نه، می خوام کاری کنم که یکم فکر کنی!همینجا نوع کامنت گذاری خانم های روشنفکر و امروزی بعضا زیبا اونم با هزارتا رنگ و لعاب را مقایسه کن با خانم های مثلا متحجر وشاید از نظر خودت معمولی اونم به خاطر اینکه اهل ارایش و لباسهای ان چنانی نیستن اصلا ذاتا زیبا نباشن
ببین نوع نگارش و استفاده از کلمات این دو گروه چه تفاوتهای با هم داره چه تو این سایت چه هر جای دیگه خب حالا خودت کلات را قاضی کن کدومش می تونه زن زندگی باشه، تو سختی کنارت بمونه، تو را به عنوان کامل کننده خودش و مایه ارامش خود بدونه و در مقابل ارامش تو را تضمین کنه؟ تو را به عنوان یک رقیب نبینه که فقط باید تو زندگی باهات مسابقه بزاره که نکنه یه جا جلوت کم بیاره اصلا کدوم یکی ظاهر و رنگ و لعاب زندگی براش مهمه و کدوم یکی خوشبختی خودش و همسرش اصل زندگیشه؟ کدومشون حاضرن برای خوشبختی تو از خواسته های خود بگذرن؟کسی که در مقابل خدا هم حاضر نیست سر خم کنه تو را به عنوان بنده و موجود فانی تا کجا تحمل می کنه؟!
اونای که با من موافقن:فکر می کنید برای سپاس و قدردانی از همچین زنی باید چکار کرد؟غیر اینه که باید مثل خودش رفتار کنیم
ناشناس
|
Germany
ای آقا دلت خوشه ها...
مثل اینکه خبر نداری توقعات مردها با گذشته خیلی فرق کرده.قدیم ترا مردا - البته امروز مرد هم کم پیدا میشه- دنبال دختر نجیب و آفتاب مهتاب ندیده بودن اما الان دقیقا دنبال دخترین که بتونن باهاش پز بدن....بگن زن ما خوشگل تر و مد روزتره...جون شما اگه اغراق کنم...وگرنه مگه اینا غیرت ندارن زن و دخترشونو هفت قلم آرایش می کنن میذارن در معرض دید همه تا تبدیل به ابژه های جنسی برای لذت همگان باشن....پس برادر من بیخودی حرص نخور...دوره زمونه عوض شده...نه دیگه مردی پیدا میشه نه دیگه کسی دخترای خوبو میخواد...یه نگاه به دور و برت بندازی میبینی چه خبره....
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۳۲۳
۳۷۲
يا صاحب الزمان
اين طور كه معلومه جز سكوت كار ديگه اي نميشه كرد .
بغض گلوهامان را سخت مي فشارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا میشه کاری کرد
بجای اینکه با حرکتهای احمقانه مثل گشت ارشاد خراب کنبم چهره حجاب رو
بیاییم اینبار محجبه تربیت کنیم بیاییم طبق تعالیم اسلام حجاب رو در وجود دخترکان کم سن و سال نهادینه کنیم
و نه اینکه تو برنامه عمو پورنگ سر دختر بچه 3 ساله پارچه ای بکشیم که نداند برای چیست
و اسم این حماقت رو بگذاریم دین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سی و چند سال با مردم جنگیدید و نتیجه چی شد.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
خفقان گرفتن و دقمرگ شدن هم برای تو راه حل خوبی است؛ امتحان کن!
محمدابراهیم 18ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر رضا من پیشنهادم اینه که نتیجه سکوت رو تو تاریخ مطالعه کنی......
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۱۲۷
۱۸۸
مبارک است انشاءا... آقای مسئول تحویل بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه اگه این امر مسئول داشت که اینطوری نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از ریشه خرابی عمو
نینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۱۰۸۱
۱۱۱۰
به شما ربطی نداره .هرکس مسئول پوشش خودش هست و تو قبر خودش میخابه برین چشماتونو پاک کنین.خجالت بکشین.مردمو کشتین .تو نگاه نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه چند قرن طول میکشه تا امثال تو و نوع تفکرات تو اصلاح بشه
البته من ترجیح میدم ----------
آخه --- در این قرن انفجار اطلاعات چرا سعی نمیکنی اطلاعات روانپزشکی خودتو ببری بالا ؟؟تا کی می خوای موجب عقب ماندگی معنوی خودت و دیگران باشی وای به حال فرزندان تو و کسانی که تو بخوای معلم آنها باشی
ابوالياسين
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها كمبود داريدوبا اين حرفهاي سخيفت ميخواي خودت رو توجيح كني.اگر مسلمان هستي كه فكر نميكنم باشي حداقل يك جو ايراني باش.فكر كن چي گفتم.ايراني باشششش.
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
• ﴿وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ﴾(سورهٔ نور-آیهٔ ۳۱)
• و به زنان با ایمان بگو دیدگان خود را (از هر نامحرمی) فرو بندند و پاکدامنی ورزند و زیورهای خود را آشکار نگردانند مگر آنچه که طبعا از آن پیداست و باید روسری خود را بر سینه خویش (فرو) اندازند و زیورهایشان را جز برای شوهرانشان یا پدرانشان یا پدران شوهرانشان یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهرانشان یا زنان (همکیش) خود یا کنیزانشان یا خدمتکاران مرد که (از زن) بی‏نیازند یا کودکانی که بر عورتهای زنان وقوف حاصل نکرده‏اند آشکار نکنند و پاهای خود را (به گونه‏ای به زمین) نکوبند تا آنچه از زینتشان نهفته می‏دارند معلوم گردد ای مؤمنان همگی (از مرد و زن) به درگاه خدا توبه کنید امید که رستگار شوید.
• ﴿يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا﴾(سورهٔ احزاب-آیهٔ ۵۹)
• ای پیامبر به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو پوششهای خود را بر خود فروتر گیرند این برای آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند (به احتیاط) نزدیکتر است و خدا آمرزنده مهربان است.
این دو ایه رو از قران حذف کنید بعد هرجور دلتون خواست بگردید
یک زن متاهل
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونین چی جالبه؟تقریبا همه کسایی که بدحجابن و همه آقایونی که نسبت به زنشون سیب زمینین، میدونن که در قرآن هم آیه نگاه و هم حجاب وجود داره.اما به خاطر قیافه مدرن گرفتن ،جلب توجه و آزادی خودخواهانه غربی،باز هم به این روال ادامه میدن.اما باید بهشون گفت که اگر خوشبختی و آرامش مردمو در بی دینی و سبک زندگی غربی میبینین، پس باید نتایج این سبک از زندگی مثل فروپاشی خانواده، ناهنجاری های جنسی، خیانت،آمار طلاق 50%، متوسط عمر ازدواج نهایتا 5 ساله و همه پیامد های مرگ اخلاقی جامعه رو عین جوامع غربی حال حاضر غربی که سال هاست به این نتایج رسیدن... رو هم با جونو دل بپذیرین.حتی برای خود و خانواده خودتون!
بالاخره ما هم که این سبکو و نتایجشو قبول نداریم ،حق داریم مقابلش وایستیم.حتی اگر به قیمتی که با تهمت به تحجر محکوم شیم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
تا حالا امنحان کردی نخوای این آدمایی که مسئول پوشش خودشون هستن رو نخوای نگاه کنی ؟
من امتحان کردم ... انصافا راه رفتن سخت میشه ...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونی جامعه چیه؟
جامعه جاییه که هر عمل فرد روی افراد دیگه هم تاثیر داره
نینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۵۹۹
۷۶۱
ما هم مثل تمام دنیا آزادی در پوشش حقمان هست.اگر مشکل دارید.نگاه نکنید.یک زن عقل وشعور داره وپوشش مربوط به خودشه وقتی پدر خانواده با پوشش دخترش مشکل نداره شما چرا کاسه داغتر از آش هستین
یک زن متاهل
|
Iran (Islamic Republic of)
تکلیف آزادی در آسایش و آرامش روان مردم چی میشه؟کی گفته که زن ها حق دارن با خود خواهی در پوشش، تمرکز و آرامش سایر مردمو بهم بزنن؟شما میتونی تو چاردیواری خونت و حریم خصوصیت هرجور دلت خواست بگردی،در حریم عمومی بقیه مردم هم وجود دارن و کسی که وجدان و انسانیت داشته باشه،حاضر نیست آرامش مردهای متاهل که خودشون خانواده دارن و یا پسرای مجردی که شرایط ازدواج ندارنو بهم بزنه.آزادی تا جایی تعریف میشه که آسیبی به دیگران وارد نکنه،
چه آسیب فیزیکی چه آسیب روحی
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونی چیه؟
ما هیچ تمایلی به نگاه کردن شماها نداریم و حتی از احساس موجودیت شما هم ناراحتیم
ولی مشکل اینجا است که شما ها می آید تو دید ما .اگه راهی هست که تو خیابونا جلوی دید ما نباشید اصلا با لباس خواب برید وسط خیابون به ما چه!
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه به آزادیه ما هم آزادیم شما رو امر به معروف و نهی از منکر کنیم و هیچکی حق نداره جلوی ما رو بگیره
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين نينا.دقيق زدي به هدف.حرف همه ما همينه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه آقای ص :
مـــــــــــــــــــــرد می خوام بیاد به ناموس من بگه چه جوری لباس بپوشه!!!
پسر گلم همه انسان ها فهم و شعور دارند و هر کس مسئول امور خویش است
قبح امر به معروف را نشکنید کودک من!
مردی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه چه جوری بنده خداها شوهر پیدا کنن
مردی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
اون پدر نیست سیب زمینیه
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
خانوم متاهل اگه شما شوهرت اینقدر چشم ناپاکه که نمیتونه جلوی نگاهش رو بگیره پیشنهاد میکنم زیاد بهش اعتماد نکن! چون هرجور شده کار خودش رو میکنه! راهش هم که زیاده و حلال!!!
جناب ص شما هم میتونی نگاه نکنی، باور کن نگاه نکردن راحت تر از زل زدن به زنهای دیگس
مثل این میمونه به مردم بگی شما جیبت رو از جلوی دست من ببر گنار یا درش رو بدوز! چون من نمیتونم جلوی خودمو بگیرم و دزدی نکنم!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تو پوشش ازاد باشید بعد دیگران تو استفاده از دست و جای دیگشون ازاد نباشند پس اگه تو خیابئن براتئن مشکلی بوجود اومد حق ندارید حرفی بزنید چون ازادیه ....پس چرا توقع دارید برخورد بشه و میگید امنیت نیست
یه خانم متاهل دیگه
|
Iran (Islamic Republic of)
هزار تا مثبت به خانم متاهل...کاملا باهاتون موافقم،اینا. سرشرنو کردن زیر برف دوست ندارن بفهمن چه خبره دور و برشون
یه مثال میزنم برای دوستایی که با امثال این دوسنمون موافقن:
شما فکر کن نهایت سعیتو برای تربیت فرزندت انجام بدی اما درنهایت فرزندت از یکی از دوستاش فحش های بد یاد بگیره!چکار میکنی؟
ایا غیر از این که به دوست فرزندت یه اولتیماتوم درست و حسابی بدی تا زحماتتو هدر نده؟!
خب ماهم هزاران هزار شهید دادیم نباید بذاریم الکی الکی خون عزیزای مملکتمون از بین بره
موفق باشید
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
باسلام
اینجا مملکت اسلامیه کسی حق نداره با پوشش غیر اسلامی در جامعه ظاهر بشه چه مرد باشه چه زن
اما موظفیم به تذکر دادن نه برخورد کردن با آنها و حتی حق نداریم به آنها نگاه کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قافبل توجه آقاي ناشناس:
تو اگه به ناموس اعتقاد داشتي اين حرفو نمي زدي-فرمودين كه هركس مسئول امور خويش است مثل اينه كه بگي من دلم ميخوادازچراغ قرمز رد بشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آرمان جان چرت و پرت نگو چون هيچ كس نميتونه با چشم بسته تو خيابون راه بره-شماها فقط براي نفس اماره خودتونه كه اين همه توجيه درست ميكنين و از اينا حمايت ميكنين-كسي نميگه خودشونو بسته بندي كنن بيان بيرون لااقل يه كم مراعات كنن
شیطون بلا
|
Iran (Islamic Republic of)
------------------ بعدم از ازادی حرف می زنی ؟ پسرای بی عقل عین من زیادن یهو عقل از سرشون می ره این تئوریات هم حالیشون نیست
حجاب محدودیت نیست مصصونیه !!!
لازم نیست موهاتو بیرون بریزی که خوشگل به نظر بیای نیاز نیست که لباس تنگ و چسب بپوشی تا نظر بقیه رو به خودت جلب کنی...می تونی با یه پوشش خوب نمی گم چادر دورت بگیر نه ! با یه پوشش که هم قشنگ باشه هم از ارزشات چیزی رو کم نکنه ظاهر بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه یه خانم متاهل دیگه. ما به بچه های مون یاد دادیم اگر حرف زشتی شنیدن تکرار نکنن نه اینکه بهش اولتیماتوم!!!! بدیم. تربیت درست اینجوریه. در ضمن ما شهید دادیم. شما و امثال شما همیشه پشت جبهه!!! فعالیت کردین و می کنین. شماهایین که با اولین صدای گلوله صحنه رو خالی می کنین و میرن اون جاهایی که بهش فحش میدین. ما میمونیم و خدای ما.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس با ادب! کسی نگفت با چشم بسته راه بری، فقط کافیه فرق بین دیدن و نگاه کردن رو بدونی
کافیه وقتی دیدی چیزی جلوی چشمته که به دلیل ضعف نفس! ممکنه به گناه بندازتت زل نزنی بهش، نری تو عمق قضیه
من نمیدونم اگه شماها تو این حکومت زندگی نمیکردین که حجاب اجباری باشه دین و ایمونتون چی میشد
پشت حصار موندن و دزدی نکردن هنر نیست، دم کسی گرم که دستش میرسه و وجدانش اجازه نمیده یه حقوق مردم دست درازی کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اینطوریه منم میخوام بیام جلوی شما و امثال شما --------- و راه برم، مگه در پوششم آزاد نیستم؟ دوس دارم ------- بیام تو جامعه راه برم، شما چشمت رو بنداز پایین
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول به آقای ص !!! تو چشم نباشن به خدا هیچکس باهاشون کار نداره !!!
اون آقایی که خودشو مــــــــــــــرد میدونه حتما چاره کارشو پیدا کرده که داره به ما گیر میده که اله و بله !!!
محمدابراهیم 18 ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
من کاری با این حرفا ندارم ولی یه چیزو خوب فهمیدم اونم اینکه اگر مروارید از صدف بیرون باشد دست ها به سمت او دراز میشود...حالا هر جور مایلید.
یاحق
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
بهروز جان غیرت غیرت غیرت
مانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۴۶۷
۸۲۳
فقط پدر یا شوهر زن اونم در یک شرایطی حق دارن در مورد پوشش نظر دهند .شما هیچ حقی ندارین نظر دهید.خجالت بکشین دنیا اینقدر پیشرفت کرده شما کجا هستین.متحجر ها غارنشین ها
ص
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهر عزیزم!
اگر مسلمان هستی که این حرف شما برخلاف اسلام هست و لازمه که یکم سوادتو بکشی بالا!
و اگر مسلمان نیستی لطفا ساکت شو چون در این کشور قوانین توسط مسلمین وضع می شود و حضرتعالی برای ابراز و اعمال کامل عقایدتون باید مبادرت به سفر بورزید!!!!
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه حکم خدا تحجره پس عشق است تحجر
ولی شما که سرباز شیطان هستید افتخار میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمو جان اگه پدر یا شوهر بگن لخت برو بیرون میری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ص عزیز شما هم یک کم سوادتو بکش بالا غیر مسلمان هم در جامعه اسلامی حق حیات دارد یعنی چی که که باید مبادرت به سفر بورزد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
باريكلا مانا خانوم.خانوم ص شما بهتره از اين كشور سفر بورزيد تا يه نفس راحت بكشيم ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما فقط پيشرفت مادي رو ميبينيد پس پيشرفت اخلاقي و فرهنگي چي؟؟؟؟؟؟
شكوه
|
Iran (Islamic Republic of)
مانا جان واقعا فكر مي‌كني پوشش لجام گسيخته نشانه پيشرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! عقب افتاده ترين قبيله‌هاي آفريقايي هم براي خود پوشش مطلوب و هم تراز عرف قبيلشون رو انتخاب مي‌كنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس حتما مانا خانوم روشن فکره !! اگه بهش بگن می فهمه حکمتی توش هست میاد دیگه:دی زن باید به حرف شوهرش باشه :))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مانا خانوم تو کشور های یشرفته دنیا هم خانم های مسلمانشون حجاب دارند. برای اینکه اطلاعاتت بره بالا میتونی به سایت های متععد انگلیسی زبان که در مورد حجابه یه سر بزنی. پس رعایت حجاب ربطی به غار نشینی نداره اتفاقا بر عکس تو دوران غار نشینی همه برهنه بودند بی حجابی بیشتر به غار نشینی میخوره.
تازه همه حیونام برهنه اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه برهنگی ÷یشرفته ما ی الاغ مدرن داریم
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
----------
----------
----------

