سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
شریف زاده و احتمال بازگشت احمدی نژاد در 4 سال آینده

عین احمدی نژاد کم پیدا می شود/ دعا برای رجعت او اشکالی ندارد

بهمن شریف زاده با بیان اینکه «عین احمدی نژاد کم پیدا می شود» گفته است که دعا برای رجعت احمدی نژاد اشکالی ندارد.
کد خبر : ۱۲۰۱۶۹
"گروه سیاسی صراط" - بهمن شریف زاده با بیان اینکه «عین احمدی نژاد کم پیدا می شود» گفته است که دعا برای رجعت احمدی نژاد اشکالی ندارد.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بهمین شریف زاده که در محافل سیاسی با عنوان «روحانی حامی مشایی» شناخته می شود در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص اظهارات الهام درباره رجعت احمدی نژاد گفته است «آقاي الهام با واژه ان شاا... اين آرزو را گفتند و اين ايراد بر رسانه ها وارد است. افرادي كه منتظر واقعي باشند عين احمدي نژاد، كم پيدا مي شود. احمدي نژاد شيفته امام زمان است و نام بقيه ا... را در سراسر جهان مطرح كرده است و دعاي فرج را بر زبان همه جاري ساخته است.»
شریف زاده اضافه کرده «در روايات آمده است كه خوبان هر امتي، باز مي گردند. آقاي الهام هم اظهار اميدواري كردند و با واژه ان شاا... (اگر خدا بخواهد) اميدواري خودشان را راجع به بازگشت احمدي نژاد ابراز كردند.»



فرهنگ بهار
شریف زاده افزده است که «احمدي نژاد فردي نيك است و شيفته بقيه ا... است و قدم هاي خوبي در راه ايشان برداشته است، پس مي شود براي بازگشت احمدي نژاد اظهار اميدواري و دعا كرد و خالي از هر گونه ايراد و اشكال است.»
به گفته این روحانی حامی مشایی، «اظهار نظر قطعي در مورد بازگشت مورد ايراد است اما دعا كردن و ابراز اميدواري كردن براي كسي كه فرهنگ بهار يعني فرهنگ امام زمان(عج) را جاري ساخته خالي از اشكال است. اين دعا كردن ايراد شرعي و اخلاقي ندارد.»
شریف زاده احمدی نژاد را یمکی از نیکان امت نامیده و افزوده است که «ما در دعاي عهد، هر روز دعا مي كنيم كه در زمان امام عصر(عج) بازگرديم و امام را همراهي كنيم حال نمي توانيم براي يكي از نيكان امت ابراز اميدواري كنيم كه برگردد و در ركاب حضرت باشد؟ اين دعا و ابراز كردنش نيكوست.»
او همچنین در خصوص مباحث احتمالی که ممکن است احمدی نژاد در گفتگوی تلویزیونی خود مطرح کند گفت که «احمدي نژاد اگر حقايقي را بازگو كند به خاطر عشق به مردم است چون از ايجاد فاصله هاي طبقاتي متنفر است.»

احمدی نژاد کاندیدای ریاست جمهوری 96 می شود؟
شریف زاده همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفته است «ايشان براي تبيين گفتمان بهار از هر موقعيتي كه احساس تكليف كنند و فرصتي كه پيش بيايد دريغ نمي كنند. بحث احمدي نژاد بحث شخصي نيست بحث تكليف است. بي شك ايشان مرد عمل به تكليف است و هرگز از عمل به تكليف باز نمي ماند.»
گفتنی است این اولین باری است که یکی از شخصیت های سیاسی در خصوص احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 صحبت می کند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
۱
۵۵
آقای شریف زاده پیشگو هستند یا مرجع تقلید یا ...
پیرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۲
۵۶
۱
بالاخره یکی پیدا شد حرف حق زد ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۲
۵۵
۱
احمدی نژاد نشان داد :

به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.

و من الله توفیق