سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

ناگفته‌هاي جنايت‌ها درمستند"روياي سياه"

مستند «روياي سياه» روايتي جديد از ناگفته‌هاي جنايت‌هاي منافقين بعد از انقلاب را به تصوير خواهد کشيد.
کد خبر : ۱۱۸۷۹۶
صراط:اين مستند شامل ۱۵ قسمت ۳۰ دقيقه‌اي است که از ابتداي پيدايي سازمان تا اخراج آنها از عراق را به تصوير مي‌کشد. صحنه‌هايي از جنايت‌هاي سازمان و ترورهاي وحشيانه آنها عليه ملت ايران از جمله همان ناگفته‌هايي است که برخي از صحنه‌هاي آن بسيار ناراحت کننده و دردناک است.

«ايمان گودرزي» کارگردان اين مستند ضمن اعلام خبر پخش مستند «روياي سياه» از شبکه سوم سيما به فارس گفت: اين مستند که قرار است بعد از نيمه شعبان بر روي آنتن برود، ناگفته‌هايي از منافقين را براي اولين بار و پس از گذشت بيش از سه دهه از پيروزي انقلاب بازگو مي‌کند.

وي با بيان اينکه تحقيق و پژوهش بر محتواي اين مستند حاصل چند ماه جستجو در بين اسناد و مدارک درباره اين گروهک است، گفت: پيدايي سازمان منافقين از بين انديشه‌ها و تفکرات نهضت آزادي و مهندس بازرگان از جمله مواردي است که براي اولين بار از طريق اين مستند در شبکه ملي مطرح مي‌شود.

گودرزي ادامه داد: به خاطر اين مستند به کشور عراق نيز سفر کرديم و پادگان مخوف اشرف را از نزديک ديديم و با بسياري از جداشده‌ها و خانواده‌هايي که فرزندانشان در حال حاضر در چنگال گروهک رجوي اسير شده‌اند، گفت‌وگو کرديم تا نتيجه‌اي قوي‌تر توليد کنيم.