آخر ازادی میشه این ... هرکاری دوست دارم.. دلم میخواد... خوب شما دلت بخواد بقیه هم دلشون میخواد.. اونوقت میشه زندگی حیوانی ... تازه با این همه عقل وشعور میشیم حیوانات باعقل وشعور باکلاس آزاد !!! حیوان متمدن !!! حیوان پیشرفته !!!

خوبه ؟؟؟

عقل .....
وحالا میفهمم چرا خدا این همه میگه :"واکثرهم لایعقلون" ...
مهاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
امانا خانم:از آیه حجاب در سوره احزاب چنین برداشت میشود که حکم حجاب وچگونگی آن واینکه اگر مخالف با موازین اسلامی بود باید حکومت اسلامی دخالت داشته باشد وجلوی این بی بند وباری ها را بگیرد (یا ایها النبی قل لازواجک......) زیرا اینجا خطاب است به رهیر جامعه اسلامی که آن زمان پیامبر بودند وگرنه اگر حکم حجاب در جوامع عمومی به شوهر وپدر؟مربوط بود جا داشت آیه اینچنین باشد:یا ایها المومنون... (برای مطالعه بیشتر به تفسیر المیزان رجوع بفرمایید)
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
این اقایونی که این جا دارن خودشون رو میکشن که زنا حجابشون کامل باشه همونایی هستن که ما تو تاکسی نمیتونیم از دست ------ راحت بشینیم.همونایی هستن که که وقت راه رفتن توخیابون ------- رو همه میفهمن.حالا میان اینجا ادعای مسلمونی میکنن شما بیمارین
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
تا اونجاییکه تاریخ می گه غار نشینان حجر بدون پوشش بودن نه امروزی ها- ادعای روشنفکری داری خوبه بد نیست ولی یه ذره مطالعتو ببر بالا که زیاد تابلو نشه روشنفکر نمایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۳۶۳
۱۲۵
خدایا ممنون که من متحجرم
البته به قول اینا
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
كشور ما شده فقط حرفاي خاله زنكي فلان دختر اونجوري بود كي چطور لباس ميپوشه با كي ميگرده كجا ميره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۳۳۴
۲۲۴
پوشش زن حق شوهر یا پدر نیست .این حق خداست . لطف خداست به ما برای در امان بودن از آدمهای بیمار
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده که همه رو مریض می بینی!
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت خوب اومدی
!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
میترا خانوم!
خدا به شما هم شفا بده که مطلب به این سادگی رو کجکی می فهمی
اگه ماشین رو قفل می کنن برای در امان بودن از دست دزدا یعنی همه دزدن؟؟؟؟؟
سیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
میترا جمله را دوباره بخون!گفته حجاب لطف خدا برای در امان بودن در برابر ادمهای بیماری که دنبال ناموس مردم هستن است!اون کسی که دنبال ناموس مردمه بیمار نیست پس چیه؟؟؟یا اون کسی که برای جلب توجه با روح و روان پسر مردم بازی می کنه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من که اگریک ماشین مدل بالا ببینم که درش بازه و کلیدروش یک دور باهاش میزنمو میندازمش یک گوشه خیابان
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۴۵
۱۸۳
اخه درد اینکه می خوان حلو این کارا با را انداختن چندتا ماشین گشت که چندتا مرد و دو تا زن توشه بگیرن ----------- حق دارن تذکر بدن چاره این کار باید اساسی باشه فرهنگ سازی باید از تو مدرسه وتلوزیون وسینما باید صورت بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب همین ----ها که توی خیابونا ولو هستن نمی ذارن فرهنگ سازی بشه. باید این موانع ---- رو از جلوی چشم مردم بردارن که عقل آزاد باشه بتونه فرهنگ بپذیره. وقتی شهوت تحریک شد، عقل می مونه برای پذیرش فرهنگ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز عقل وقتی آزاده که هم با حجاب رو ببینه هم بی حجاب رو...اون وقت میتونه درست تصمیم بگیره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۱۴۲
۱۱۹
همین جور که بقیه گفتن مثل من زیاد هستند که نمیتونن ازدواج کنن چجوری باید با وجود اونا خودشونو حفظ کنن من من که حتما زیر پل صراط جلوی اونا رو میگیرم
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
از بی عرضگی خودته که نمی تونی جلو خودتو بگیری! ضمناً سر پل صراط جلوی اونا را می گیری، نه زیر پل صراط! زیر پل صراط که جهنمه بدبخت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آدمی که همچین چیزایی تحریک بشه بیمار جنسی...بهتر که کلا ازدواج نکنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر توصیه کنید تا زمان ازدواج شما تمام دختران بکنیم توی گونی!!!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ميترا خانم
بحث بي عرضگي نيست،وقتي يه كسي بخواد جلوي خودشو بگيره غير از خودسازي فردي ، بايد موانع خودسازي رو هم از
دور و ورش بر داره!!! مثلاً مواد مخدر نبايد
دور و ور معتاد در حال ترك باشه!!چون بالاخره ممكنه مصرف بكنه...
حالا خودتو بزار جاي ما پسرا، پاي اينترنت كلي عكس يه دفعه مياد جلوي چشمات مثلاً تو اخبار ياهو...
پاي تلويزيون و ماهواره كه تا دلت بخواد از اين تصاوير و فيلم هاي بدون پوشش هست. مثلاً الان ديگه خيلي از چيزايي كه سانسور ميشد نميشه...
توي خيابون هم كه وضعيت حجاب اصلاً خوب نيست...مثلاً پايين رو نگاه كني، پاچه خانم ها بالاس، بالا رو نگاه كني هزار مدل آرايشو لباس تنگ مي بيني...
پس بحث عرضگي مطرح نيست بايد جاي ما باشي تا بفهمي سعيد چي ميگه...
متاسفانه حرف هم كه بزني ميشي متحجر...

و خطاب به دوستان نشناس
اگه شما تحريك نمي شيد دليلي نداره بقيه رو به تمسخر بگيريد بگيد بيمار جنسي!!!
بنده مشاور يك دبيرستان پسرونه در شمال تهرانم، مشكل بيشتر بچه ها
"خودارضايي جنسي" هست..حقيقت تلخيه!!!

