سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني در همايش افق رسانه:

نقش رهنمودهاي رهبري درانتخابات

رئيس جمهور منتخب ملت گفت: در خلق اين حماسه نقش اصلي از آن ملت است که در اين زمينه با فهم و درک و تلاش حضور خود را نشان دادند، البته رهنمودهاي مقام معظم رهبري از آغاز تا پايان نقش بي بديلي داشت.
کد خبر : ۱۱۹۵۵۶
صراط"حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" در سي و دومين همايش افق رسانه حضور پيدا کرد. 

اين خبر آنلاين منتشر مي‌شود...

** رئيس جمهور منتخب ملت در مورد شخصيت شهيد بهشتي گفت: اين شهيد بزرگوار نمونه اعتدال، وقار، متانت، صبر، بردباري، عقلانيت و اخلاق بود.

** وي افزود: حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي و نشاط آنها پيروزي بود و اين حضور نقطه عطفي در تاريخ کشورمان طي سال‌هاي اخير محسوب مي‌شود.

** حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني  ادامه داد: در خلق اين عظمت همه ما دست قدرت، حکمت و رحمت الهي به خوبي مشاهده مي کنيم و او بود که دلها را به سمت اين شکوه بزرگ تاريخي و حماسه هدايت کرد.

** وي  افزود: در خلق اين حماسه نقش اصلي از آن ملت است که در اين زمينه با فهم و درک و تلاش حضور خود را نشان دادند، البته رهنمودهاي مقام معظم رهبري از آغاز تا پايان نقش بي بديلي داشت.

** وي افزود: صدا و سيما در خلق اين حماسه نقش بسيار ارزشمندي داشت و با برنامه‌هاي متنوع هم مردم را تشويق به حضور کرد و هم کانديداها را براي آنها معرفي کرد.

** حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني ادامه داد: صندوق‌هاي راي به معناي جمهوريت، اسلاميت، مشروعيت سياسي و قانوني و مقبوليت است.

** وي تصريح کرد: جايگاه راي مردم و ولايت مردم در طول ولايت الهي قرار دارد و اين انتخابات تمام شبهات و سوالات را درباره انتخابات و مشروعيت نظام پاسخ داد.
 
** رئيس جمهور منتخب ملت تاکيد کرد: اين انتخابات آب زلالي بود که بر آيينه جمهوري اسلامي ايران که گرد و غبار گرفته بود، پاشيده شد و فضا را شفاف و پاکيزه کرد.

** وي ادامه داد: همه دنيا از نو جمهوري اسلامي ايران، ملت ايران، مردم سالاري ديني، آزادي و دموکراسي واقعي را در اين کشور مشاهده کردند.

** حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني تصريح کرد: ما در منطقه پيشتاز انتخابات در تاريخ بوديم و اولين پارلمان و مجلس شوراي ملي در کشورمان تاسيس شده است.