و دوست ناشنس ديگه ي من، كسي نگفت برن توي گوني فقط مراعات كنن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهت یه روانشناس خوب پیشنهاد میکنم
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مشاور دبیرستان کجای قران گفته فقط زنه که باید مراعات کنه؟چرا شماها رو نگاهاتون کار نمیکنید؟چرا یاد نمیگیرید زن کالا نیست که با دیدنش تحریک بشین.این دید شما یعنی کالا دیدن زن که همین موضوع رو تو سر غرب وجوامع غربی میزنید یه کم فکر کنید
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به يلدا خانم
احسنت بر شما، ما روي نگاهمون كار ميكنيم و در قران هم به آقايون همين توصيه شده و در عين حال هم توصيه به پوشش اسلامي براي خانم ها ...
اتفاقاً حجاب براي همينه كه به ديد "كالا" به زن نگاه نشه...
اما حق بديد كه اگه يه پسر جوون توي اين شرايط(اينترنت و ماهواره و وضعيت حجاب خايابوناي تهران خصوصاً شمال تهران ) و جذابيت هاي ذاتي اين شرايط، بخواد خودشو نگه داره كار سختيه البته اين مطلب رو به كسايي گفته بودم كه با بي ادبي از لفظ "بيمار جنسي" در نظراتشون به تمسخر استفاده كرده بودند.
اين مطلب شما رو كه گفتين روي چشماتون كار كنيد رو خيلي قبول دارم ، اصلاً آيه صريح قرانه... اما در عين حال نميشه خانما هر طوري دلشون خواست در جامعه حاضر بشن( با تاكيد به جذابيت هاي ذاتي خانما) بعد بگن كه اقايون چشماشون مشكل داره...
متاسفانه انواع و اقسام تيپ هاي ضد اسلامي در خيابون هست(كه انگار براي مسابق جهت ديده شدن بيرون آمدن) و چشم هاي مرداي متاهل زيادي هم دنبال اوناس، و اين تهديدي بزرگ براي شكسته شدن كانون گرم خانواده ها به حساب مياد... "با احترام"

و خطاب به دوست ناشناس
از اين كه به فكر پسرايي و قراره مشاور خوب معرفي كني ممنمونم. پس چرا معرفي نكردي عزيز...؟؟؟؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خیرت بده که حرف دل ما رو زدی !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۱۴۱
۴۰۵
نمیدونم چرا نمیتونم برای کسی پاسخ بذارم.اما اینجا خطاب به چندتا ارزشی که بالا نطق ایراد کردن میگم.زن متاهل:ببین خانوم متاهل منم یه زنم البته مجرد و به حالت تاسف میخورم.چون شماها واقعا بدبختین.تو واقعا تصورت از زن اینه که اساسا موجودیه که آفریده شده واسه لذت؟که فقط باید محبوس باشه تو خونه که شوهرشو راضی نگه داره تا یه وقت روح و روان کسی رو اذیت نکنه و کسی لذت مجانی ازش نبره؟ای وای به حالت!زن متاهل!امیدارم خوشبخت باشی!آقا یا خانوم ص:ببین گارداش.اگه تو ایرانی هستی مام هستیم اگه تو اینجا دنیا اومدی ماهم اینجا دنیا اومدیم.اگه تو حجابو انتخاب کردی چه واسه خودت چه واسه زنت ما هم حق انتخاب داریم.هر اعمال زوری که بخواد حق انتخاب منو پایمال کنه نقض حقوق بشره!افتاد عزیزم؟ضمنا شما سوادتو از تو مرز ---- بکش بیرون یکم وسعت بده بهش!کسی حق نداره ما رو از وطنمون بیرون کنه!درغیر این صورت بخواد لات بازی دربیاره جلوش وایمیستیم!افتاد؟ناشناس آخر:خدا رو بیشتر شکر کن که در تحجر زندگی میکنی.توقعی بیشتر از این ازت نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم همین امثال شماهاست که خیلی از زندگی ها رو از هم ریخته و منجر به طلاق شده. آیا شما دوست داری همسرت در آینده با یکی از امثال خودت دوست شود؟ آن وقت شما نمی توانی هیچ اعتراضی داشته باشی.
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
ای والله!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاً متاسفم از اينكه افرادي با اين افكار و عقايد و اعمال خودشون رو ايروني ميدونند......
با اين به اصطلاح تحليلها و توجيهات خنده دار و در واقع گريه دار، ته مونده وجدانشون رو ميخوان راضي نگه دارند.
اين آيه شريف رو هم براي اونهايي كه گوش شنوا دارند يادآوري ميكنم:
"بل الانسان علي نفسه بصيره* ولو القي معاذيره*"
مردی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
با الفاضی که تو به کار بردی معلومه از چه قماشی هستی خانم ناشناس
یاد لاتهای دهه قبل انقلاب افتادم
حلما
|
Iran (Islamic Republic of)
هزار تا منفی
تا حالا چیزی راجع به ادب شنیدی؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پارادوکس در گفتار و عمل"تو واقعا تصورت از زن اینه که اساسا موجودیه که آفریده شده واسه لذت؟
خخخخخ
من متحجرم یا تو؟
|
Iran (Islamic Republic of)
تحجر یعنی اینقد متعصب باشی که حقیقتی که مثل روز روشنه را نپذیری!این که دیگه فهمیدنش با این همه روانشناس و جامعه شناس و چه چه کار زیاد سختی نیست و نمی شه کسی را پیدا کنی که ندونه عفاف و حجاب چه فوایدی داره!
یه زن متاهل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز

بدبخت اونیه که وجودو احساسو ارزشو زیباییشو واسه هر کسو نا کسی حراج میکنه.
من هم متاسفم برای دخترایی که یه عده تحت عنوان آزادی آرامشو ازشون گرفتن و هر روز با یه کیلو آرایشو لباس چسبون میان تو خیابونا که جلب توجه کننو شدن بازیچه لذت یه عده آدم که لذت مجانی میبرنو هزینه شخصیت،احساس،وجود و خیلی چیزای اون دخترای بیچارو رو نمیپردازن و هیچ تعهد و مسئولیتی هم در قبالش ندارن.
یکی از راه های رسیدن به آرامش واقعی که خداوند در قرآن هم بهش اشاره کرده ازدواجه.امیدوارم یه همسر خوب متعهد نصیبت شه که بفهمی همه این تبلیغات منفی واسه فروپاشی آرامش خونواده های ایرانیه.اگر میخوای همچین آدمی نصیبت شه که وجودت به آرامش برسه،اول خودتو ببین....
ضمنا افتخار میکنم که متاهلم و برای احساس ،زحمات و سختیایی که شوهرم بخاطر خونوادش میکشه، تلاش میکنم که هستیمو براش بزارم.اگر همین ادم زودتر میومد خواستگاریم،حاضر بودم زودتر ازدواج کنم و زودتر به این آرامش و استقلال برسم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اها این از اون موردای شجاع عند المعصیتی هست که می گن اصلا خودشو به عرضه می زاره تا ببینه کیه که بد می گه تا یه چی بهش بگه اصلا ترسی هم از کسی نداره
بانوی ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه ناشناس جون! حفظ زن توسط حجاب از بیماردلان یه سوی قضیه است. قضیه دیگر حفظ کرامت زن است. یه زن بی حجاب را با یه خانم محجبه کنار هم قرار بده. خداییش کدوم متین تره و وقار داره. تا اونجایی هم که من می دونم از قدیم الایام زنان آزاد پوشش کامل و سختگیرانه ای داشتند و این کنیزکان و زنان...بودند که حجاب نداشتند و یا بدحجاب بودند و خودشون را در معرض دید قرار می دادند، پس این نه تنها حکمی در قرآن است بلکه انسان فطرتاً فهمیده که زن آزاد باید حجاب داشته باشد. از نظر بنده هم اجبار چاره ی کار نیست بلکه خود انسان باید به این نکته پی ببرد و به شناخت حکمت اصلی حجاب برسد. با احترام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم نا شناس فرمودید"تو واقعا تصورت از زن اینه که اساسا موجودیه که آفریده شده واسه لذت؟" اگه واقعا مخالف این نظریه هستید چرا وقتی از خونه بیرون می رید اون همه وقت و انرژِی و هزینه واسه جلب توجه و خود نمائی صرف می کنید. چرا اون همه براتون اهمیت داره که جذاب باشید. واقعا تا حالا نگاه های سنگین رو رو خودتون حس نکردید. ازیان به بعد دقت کنید یه خانوم مانکن که از خیابون رد می شه تا بیاد سایش محو شه همه نگاه ها ای حریص و آلوده دنبالشه حالا شوهر من و برادرم وپسرم نگاه نمی کنند با آدم های بیمار و لات ولوتی که تو خیابان ریختند چه می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیستمم درست شد!میتونم جواب بذارم.نمیخواستم جواب بدم اما فکر کردم اینجوری شاید بعضیا فک کنن که حق با اوناست!فقط جواب چند نفرو میدم چون نظرات بقیه چندان چیز قابل توجهی نداشت!آقا یا خانوم من متحجرم یا تو:کی گفته من متعصبم؟آخه دهاتی حقیقتی که مثل روز روشنه چرا این همه جوون ازش سرباز میزنن؟چه جور حقیقتیه که اکثریت مردم قبولش ندارن؟آخه شما ها رو کی قبول داره جز خودتون؟پای روان شناس و جامعه شناسم نکش وسط!اون روان شناسی رو که شما قبول داری ما قبول نداریم گارداش!بانوی ایرانی عزیزم:جانم؟!!!!از قدیم الایام؟!!!!جل الخالق!شما این حرفا رو از کجاتون در میارین؟مثلا خیال کردی ما تاریخ نمیخونیم؟ضمنا من خیلی ها رو میشناسم که چادر سرشونه و سبیل که هیچی ماشالا چهل بیل دارن!این کجاش وقاره؟خیلی از خانوما رو هم میشناسم که آرایش دارن و کاملا شیک لباس میپوشن و خیلیم با وقارن و اصلا هم ولنگار نیستن.جاافتاد واست؟در آخر خطاب به تمامی زنان عرض میکنم که تمام این حرفها از قبیل:خودتونو عرضه نکنید،بشینین توخونه بچه بزرگ کنین،شوهرتونو راضی نگه دارین،مبادا باعث خشم شوهرتون بشین،اگر مهریه تونو ببخشید آتیش جهنم بهتون حروم میشه،خودتونو بپوشونین تا ازتون لذت مجانی نبرن و غیره و غیره همش واسه به بند کشیدن زناست و حرفایی هست که از دهن یه مشت مرد متحجر عقب افتاده درمیاد!حالا هرطور دوست دارین زندگی کنین!یا با آزادی،یا در استثمار.میل خودتونه!
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین. درود.
داداش کوچیکه
|
Iran (Islamic Republic of)
از روشن فکر جماعت از این بیشتر نباید انتظار ادب داشت.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم سیستم...یه جوری گفتی جواب که گفتیم چی می خوای بگی . بابا جان شما که همش فحش دادی. به نظرم خواهر گرامی یه کم کتاب بخونی قضیه حل می شه . فقط بدون در عصر مدرن امروز از سینمای غرب گرفته تا تبلیغ هر نوع کالایی ، یکی از جاذبه ها برای همونایی که در اوج ازادی ! از نظر شما قرار دارن جاذبه های جنسی زن هست.باور نداری یه پنج دقیقه تو اینتر نت بچرخ. یه سوال. شما روزه میگیری؟ روزه از جانب خالق اومده. روزه ذهنو باز می کنه. ماه رمضونت مبارک.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
اول می خوام از سایت صراط بابت منتشر نکردن پاسخم تشکر کنم چون بیشتر از اینکه پاسخ باشه صرفا واکنش احساسی بود(البته که بی ادبی نکرده بودم)
دوما بابت اسمی"من متحجرم یا تو؟"که انتخاب کرده بودم از شما ناشناس محترم عذرخواهی کنم کار درستی نبود
سوما کامنت شما را دوباره بدون هیچ پیش فرضی خاصی خوندم و چیز بخصوصی ندیدم که لازم به جواب دادن باشه و بیشترش جواب داده شده، فقط دو نکته بود که خواستم توضیح بدم.
اول اینکه برای تمسخر من، دهاتی خطابم کرده بودین لازم شد خدمت شما عرض کنم یکی از افتخاراتم اینکه که پدر بزرگ و مادر بزرگم توی روستا زندگی می کردن و از این بابت به خودم می بالم و شخصیت فعلی خودم را مدیون اون عزیزانم. و تا اخر عمر هم سپازگزارشون هستم.
دوما به برخی از خانما با کلمات سخیف حمله کرده بودین و در جای دیگه به عنوان مدافع حقوق بانوان برنامه برای ازادی اونا ارائه کردین اخه مگه این خانم ها چون مثل شما لباس نمی پوشن دیگه قابل احترام نیستن؟!یا از نگاه شما اصلا زن نیستن!
و اینکه هنوز هم خیلی از مردها هستن که برای زندگی مشترک ظاهر فرد براشون در الویت نیست و گول ظاهر را نمی خورن و همون خانم های به قول شما"سبیل یا چهل بیل دار"چادری را حاضر نیستن با هیچ کس دیگه ی در دنیا عوض کنن چه برای خواستگاری و چه در زندگی زناشویی.
و در اخر
چارلی چاپلین بازیگر سینما:
دخترم هیچکس و هیچ چیز دیگر را در این جهان نمی توان یافت که شایسته آن باشد که دختری، ناخن پای خود را به خاطر آن عریان کند...
برهنگی بیماری عصر ماست به گمان من تن عریان تو باید از آن کسی باشد که روح عریانش از آن توست.
یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم اینجا جمهوری اسلامی ایران است یعنی اول اسلامیت ارجحیت داره وقوانین اسلامی وقوانین اسلامی چه خوب چه بدحاکم است شما هم اگرمسلمان نیستی باید تابع باشی وگرنه فکر ونظرشما پشیزی ارزش ندارد..
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۲
۲۹۶
۱۷۷
خودتونو درست کنید .....جامعه پیشکش..... نخوایم مثل شما باشیم کی رو باید ببینیم..... دین زورکی نمیشه ....حالا هی قانونای من در آوردی تصویب کنید که دنیا بهتون بخنده.... مردمم عاصی بشن.... بدون گشت ارشاد مردم بیشتر احساس امنیت میکنن.....میگین نه ؟ کافیه این 1ماه و با ماه قبل مقایسه کنید... نمیدونم کی جمعشون کرد....ولی هرکی باعثش بوده به نوبه خودم تشکر میکنم. فرق آدمیزاد با موجودات دیگه اینه که قدرت تفکر و حق انتخاب داره.... چرا به اسم دین این حقو از ما میگیرید.؟حجاب اجباری بی ارزش و نماد نقض حقوق بشره.... این واقعیته... بهتره به فکر مشکلات اساسی باشید به جای اینکه این چیزارو به دروغ دغدغه اساسی مردم جلوه بدید و از شهدا مایه نزارید..اگر کشور اسلامی نبود مردم نمیرفتن جبهه....؟!!! بزارین مردم آزادانه فکر کنن...آزادانه انتخاب کنن..... تا در نهایت آزاانه زندگی کنن. این حق هر انسانه..... مردو زنم نداره. کی میخواین درک کنید مردم جوری زندگی خواهند کرد که خودشون میخوان. سانسور نکنید لطفاً.سپاس.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
آۀخه اینا عیبای خودشونو نمی بینن یا شهامت ندارن ببینن ، به سر و وضع مردم گیر می دن.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
شيرين جان اين توجيهات تلخي كه بيان كردي چيزي جز بلغور كردن حقوق بشر فرهنگ منحط غربي نيست.
واقعاً دردآوره كه يه سري هموطناي ما تحت تاثير مزخرفات ماهواره ها دين و ايمون و مملكت و فرهنگ ابا و اجداديشون رو به سخره ميگيرن در حاليكه كم نيستند خانمهاي اروپايي يا آمريكايي كه از تعفن فرهنگ غربي به ستوه اومدن و حجاب و اسلام رو انتخاب كرده اند.
حيف كلمه زيبا و مقدس آزادي كه پيروان مكتب فساد و بي بندوباري فقط برداشت حيواني ازش ميكنند و با يادآوريش حال آدم رو به هم ميزنند.
اي آزادي مظلوم........
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت شيرين خانوم.حرف دل همه همينه.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا شیرین خانم راست میگن والله چه کاریه آخه،چند تا عقده ای با لباس خواب میان بیرون اصلا به ما چه نه شیرین خانم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قدرت تفکر نه قدرت تعقل!
از هر دو ازدواج یکی نافرجام!هورااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما خودمان را درست کردیم تو چرا خودت را درست نمی کنی!
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا فرهاد كسي را نميشه زوركي مومن كرد بايد فرهنگ سازي بشه حالا تا صبح هي بگو بايد بگيريم بايد ببنديم والا به خدا همه از دست كارهاي شما عاصي ميشن و فراري، همينجوري كه داريم ميبينيم هر كسي راهي پيدا ميكنه از ايران فرار ميكنه. تا كي ميخواهيد همش يك روش را اجرا كنيد ما كه خيري از اين روش بگير و ببند شما نديديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اینهای که شهید شدن چند درصد از خانواده های بودن که شما ازش دم میزنی!اصلا در دوران پهلوی اول چرا کسی جلوی تجاوز متفقین ایستادگی نکرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نتایج تحقیقی از دانشگاه رادبوند نایمخن هلند نشان می دهد -به طور کلی- مردها در حضور زن ها دچار نقصان ذهنی و حواس پرتی گذرا می شوند. جالب است که حتی چت کردن با یک زن در اینترنت هم بدون دیدن و یا شناختن طرف مقابل این تاثیرات را می تواند بگذارد
ترجمه ی قسمتی از متن تحقیق این است: "ذکر چندباره اسمهای زنانه توانسته قوای شناختی یک مرد را تحت تاثیر قرار دهد." این دیگر واقعا تعجب آور بود. حتی اسم زن های فرضی که حتی وجود هم ندارند تاثیر می گذارد؟ در مکان دیگری در تحقیق دیده می شود که: "اغلب شرکت کنندگان بعد از اینکه متوجه شدند یک زن بر فعالیتشان نظارت می کند، قوای شناختی شان کاهش پیدا کرد." یک نکته ی بسیار مهم این است که وقتی آزمایش را برعکس می کنند -یعنی وقتی زن ها را مورد آزمایش قرار می دهند- مشاهده می شود که حضور مردها موجب نقصان ذهنی و یا حواس پرتی آن ها نمی شود.در تحقیق دیده می شود که دریافت کردن یک پیام کوتاه تلفنی از یک زن بر مردها تاثیر دارد ولی آزمایش حتی فراتر از این هم می رود! در مرحله ی بعد، به شرکت کنندگان آزمایش اطلاع داده شد که فردی به آن ها یک پیام کوتاه تلفنی ارسال خواهد کرد و نام این ارسال کننده به آن ها گفته شد (تا مشخص شود که منتظر پیام تلفنی از زن و یا یک مرد هستند). نتیجه ی آزمایش نشان داد که مردهایی که منتظر پیام کوتاه از یک زن بودند -حتی اگر هیچ پیام کوتاهی به آن ها ارسال نمی شد- دچار نقصان ذهنی و حواس پرتی می شدند! یعنی حتی تصور دریافت یک پیغام از یک زن ناشناخته هم تاثیر خودش را می گذاشت.
محققان این دانشگاه این طور قضیه را توضیح می دهند که مردها طی سال ها تکامل به گونه ای هستند که از هر فرصت برای جفت گیری استفاده کنند (حتی به صورت ناخودآگاه). و به این نتیجه رسیده اند که مردان بیشتر از زنان "از موقعیت های خنثی، برداشت های جنسیتی کنند" محتملتر است.
لینک اصلی تحقیق http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022103109001164
ما سال هاست این مسائل را می دانیم و در اسلام راه کارهایی برای رفع مشکلات احتمالی در این زمینه در نظر گرفته شده است. مخالفین ما هم سال ها به ما گفته اند "امل" و "عقب افتاده" و غیره. ولی اشکالی ندارد. ما کار درست را انجام می دهیم و امیدوارم دیر یا زود آن ها هم متوجه بن بست بودن "روشنفکر بازی"های خودشان بشوند. درستی حرف های ما با افزایش میزان تحقیقات و گسترش علم، روشن تر هم خواهد شد. حتما با کسانی برخورد کرده اید که به شما گفته اند: "مرد و زن هیچ فرق ندارند. هر کس با صحبت کردن و معاشرت و دیدن زن ها احساس خاصی به او دست می دهد، مریض است!" خوب با توجه به این تحقیقات یعنی شما ادعا می کنید همه مریض اند!؟ نه عزیز من! تئوری ها و حرف های شیک شما که پایه ی علمی ندارد مریض است.
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسی که ادعای درست بودن داری..... طرز بیانت مشخصه که چه میزان درستی؟!!!! شاید درست نباشم اما سعی مو میکنم چون میدونم هیچ کی کامل نیست .... اما امثال شما درست بشو نیستین چون فکر میکنید خدا فقط با شماست و کار درستین و حق دارین به گردن بقیه ...!!
آقا فرهاد میخوای باور کن میخوای نکن ....من اصلاً ماهواره نمیبینم.... کمی جامعه شناسی بدونی میبینی که اینها واقعیته و ربطی به تبلیغات نداره..
جناب ناشناس بعدی من آمار ندارم شما داری؟!!! تا جایی که میدونم همه اقشار ملت حتی اقلیت ها در پیروزی نقش موثر داشتند هر کس به طریقی.
در آخر از هموطنانی که منو تاًیید کردن سپاسگزارم و از صراط هم ممنونم... امیدوارم جوابها رو هم منتشر کنید. سپاس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظریات جامعه شناسی تا چه حد می تونن پایه و اساس علمی داشته و به قول معروف وحی منزل باشن اونم ترشحات ذهنی یه ادم مثل من و شما که در مورد مسائل مختلف نظرات متفاوتی داریم.اصلا اون نظریات تا چه اندازه می تونه برای جامعه ما کارساز باشه؟
خب اگه اینطوره چرا نظریات بزرگان این علم تا این انداره با هم تناقض داره؟!دورکیم و مرتون در برابر ریزمن ایستادن و همه اینها در مخالفت با میلز مطلب دارن و.....
چرا جامعه شناسان تجربه گرا یک چیز می گن وجامعه شناسان محافظه کار یه چیز دیگه جامعه شناسی مارکسیستی اصول خودش را داره و ....
تا حدی که گفته اند جامعه شناسان از ناهماهنگی حادی میان خودشان رنج می برند!!!خب تکلیف یک فرد بی طرف این وسط چیه باید از کدومش پیروی کنه کدومش را راهی برای برطرف کردن مشکلات جامعه خودش قلمداد کنه؟!
نظر دکتر الیاس بایونس در این زمینه
"بیماری روانی، خودکشی، جرم، تخلف، عدالت کیفری، طلاق، مادران بی همسر و تعصب نژادی و حاد، در تمدن غرب و لاعلاج دیدن ان ها، بایستی درسی برای ان غیر غربیان، به طور کلی و به طور خاص، برای ان مسلمانانی که با فاصله به غرب می نگرند و بی جهت، تحت تاثیر افسون ان قرار گرفته اند، باشد.اگر دانشجویی مسلمان در غرب، این درس را اموخته باشد، جامعه شناسی به او کمک شایان توجهی خواهد کرد.گذشته از همه این ها، کنت علم جامعه شناسی اش را اساسا به این منظور وضع کرد که مسائل برامده از تمدن صنعتی در حال توسعه اش را حل و فصل نماید."
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
با هیچی کار ندارم ولی شیرین خانوم مطمئن باش کشور اسلامی نبود کسی جبهه نمی رفت شهدای ما اول شیعه بودن بعد ایرانی - این رو نمی تونی انکار کنی-ملیون چند درصد شهدای ما رو شامل می شن ؟؟؟؟؟انقدر کمن که به صفر میل می کنه ایران بدون اسلام یعنی هیچچچچچچچچچچچچ
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۸۹
۱۷
دکتر شریعتی خدا بیامرز میگه:زنی که زیبایی اندیشه پیدا کنه،زیبایی ظاهرش را نمایان نمی کنه.
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
باز چرند خودت یا یه پیامک رو به نام دکتر شریعتی بلغور کردی؟!
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر جان یکم مغزتو بکار بنداز!همسر آقای شریعتی خودشون بی حجاب بودن!بعد شریعتی بیاد این حرفو بزنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۶۳
۲۷
کلیشه ای بود
هم مطلب و هم نظرات
عکسا هم از خودتون نبود
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۴
۸۱
نمیدونم واقعاً لزومی داره این عکسها رو نشون بدید؟!هدفتون چیه؟ز شما ها بیشتر باید ترسید! به اسم امر به معروف ،منکر رو پوستر کردید زدید تو سایتتون که چی بگید؟!!
سینا
|
Netherlands
|
۰۴:۵۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۶۸
۱۵
اما جالب تر از همه اینها اینه که صراط داره با استفاده از این موضوعات تصاویری را می گذارد که فقط کارکرد کلیک خوری دارد و بس. این یعنی هدف وسیله را توجیه میکند!!!!!!!
سید دوستدار ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۴۲
۳۶
به خانم شیرین و ناشناس قبل از ایشان و تنی چند از افرادی که به امثال ما متحجر و غار نشین میگن :
اگر تاریخ اقتصاد ، تاریخ خانواده و تاریخ اقتصاد خانواده رو در دو قرن گذشته بالاخص در اروپا مطالعه کنید متوجه میشید که این آزادی که شما ازش دم میزنید نه اینکه آزادی نیست ! بلکه استثمار و سوء استفاده از زن و البته جسم و تن وی است .
اگر به شروع فعالیت گروههای فمینیستی دقت کنید و دلیل تشکیل این گروهها رو بخونید و مطالعه کنید ! ( که بعید میدونم اهل مطالعه اون هم در این زمینه باشید ) اون وقت مسئله براتون روشن میشه که در ابتدا این گروهها برای جلوگیری سوء استفاده مردان پول پرست از زنهای بی پناه شروع به کار کردن ، بعد که این گروهها به این افراد پول پرست فشار آوردن اونها هم روششون رو عوض کردن و بدون اینکه زنها بدونن و متوجه بشن ، دارن ازشون به صورت رایگان امتیاز میبرن و زنها هم توی خواب زمستانی فرو رفتن .
یه جورایی مثل استعمار کهن و استعمار نو ! هدف همونه فقط روشها فرق کرده .
اینان با این روشها زنهای تمام دنیا را در توهم آزادی فرو برده و کماکان اهداف کثیف خود را دنبال میکنند .

از ما گفتن و از شما بدون تحقیق و تفحص و مطالعه رد کردن و تمسخر کردن .
اللهم عجل لولیک الفرج . . . . .
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که به اصطلاح دوستدار ولایتی، پس برو فرمایش رهبری رو در ملاقات با مردم بجنورد بخون که فرموند: "در بین استقبال کنندگان ما، کسانی بوند که به عنوان "بدحجاب" و "بی حجاب" مشهور شده اند، ولی این ها دوستان ما هستند، می توانیم آن ها را کنار بگذاریم؟! چه بسا پاکی و صداقت این ها از ما بیشتر است. گفتا شیخا، هرآنچه گویی ، هستم/ تو نیز هرآنچه می نمایی، هستی؟!"
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام .من هیچ وقت از بی حجابی دفاع نکردم..... من از حق انتخاب گفتم... اگر دختری انتخاب کنه محجبه باشه واقعاً عالیه... اما دین دستوری نیست.. آقا سید اگر تو جامعه ای بودی که مجبورت میکردن با 1تیپ خاص مثلاً ریش بلند یا لباس عربی بیای بیرون و اگرم این کارو نمیکردی مثل دزدا شایدم بدتر باهات رفتار میشد بازم نطرت این بود....؟؟ بابا به خدا ماهم مسلمونیم... در ضمن خداییش اینایی که گفتی تو جامعه ما نیست؟ باور کن زنای مجحبه هم به انواع دیگه استسمار میشن..... حجاب به تنهایی مصونیت نمیاره.
سیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه اون چی گفته تو چی جواب دادی!اصلا ربطی به هم داشت!!!هه هه هه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعاااااااااااا شیرین خانم!هیچ وقت از بی حجابی دفاع نکردی!اون کامنت بالایی یه چیز دیگه می گه ها!
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
من روشن و کامل حرفمو زدم.... اگه دوست نداری متوجه بشی مشکل شماست ناشناس... نرود میخ آهنین در سنگ.
فرحان
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظر میترا و بقیه دوستان هم باید روشی رو که آمریکا تو تایلند پیاده کرد تو ایران پیاده بشه نه عزیز تا زمانیکه فداییان امام حسین تو جامعه هستن ایدئولوژی شما جایی نداره -
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۹:۳۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۱۴
۱۲۳
تا کور شود هرآنکه نتواند دید!
تا کور شود آنکه حجاب را بجای چشممان پلید و ناپاک خود می خواهد به تن مردمی که شاید اعتقادی به موازین اسلامی ندارند بکنند.
تا کور شود هر آنکه به زن به دید ابزار نگاه کرده و می خواهد جای کنترل خود او را محدود نماید!
ناشناس
|
Hong Kong
بسیاری از کتاب ها و فیلم ها به تفاوت های روان شناختی موجود بین زنان و مردان اشاره کرده اند
اما اکنون عصب شناسان ادعا می کنند که طبق تصاویر مغزی به دست آمده، مغز مردان و زنان حداقل تحت شرایط استرس زا متفاوت عمل می کند. اکنون یک مطالعه علمی با فن آوری جدید نشان داده است که تفاوت های موجود بین زنان و مردان ممکن است واقعاً از سطوح بالا آغاز شود. پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا مغز 16 مرد و 16 زن را با استفاده از تصویر نگاری با فن آوری بالا اسکن کردند. به این منظور آزمودنی ها داخل دستگاه fMRI قرار داده شدند دکتر جیونگ جیونگ وانگ استاد یار محقق پرتو شناسی و عصب شناسی دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیلا گفت:"با استفاده از این فن، چگونگی واکنش مغز انسان طول استرس به طور مستقیم قابل مشاهده است"
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۸۳
۱۰۴
برو بینیم بابا. وظیفه پلیس دستگیری دزد و متهم و شرور و زورگیره نه زن و بچه ی مردم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۰۸
۱۹
همه اینها عزیزان دل اسلام هستند
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۳۶
۱۶۶
هر چي ميكشيم زير سر اين اقليت خشك مقدسي هاست.ما جوونا دوس داريم آزاد باشيم.مملكت خودمونه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چند وقت قبل پاسخی از یک خانم توی یک وبلاگ دیدم که خالی از لطف نیست تو هم بخونیدش.
بنت الهدی

سلام
ببخشید این مطلب رو رک میگم ..
اما این برای بنده ثابت شده.
به نظرم خیلی از کسانی که قوانین و قید و بندهایی که اسلام در مورد روابط دختر و پسر گذاشته را به سخره می گیرند و مثلا می گویند"هرکس با صحبت کردن و معاشرت و دیدن زن ها احساس خاصی به او دست می دهد، مریض است!"
و خود را مقید به این قوانین و احکام نمیدانند از همه بدتر هستند..آقایونی که راحت چشم چرونی می کنند،راحت با زن غریبه معاشرت می کنند،راحت در مورد مسائل جنسی صحبت می کنند و یا حتی عمل هم میکنند..حالا اون زن خواه همکار باشه،خواه همکلاس باشه،خواه دوست باشه.بدون هیچ قید و بندی حداقل اونایی که به اون اصول اسلام معتقد هستند کمتر در پی شهوات نفسانی خود که کوچیکترینش نگاه به نامحرم هست می روند ..
یعنی چی احساس خاصی دست نمیده و اگر دست داد مریض اند ؟اصلا طبیعت و زن و مرد این طور آفریده شده نمیتونن غریزه طبیعیشون را که سرکوب کنند و اسلام بهترین راه را پیشنهاد داده حفظ پوشش زن و حفظ نگاه زن و مرد و حفظ حریم بین زن و مرد و ازدواج .بازم تاکید میکنم به جرئت می تونم بگم خیلی از کسانی که خودشون رو به این قوانین و قید و بندهای اسلام مقید نمیدونند خودشون از همه بدتر هستند ...حداقل اونایی که مقیدند از راه ازدواج نیازهای طبیعی خودشون رو براورده می کنند که درست هم هست نه اینکه تن به هر کثافتکاری و هر هرزگی بدهند به اسم امل نبودن و یا مثلا روشنفکری ..
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
مملكت خودمونه. !!!!؟؟؟
ببخشیدشما!
ما براش شهید دادیم شوما کجا بودی بهروزی
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
سند داری؟ ما هم شهید دادیم... یکی دیگه خون داده ...جون داده..... تو مدعی میشی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره سند دارم وصیتنامه شهدا
تو چی سند داری؟!
یک طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۳۱۲
۶
دختری که نماز نمیخونه چگونه انتظار محجبه بودن را ازش داریم؟
مثل یک درخت که در حال رشده و ما فقط داریم شاخه هایش را مدام هرس میکنیم
ریشه را رها کردیم
بنیان خانواده ها را رها کردیم
جایی که دختر و پسر 90 در صد مشی و منش و شخصیتشان را در اونجا به دست میارن
عزیزان همه مقصریم این یک درد است
جامعه ما شبیه به یک خانه شده که یک قفل بزرگ به در اون زده شده
اما داخل خانه یک ویرانه ست
مگر در مملکت ما چه کم داریم؟
کدام از رفتارهایی که داشتیم اعم از در قرنتینه گذاشتن جوانان تاثیر داشته
هیچکدام!چون محیط جامعه نشان دهنده اونه
تا کی ماهواره و آمریکا و ... را مقصر جلوه بدیم
هیچ دختر بی نمازی راضی به حفظ حجاب نیست
چه کسی مسئول است؟
خداوند به مسئولان ما بصیرت دهد.

الهم ثبت قلوبنا علی دینک.
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين به شما
به نظر من هم اگر شما كارتون درست باشه مطمئن باشيد بجاي اينكه از ملت ديگر الگو برداري كنن از شما الگو برداري ميكنند ولي متاسفانه ما فقط اسم اسلام را يدك ميكشيم ولي هر خلافي كه وجود داره داريم انجام ميديم از ربا خواري رشوه خواري خراب كردن ديگران همه و همه را ما انجام ميديم -----------------------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اما من خودم دختری هستم که نماز می خونم و روزه می گیرم اما حجاب ندارم و خیلی از دوستام هم همین طور هستند . علتش هم اینه که من اصلا نمی تونم قبول کنم که به خاطر اینکه بعضی آقایون بی جنبه به گناه نیفتن حجاب داشته باشم و به علاوه به نظرمن هر چه که زور بیشتر باشه نتیجه ی عکس داره و من تا زمانی که خودم به حجاب اعتقاد نداشته باشم با حجاب نمی شم . حالا ممکنه بعضیا بیان بگن که سخن خداستو تو قرآن گفته و ... اما به نظر من با توجه به گذشت زمان و تغییرات مردم و فرهنگ ها دین هم باید تغییراتی داشته باشه و این آیات برای 1500 سال پیش هستند و به علاوه خطاب به زنان و دختران پیامبر و مومنان هست در حالی که بسیاری از نسل جدید هیچ کدوم از موارد بالا نیستند ... حتی شاید مسلمان هم نباشن پس به زور نمیشه کاری رو پیش برد و در آخر هم یک سوال داشتم به نظر شما به زور دختر مردم رو با حجاب کردن و حجاب اجباری چه فرقی با کار رضا شاه داره که بی حجابی رو اجباری کرد ؟ از نظر من که هیچ فرقی نداره و هردو کار غلطه و هرکسی حق انتخاب عقاید خاص خودش رو داره
انیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۷۱
۷۰
تمام اونهایی که از همه شما بیشتر درد دین داشتن و ارزشها رو می فهمیدن تا جاییکه حتی از جونشون گذشتن و شهید شدن تمام نوجوانی و جوانیشون رو در جوار خانومهای بد حجاب و برهنه سپری کردن چرا چشم ناپاکیتون رو گردن دین میندازین؟خاک بر سر دلی که با دیدن وسوسه بشه باید گل گرفتش
انيس الدوله همسر ناصرالدين شاه
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني خواهر تو خودت با ديدن هيچ چيزي هيچ وسوسه اي تو دلت پيدا نميشه؟؟؟!!
مثلاً يه جوون خيلي خوش تيپ تو دل بروي قدبلند يا ويترين طلافروشي يا يه بوتيك با كلي لباساي شيك يا خوندن منوي غذاي يه رستوران عالي وقتي گرسنته يا ديدن بخشاي خفن سريالاي فارسي وان و.....؟!!
از سه حالت خارج نيست:
1- اگر شما خودت كلاً هيچي وسوسه ات نميكنه كه نشون ميده از احساسات و علايق انساني به دوريد و نه ميتونيد ازدواج كنيد و بچه دار شيد و نه اصولاً در جامعه بشري ميتونين زندگي كنين و نياز به مراجعه به روانشناس داريد چون يك انسان معمولي براي رفع نيازهاي طبيعي و خداداديش دچار حس گرسنگي، تشنگي، شهوت، خستگي، شادي، لذت، غم و غيره ميشه.
2- احتمال ديگه اينه كه شما جزء اولياء الله هستين كه نفس اماره شون رو مهار كرده اند و هيچ چيز دنيايي وسوسه اشون نميكنه. در اين صورت خيلي چاكر و مخلصيم. التماس دعا!
3- و آخرين احتمال اينه كه شما هم مثل اكثر انسانهاي ديگه اي كه از آغاز بشريت تو اين دنيا اومدن و رفتن و هستن داراي حواس 5گانه هستين و با ديدن و شنيدن و بوييدن و لمس كردن و تصور كردن و.......براي برخي مسائل دلتون دچار احساس نياز و وسوسه ميشه.
كه در اين صورت ----------------
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو وصيتنامه هاشونو بخون اكثريت قريب به اتفاقشون در وصيتنامه هاي خود به اولين چيزي كه سفارش اكيد داشته اند حجاب بوده است -خيلي از اينهايي كه به شماها انتقاد دارن ميتونن خودشونو حفظ كنن و لي تكليف اون پسراي اممثال خودتون و همفكر خودتون چي ميشه-خجالت بكشين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این امار را از کدوم جامعه اماری اخذ کردی!!!!!!!!!!
بسه دیگه حیا ندارید وجدان ندارید حداقل ازاده باشید
حالا خوبه هنوز هم رزمان شهدا و وصیا نامه ها و خانواده هاشان زنده اند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از کجا خبر داری اونا چه زجرها که نکشیدن!
مگه اینجا کسی گفته به محض دیدن زن بد حجاب غش می کنم؟!
مسأله اینه که همه مون در برابر آرامش روانی جامعه مون مسئولیم. هیچ کس حق نداره به بهانۀ آزادی خودش، دیگران رو نادیده بگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"تمام نوجوانی و جوانیشون رو در جوار خانومهای بد حجاب و برهنه سپری کردن"
اگه منظورت خانواده های خود شهداست که سخت در اشتباهی.اکثریت قریب به اتفاقشون خانواده های مقیدی داشتن اگه جامعه مدنظرته خب مگه اونا به اون وضیعت انتقاد نداشتن؟؟؟وصیت نامه و دوستان شون هستن می تونی ببینی چطور فکر می کردن نمونش اون نوجوان در اسارت که حاضر نشد با خبرنگار بی حجاب خارجی مصاحبه کنه!با این توجیع که شما داشتی همه اونها هم چون به وضعیت حجاب و عفاف نقد داشتن و سفارش به حجاب می کردن چشم ناپاک بودن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرمودين:این امار را از کدوم جامعه اماری اخذ کردی!!!!!!!!!
چامعه آماري نميخواد خودتم كه ميگي همرزماشون و وصيتنامه هاشون موجوده برو دو سه ساعت وقت بذار ببين چه نتيجه اي ميگيري -بعدشم من نميدونم چه ربطي به آزادگي داره اينكه من گفتم شهدا در وصيتنامه هاشون به حفظ حجاب سفارش كردن كجاش بي حيايي است- بي حيا كسي است كه در مقابل حكم صريح قرآن موضع ميگيرد و لجبازي ميكند.بي وجدان كسي است كه بدون تحقيق مطلبي راردكند اول برو وصيتنامه هاشونو بخون بعد بيا فحش بده
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۷۷
۲۹
من نمیگم هر کس هر چی دوست داشت بپوشه.
اما چرا وقتی میگیم نگاه نکنید انگار فحش دادیم.به نظر من هردو چه حجاب وچه چشم ندوختن ودقت نکردن هر دو مانع خوبیست یک محافظ دو لایه،ولی هیچکس به لایه ی دوم اهمیت نمی دهد.بابا من خودم حتی توی فامیل باحجابم،حتی پسر عموهایم در عروسی ها هم مرا بی حجاب ندیده اند.اما این چشم دوختن ها ودقت کردن هادر جامعه ما یک معضل است،معضلی بدتر از بی حجابی وبد حجابی.اگر دختر خانم های کم سن وسال از اول احساس نکنندکه تحت نظر دقیق آقایون از 9 تا 99ساله اند کمتر خودنمایی میکنند ولی اینطوری ما که سنی ازمون گذشته وقتی درامان نیستیم،وای به حال دختر های نوجوان که به خودنمایی عادت می کنند تا بزرگسالی وبعد از آن.وقتی خود من می بینم یک روزی که قصد رفتن به مهمانی دارم،آقایون در همه جا بیشتر تحویلم میگیرند تا اون موقع که دارم میرم خرید روزانه اگرظرفیت بالایی نداشته باشم خوب ترجیح میدم همیشه کمی آرایش کنم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۳۷
۶۴
میخوام به خانوم شیرین بگم که واقعا متاسفم برات که معنی آرادی رو فقط توپوشش میدونی
مطمئنم که هیچ وقت دوست نداری همسرت با دیدن زنی تو خیابون حسابی کیف کنه البته اگه متاهل باشی و شوهرت مثه خودت سیب زمینی نباشه.
شما باید جوابگوی کسایی که با دیدن پوششت دلشون به تاپ تاپ میفته باشی
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۷۰
۷۱
خانم ها اگه برای خودشون غائل باشن هیچ وقت خودشونو به هیچ ارزه نمی کنند . تو این دنیا برای داشتن هر چیزی باید هزینه پرداخت کرد مثل گلی که از گل فروشی می خری یا یه چیز بارزش رو میری تو موزه میبینی اما خانم ها ارزش خودشونو میارن پایین و به هیچ خودشو نو می بخشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۷۰
۱۱۱
آقای ص شماها آزادید که امر به معروف و نهی از منکر بکنید اما کسی تحویلتون نمی گیره!در ضمن این منفی ها رو خود سایت میده ها.کامنت من امروز تایید شد.تو یه ساعت صدو خورده ای منفی خورد!خیلی ضایع تشریف دارین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۰۵
۸۱
زنده باد ناجا
محمد مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۲۰۴
۱۰۳
اینقدر دم از خون شهدا نزنید شماها باید در ان دنیا پاسخو گویی خیلی مسایل به شهدا باشید (کهریزک. 3ملیارد.و...)مردم قبل از هر چیزی نیاز به ازادی و مایحتاج عمومی دارند. متاسفم که خیلی چیزها را نمیفهمید باید از نتایج انتخابات یه چیزایی میفهمیدی. نفهم بفهم..........
مربي
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي بي تربيت نفهم اون كسيه كه نميدونه آزادي يعني چي و حجاب ناموسش رو براي مايحتاج عمومي و يا لجبازي نسبت به مومنان و معتقدين به دستور خدا به حراج ميگذاره.
با ادب بفهم........
"يك ساعت تفكر بهتر از 70 سال عبادت است"
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد مشهدی سلام
گفتی از نتایج انتخابات باید یه چیزهای را می فهمیدیم که نفهمیدیم!من نمیدونم شما چطور رای مردم را تحیلیل کردی و چی فهمیدی اما لازم شد یه چیزهای خدمت شما عرض کنم:)
می خوام به عنوان نمونه از استان خودم بگم
جنوب استان(بلوچستان)بالای هشتاد و چند درصد در انتخابات شرکت کردن و بالای هشتاد درصدشون هم به روحانی رای دادن همونطور که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری فقط در تهران و جنوب استان سیستان و بلوچستان بالاترین رای مربوط به موسوی می شد!حالا یک سوال اساسی ایا هموطنان بلوچ(که اهل سنت هستن)به احباگری یا بی حجابی تمایل دارن؟؟؟حداقل من که از نزدیک می شناسم اونا را می گم به هیچ عنوان حتی متاسفانه خیلی جاها زیاده روی می کنن مثلا در مورد تحصیل دختران خود متاسفانه
می مونه شمال استان و منطقه خودم سیستان که به لحاظ تمدنی و لهجه و زبان و مذهبی(شیعه هستن) شبیه اکثریت مردم ایران هستن و در هر دوره نتایج رای های موخذه شباهت به نقاط دیگه کشور داره.و این دوره هم نزدیک پنجاه و شش درصد به روحانی رای دادن مثل نقاط دیگه کشور که کما بیش همین امار بدست اومده.حداقل این را خوب میدونم که اینجا هم نود درصد کسایی که به روحانی رای دادن دنبال این بحثا نیستن همین سوال را از چندتا از اشناهام که به واسطه ازدواج توی استانهای دیگه زندگی می کنن هم پرسیدم که اونا هم می گفتن توی خیلی از شهرها و روستاها حداکثر مردم به واسطه این مورد به روحانی رای ندادن!می خوام بدونم شما با کدوم سند و با چه رویی معتقدی رای مردم -------------------------
اقای غفاریان عزیز چند دفعه از این نوع کامنت ها گذاشتم اونم بدون اینکه به قومیت خاصی توهین کرده باشم اما تایید نکردین!گفتن از واقعیت بدون توهین به کسی نمیدونم کجاش بده!
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
اول از همه می خوام از اشتباهی که به خاطر سرعت در تایپ کردن ایجاد شد عذرخواهی کنم در پاراگراف دوم بعد از کلمه به هیچ عنوان باید این عبارت را تایپ می کردم(تا جای که حتی بعضیا)
خواستم بابت این اشتباه همینجا از دوستان و هموطنان بلوچ عذرخواهی کنم چون معنای جمله طوری به نظر میاد که انگار همه این عزیزان به این شکل عمل می کنند.
مسئله دوم در مورد اون خط چیناست اخه برام سوال شد چون حرف بدی نبود که (با چه رویی معتقدی رای مردم به نامزد مذکور رای به فلان عمل بخصوص بوده) با این تفاوت که اونجا نام برده بودم و اینجا اسم نبردم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی... دمت گرم.... خود اینا باید جوابگوی شهداا .... امام و ملت باشن.
شرمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
۱۰۳
۶۶
متاسفم برای کسایی که فکر میکنن کشورای دیگه دارن تو فساد زندگی میکنن.
خواهشآ مساعل پیش پاافتاده
رو پیشکش نکنید
اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
توبهتره اول يه سر بري دبستان املاتو درس كني بعد بياي نظر بدي مسايل نه مساعل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهمیدی چی نوشتی؟
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۱۰۰
۹۲
مگه لختن شما ها از کدوم دهاتی اومدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط یه چیز من را اروم می کنه اونم وعده خداست:زنان ناپاک نصیب مردان ناپاک می شن و مردان پاکیزه سهم زنان پاکیزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۷۸
۱۳
دکتر شریعتی : کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی جسم را به نمایش نمی گذارد
70 درصد جلب توجه ، 5درصد به اصطلاح شیک پوشی ، 5درصد بی بندوباری و 10 درصد رقابت و چشم و هم چشمی و 10 درصد مدروز
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
پیامک های چرت و پرت رو به نام شریعتی منتشر نکن! تو هیچ کتاب و سخنرانی شریعتی چنین جمله ای نیست!
سیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاری ندارم از دکتر شریعتی است یا نه اما تو یا معنی چرت و پرت را نمی فهمی یا اندیشه نمیدونی یعنی چی!!!
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
آره فقط تو خوب می فهمی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۵۴
۱۰
آقا یا خانم شرمنده!
متاسف نباشید من فکر نمیکنم آنها تو فساد زندگی میکنند بلکه فکر می کنم با فساد زندگی می کنند این دو با هم فرق میکنه
اگر فکر می کنید با آزادی حجاب مشکل حل میشه در اشتباهید
هر سال تو آمریکا به احترا م ادیسون یک دقیقه برق هارا قطع میکردند تو همون آمریکای رویایی چندی فقره تجاوز و سرقت از فروشگاه ها اتفاق میافتاد که عطای یادو خاطره ادیسون را به لقای آن بخشیدند هنوز سکس در جامعه اروپا و آمریکا حرف اول را می زند
از همجنس گرایی گرفته تا حیوان گرایی.
ازدواج با الاغ ، ازدواج با سگ!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۳۵
۷
خدايا اينا با توام جنگ دارن بابا خداجون يه چيزي دونستي كه گفتي زنان حجاب كنن ديگه من نمي دونم فردا به خداهم مي گن ما خودمون مي دونيم چيكار كنيم كودك من قبح امر به معروف رو نشكن واي خدا يعني اينا نمي دونن شهوت تمام نشدنيست و مردا هر چقدر هم دور وبرشون پر باشه بازم ... همين اروپايي ها مگه سير شدن بچه شهريها مواظب خودتون باشي حتي يه حرفتون هم باز خواست مي شه ما شما رو دوست داريم و گرنه كسي كه بنا رو رو لجبازي گذاشته باشه باهاش كاري نمي شه كرد حالا مي خواين لخت شين ارزشتون همين قدره كالايي براي لذت ديگران
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۶۱
۱۷
از نظر شما حجاب فقط چادر. این ها که همه حجاب دارند. فقط به پوشش خود رسیدند و عکس های آخری که گذاشتی مال طراح های لباسه. در همه جای دنیا مردم به پوشش خود میرسند سعی در متنوع پوشیدن و رانتخاب رنگ های زیبا دارند. این 3 عکس آخر هم طراحی های لباسه که هم مانتو و شال باشه هم زیبا باشه. در ضمن چرا قبول نمیکنید فرهنگ خانواده ها متفاوته. در خیلی خانواده ها کسی چادر سر نمیکنه و دوست دارند لباس های متنوع بپوشند. این لباس های آخر هم که مشکلی نداره مگر برای طالبان
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۱۵
۷۲
اگر عريان بودن كلاس دارد پس حيوان با كلاس تر از همه است -----------------
بابا در جامعه باشند، در كابينه دولت ،مجلس و .... فقط با شرايطي كه
خدا وند دستور داده بيبين خدا نه اخوندي از خودش ميگه نه شخص ديگري اين عين آيه هاي خداست انقدر لجبازي آن هم با خدا
واقعا" كه در دوران جاهليت مدرن به سر ميبريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب باکلاسی تو حسین جون!
غفارپور
|
Netherlands
|
۱۶:۳۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۲۷
۸
خوب بعضی ها به بهانه مسائل اقتصادی و اشتباهات یک عده آدم برای خود تفسیر به رای می کنندکه پس حجاب نباید کرد -چیز سختی نیست اگه به قرآن اعتقاد داری به دستورات قرآن عمل کن -حالا یکی اومده سوءاستفاده کرده فردای قیامت خودش باید پاسخ بده -شما گوش به حرف خدا بده به قرآن عمل کن - غیبت نکردن -تهمت نزدن- مال حلال خوردن- حجاب داشتن همه و همه برای سعادت من وتوست - و توکل به خدا برای من و تو کافی خواهد بود.
سید سلمان حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۳۲
۲۰
قابل توجه اون دسته از دوستان روشنفکر که منتظرن ببینن غربیا چه غلطی میکنن،اینام بگن ما هم بازی ،بعد فریاد آزادی خواهی سر بدن.
تو همین صراط یه خبر هست که 53%از تجاوزهایی که تو آمریکا میشه به مرد هاست!!!حالا فهمیدین نتیجه آزادی پوشش تو غرب چیه؟
رقیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۶۶
۵۸
کسانی که با بد حجابی و بدپوششی قصد تخریب ارزشهای جامعه یا تحریک جنسی آقایان ویا نشان دادن ضدیت خود با اسلام و فرهنگ اسلامی را دارند،یا ---- اند یا ----- .واین گونه افراد را به سختی می توان اصلاح وراهنمایی کرد.زیرا اینان به محض اینکه کوچکترین اظهار نظری در رابطه با وضع پوشش و حجاب خودبشنوند با جملاتی مثل:به تو اصلا چه ربطی داره_خودم مسئول پوشش خودم هستم_شما برید جلوی دزدی ها وجرم و جنایت های دیگرو بگیرید وبا این قبیل جملات پوچ و مزخرف سعی در تبرئه خود و در واقع فرار به جلو می نمایند.اما طیف وسیعی از کسانی که امروز در خیابان هامی بینیم که ظاهر مناسبی ندارند یا بدپوشش هستند(اعم از دختر یا پسر) کسانی هستند که قصدو غرض ضداسلامی ندارندبلکه بسیار هم علاقه مند به اسلام ودستورات الهی اسلام هستندوبایدبا دلسوزی وصبر والبته آموزش و ارشاد آنان را به پوشش مناسب واسلامی وایرانی ترغیب نمود.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
۱۰
۲
فرهنگ زوری نمیشه مردم ما خودشون اسلامو چادر و حجابو انتخاب کردن ببینید چی کار کردند مسئولان که مردم به اینجا رسیدن.با زور بذتر میشه.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۲
۱۰
مرگ بر ----- و آرایش بی حد و حصر زنانه اش ؛؛ صراط نشون بده عقد اخوت نبسته ای !! وقتی جناب آقای ---- آرایش زنانه را با رزولیشن تصویر و کنتراست تصویر یکی میدونه شمای صراط نیوز اومدی در سطح شهر چه کار کنی هاااان!!؟؟؟؟اخووی جاااان؟!!
آريا
|
-
|
۱۰:۲۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۷۴
۲۸
ما دوست داريم هر جور كه دلمون ميخواد بپوشيم وبگرديم به كسي مربوط نيست
ناشناس
|
-
البته توی خونه و چهاردیواری!
ناشناس
|
-
نه ناشناس عزیز...تو جامعه هم باید همین جوری باشه....شما فکری به حال ذهنتو چشمات بکن....
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۱
۶۵
چرا برخی از منتقدین این امر شانه را از زیربار مسئولیت خود در این راستا خالی می کنند همین رسانه های جمعی همین علماء و روحانیون همین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر عزیزان دیگر و تقصیر را به گردن ناجا می اندازند مگر نیروی انتظامی صرفاًفقط وظیفه ذاتی او برخورد با اشخاص بی حجاب است چرا بعضی از رجال سیاسیون در بعضی اوقات جهت کسب اعتماد مردم یا حداقل گروه عظیم مردمی برای بدست آوردن یک مقام سیاسی در یک رسانه تصویری و دسته جمعی در یک پخش زنده شروع به کوبیدن مواضع ناجا در برخرود قاطع با همین کنترل عفاف و حجاب می کنند و در برخی از جاهها راوجوداینگونه مسائل بدحجابی را کم کاری نیروی انتظامی میدانند.در اینجا باید گلایه ای از فرماندهان و مدیران محترم ناجا داشت که چرا همیشه در برابر اینگونه انتقادات غیر کارشناسانه این افراد سیاست سکوت پیشه میکنند و از خود و این ارگان زحمت کش انتظامی هیچ گونه ای دفاعی نمی کنند تا برخی از افراد که آشنایی و علم چندانی در این خصوص ندارند به قضاوت اشتباه بنشینند؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۵۹
۵
لطفا لینک زیر رو بخونید تا از نظر رئیس جمهور منتخب درباره حجاب با خبر بشید
http://www.baharnews.ir/vdcirraz.t1apz2bcct.html
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا باهاش موافقم خدا بهت خیر بده بلاخره یکی پیدا شد که یه حرف حسابی زد بله باید ببینیم عفت را چه چیزی تهدید میکند!درسته هم مسائل اقتصادی و از همه مهمتر ناتوانی در امر ازدواج و هم"حفظ نکردن حریمها"به هیچ نحوی هم نمی شه کتمانش کرد هم با ارقام و امار هم با تحقیقات و مطالعات و هم نظرخواهی از متخصصین این حوزه مثلا روانشناسان که تحصیلات و حوزه کارشون مرتبط با این موضوع است و سالها در این زمینه تحقیق کردن. با احترامی که برای ایشون قائلم ایشون نظر شخصی خود را بیان کردن و نه از منظر یک کارشناس!شاید این نوع موضع گیری خوشایند برخی باشه و با جون و دل بپذیرنش اما در دراز مدت اثرش را خواهیم دید!
خوب جناب ناشناسی که لینک گذاشتی باید چهار یا هشت سال بعد وضیعت عفت عمومی و به طبع اون امار طلاق و بی بندوباریها کم و کمرنگ بشه دیگه چون این روش جواب میده حتما؟! ما هم ارزو داریم وضعیت عفاف بهتر بشه چون استحکام بنیان خانواده های ایرانی که از هر چیزی برای ما مهمتره را در پی داره و از این بابت خوشحالیم
و صراط عزیز امیدوارم با نقد اصولی در این چهار یا هشت سال و در پایان دولت منتخب وضیعت امروز جامعه و ان روز را مقایسه کنی حداقل امثال من، می خواهیم بدونیم چه مقدار تونستیم به اهدافی که تعریف شده نزدیک بشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۵
۵۹
نشر فحشا کمی از خود فحشا نداره این حرفها بدون این عکسها هم میشد بخدا
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۵۳
۴
اهه چقدر اظهار نظر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۲
۶۶
۶
ببخشید شما از گذاشتن عکس ساپورت با اسم و مشخصات قصد تبلیغ نداشتی ؟؟؟
مطمئنا نه...
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۱
۵۵
صراط چرا نظرات منو نميذاري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميترسي يه عده از بي حجابها تحت تاثير قرار بگيرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۱۸
۹۹
جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی مودبانه گفت:

- ببخشید آقا! من میتونم یکم به خانم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟

مرد که اصلاً توقع چنین حرفی رو نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا پرید و میان بازار و جمعیت، یقۀ جوان رو گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد:

- مردیکۀ عوضی، مگه خودت ناموس نداری…؟ خجالت نمیکشی؟؟

اما جوان،خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی بشه و واکنشی نشون بده، همان طور مودبانهه و متین ادامه داد..

- خیلی عذر میخوام؛ فکر نمیکردم این همه عصبی و غیرتی بشین! دیدم همۀ بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت میبرن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم، که نامردی نکرده باشم…!
حالا هم یقه مو ول کنین! از خیرش گذشتم!!

مرد خشکش زد… همانطور که یقۀ جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد…

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
تحت تاثیر قرار گرفتیم سعید جان.
هرهرهرهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قرار هم نیست شما تحت تاثیر قرار بگیری!این از اون چیزهاست که اقایون متوجه می شن چی می گه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نبايد تحت تاثير قرار بگيري !
اونهايي هم كه روي امام حسين شمشير كشيدن با حرفهاي امام تحت تاثير قرار نگرفتن حالا اينكه يه پيرو امام حسين اينو گفته.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
قشنگ بود ولی خداییش بایست چیکار کرد؟ من که مجردم ولی اونی که متاهله بایست با کمربند بیافته به جون منزل تا دیگه از این غلط ها نکنه؟
یا اگه مهمون داشت منزل رو شوت کنه تو اندرونی؟
بهتر نیست به فکر یک راه درست تر بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۲
۵۷
۵۶
با سلام به تمامی عزیزانی که انقدر نظرات قشنگ دادن .
تمامی نظرات شما چه موافق چه مخالف مورد قبول است .
نتیجه گرفته شده این است که زن و مرد چه در اسلام چه غیر اسلام ازادی دارد و آزاد به دنیا آمده و خداوند جز زیبایی چیزی در این دنیا برایش مهیا نکرده . مشکل بوجود امده از پایه خراب است که کمی ستون دین را برای جوانان نسل سوم و بعد از جنگ کج بالا بردن و فکر میکنن با دو متر پارچه به نام چادر در بهشت بروی همه باز است . یک خانم در اسلام آزاد است و میتواند با حجابی ساده و حتی مانتو رنگی زندگی کند و او نیز مانند مردان از آرامش و روان پوشش بهره ببرد . امید به خدایی که عاشق ماست باهم میتوانیم این سنت کج را کمی راست کنیم و برای نسل آینده اسلامی قشنگ را به یادگار بگذاریم .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
آره راست میگی 2مترپارچه بدرد ادارات مدرسه دانشگاه میخوره برای عروسی مهمونی ورزش مانتو کوتاه تنگوهرچه ارایشت رو هم با چادر وهم با مانتو چسبت ست کنی چه بهتر قلب های مریض بیشتری رو منحرف تر کنی بعد میخای جواب خدا بانوی دو عالم فاطمه زهرا چی بدی اگه یه حرفی بزنی بهشون میشی خشک مذهب خشک مقدس هزارتا تهمت دیگه یا اباصالح المهدی ادرکنی العجا العجل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۵۸
۵۵
مساله ی اذهان ----- به شدت در ایران در حال رشد است...تفکراتی که زن را به مثابه ی یک کالا ی جنسی و فارغ از اندیشه و تفکر میپندارند...اجبار در حجاب و اجبار در بی حجابی هر دو از شواهد اذهان مریض ------ است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا سالمممممممممممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۲
۱۱۰
۶
مشکل جامعه ما بیشتر از اینکه حجاب باشه حیا هست.من یک دختره محجبه هستم اما دوستای مانتویی و امروزی زیاد دارم که از نظر منطق و شعور که بالا هستند و صد البته با حیا اما کسایی هستن که چادورین اما حیا ندارن.حجاب فقط چادر نیست.کی گفته زن نمیتونه با مانتو بیاد بیرون بیا اما مناسب نه هر جور لباسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی گفته با مانتو نمی تونه بیاد بیرون؟!حجاب حدودش مشخصه!مشکل اینه که حدودش رعایت نمی شه
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۱۱۰
۱۴
کسایی که اسم مسلمون رو خودشون گذاشتن، اگه قراره با دیدن مو و بدن یه زن به فساد بیفتن، باید تو مسلمون بودن خودشون تجدید نظر کنن و دوباره مثل یه کلاس اولی تعلیمات اسلامی رو از پایه بهشون یاد بدن!
چطور پیغمبر تو جامعه اسلامی حجاب رو اجباری نکرد و هر روز زنان غیرمسلمون از کنار ایشون و بقیه مسلمونا رد میشدن ولی پیامبر بازم حجاب رو اجباری نکرد؟اگه جامعه ما اسلامیه مگه جامعه پیغمبر اسلامی نبود؟اگه ما شهید دادیم مگه خیلی از مسلمونا جلوی چشمان خود پیغمبر شهید نشدن؟ یعنی با بودن بی حجابا در اون جامعه،خون شهیدای جنگهای پیغمبر پایمال میشد و پیغمبر حرفی نمیزد؟ نکنه منظورتون اینه که شما از پیامبر، پیامبرترین و خیلی از اسلام میفهمین و جامعه تون از جامعه پیامبر اسلامی تره؟ کسی که اسلام رو به جهان معرفی کرد به حجاب غیرمسلمون کاری نداشت اون وقت شمایی که فقط اسم اسلامو از بابا مامانت شنیدی داری خودتو بالاتر از پیامبر میبینی؟ واقعا متاسفم براتون متحجرای اسلام خراب کن.
؟؟؟
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خیرت بده..... لپ کلامو گفتی..... کیه که بخواد بفهمه!!!..... این جماعت نگران اسلام نیستن ....نگران خودشونن ....چون ضعیفن... می ترسن .
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۱۱
۱۰۸
آقا اصلا یه نکته.
خانومای بد حجاب رو از این به بعد لبو تصور کنیم و و از کنارشون بی تفاوت رد شیم.با این کار مشت محکمی به دهان ابلیس زده و آمار ارایش هم پایین میاد.البته میترا و دیگران میدونن و خود ما هم میدونیم که تصور لبو برای موجودی که خودشو به هزار رنگ در اورده خیلی سخته . از خدا بترسیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم موافقم
عسل
|
Germany
|
۱۷:۵۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۱۰۹
۷
یه بار گفتی کسی گوش نکرد 2 بار گفتی 100 بار هم بگی کسی که راه خودشو انتخاب کرده گوش نمیده نظراتتونو تحمیل که نمیتونین بکنن انقدم اصرار نکنین هرکسی به نوع زندگی و رفتار خودش آگاه تر از منو توئه
فاطمه
|
Germany
مسئله شعوره یکی میره جهنم یکی هم میره بهشت از همه مهم تر اینه که چندنفر میخای همراه خودت کنی به بهشت یا به جهنم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۸۶
۲
یاد اون حرف کوروش افتادم که گفت حجاب زنهای ما چشمان مردان ماست
اخوی خودمون رو اصلاح کنیم به خدا میشه نگاه نکرد بذاریم خواهران خودمون راخت باشن
امتحان کن میشه
بهترین فرصتش همین ماه رمضونه نگاه نکن
پريا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۱۰۵
۵
بهتر است تفحصي در قرآن كنيد و ببينيد در كتا آسماني حجاب فقط براي پوشاندن سينه و عورتين است و در بقيه قسمتها حتي موي سر و پا و قوزك پا چيزي نيامده كه از مجتهدين بنام كه خدايش رحمت كند و خلع لباس هم شدند نيز تفاسيرگوناگون آمده ولي چون به نفع نيست همه چيز بنام اسلام تمام شده و هر چه مي گويند بنام اسلام مي گويند.در صورتي كه اينطور نيست.
محمدابراهیم18ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بهتره شما هم تفحصاتتون رو بیشتر کنید از امام کاظم(ع) پرسیده شد دیدن چه مقدار از بدن زن نامحرم جایز است؟
ایشان در پاسخ فرمودند: چهره و دست تا مچ .
منبع قرب السناد.ص102
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۷۳
۲
من حجابم چادره و از اینکه این حجاب رو برای خودم اتتخاب کردم خیلی خوشحالم. از اینکه دیگران من رو به خاطر نوع پوششم مسخره می کنند اصلا ناراحت نمی شم. چون به اون چیزی که خودم انتخاب کردم اعتقاد دارم و بهش پایبند هستم.
مصطفی غفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۵۳
۱۳
غفاریان احمق
صراط تبدیل به یک لمپن رسانه ای شده
بچه های ناجا به وظایف خود عمل میکنند ولی ----- تمام دستگیر شدگان رو با چشم بر هم زدنی آزاد میکند
احمق جان
فلسفه حجاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۱
۵۲
لطفا جهت اطلاع نظرات آقاي احمدقابل كه درجه اجتهاد را از آيت اله منتظري گرفته درخصوص حجاب زنان را مطاله نماييد.البته اين نظر تعدادي از مجتهدين نيز هست.
میلادص
|
Japan
|
۱۴:۵۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
۱۰۷
۱
لا اکراه فی الدین
وظیفه ما مذهبی ها فقط نقل آیات وروایات در باب حجاب وعفت وآسیبهای ست که از بدحجابی عاید یه شخص میشه
حالا خودش با تفکر وتعقل باید راهش رو انتخاب کنه دیگه ما نمی تونیم شمشیر بذاریم بیخه حلقش که حتما باید تو حجاب داشته باشی
اگه با حجاب شد که یا علی اگرم نشد ما نباید خشن رفتار کنیم اسلام دینه عطوفت ومهربانی ست خودش اون دنیا جوابگوست.
در ضمن برا نگاه کردن که ملاک نداریم ما نباید به نامحرم نگاه کنیم حالا میخواد حجاب داشته باشه یا حجاب نداشته باشه
یا علی
بی نام
|
Germany
|
۰۳:۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۱۶۱
۵۳
حجاب اختیاری حق زن ایرانی
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۶۲
۶۹
طبق نظر اینا روزه توگرما قابل تحمل نیست؟
نماز اول صبح که محاله؟
حفظ حریم ها تحجره؟
چادر نماد هیولاست؟
در هیچ چیز با ما هم نظر نیستند!
الا در یک مورد اخرین لباس کفنه؟!
روایت میگه ملایک هم میخندد ؟
به اون بی حجابی که کفن پوشیده میگن تا میلی به تو بود نپوشیدی حالا که همه از تو روی گردانند خودتو پوشیدی؟
بذار شب اول قبر میفهمن هیولا چیه؟؟؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
۵۵
۱۷
سلام
اول برديد ببينيد طرف دين و ايمون داره بعد اينجا دعوا كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
۵۴
۲
کسی که با این عکسها روزه اش باطل میشه باید بره بمیره :دی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
۵۲
۵۸
برای چی عکس دختر مردم شترنجی نمی کنی خدا راجع به ریختن آبرو حرف نزده ؟ خجالت نمی کشی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
وقتيكه دخترمردم خودش اونجوري ميادبيرون وبراش اصلاً مهم نيست براي چي شطرنجي كنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۲
۳۸
۸۴
اگر بی حجابی و برهنه بودن فرهنگ میاره
پس حیوانات با فرهنگ ترند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
۰
۵۲
خدا کند که عمدی نباشد!
ولی فکر نمی کنید خود شما با پخش این تصاویر زننده ( و البته شرم اور ) در حال عادی سازی این هنجار شکنی ها هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