سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۳
کارگری در روزنامه

ما پیروزیم!

کد خبر : ۱۱۷۰۲۱
"صراط" / وبلاگستان - «آرش فهیم» نویسنده وبلاگ "کارگری در روزنامه" در آخرین بروز رسانی وبلاگ خود چنین نوشت:

یک- روز 24 خرداد سال 1392 و در شرایطی که حتی دموکرات ترین کشورهای جهان نیز با بحران مشروعیت و مقبولیت از سوی ملت هایشان مواجه هستند، در ایران حدود 75 درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب، رأی «آری» دادند. پس ما پیروزیم!

دو- انگار به دوم خرداد سال 1376 برگشته ایم، اما به جای سید محمد خاتمی، این ناطق نوری است که برنده انتخابات شده است! حسن روحانی، فردی که با کمتر از 51 درصد آرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنده شده است، ماکتی از ناطق نوری، رقیب اصلاح طلب ها و نماد جناح راست در انتخابات 16 سال پیش است. او نه تنها صلاح طلب نبوده و نیست که عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی است. پس ما پیروزیم!

سه- افرادی که سال 88 می گفتند نتیجه انتخابات تقلبی است و بدتر از آن، مردم را مضحکه می کردند و از نفهم بودن توده و احساساتی عمل کردن ملت و نداشتن حافظه تاریخی و رواج بداخلاقی در جامعه فریاد می زدند، امروز انتخابات ایران را آزادترین و دموکرات ترین انتخابات در جهان می دانند که نمی توان هیچ شبهه ای بر آن وارد کرد! برخی از همین ها که امروز این گونه رأی مردم را ستایش می کنند و از رشد و بلوغ جامعه می گویند، همان هایی هستند که سال 88 بدترین توهین ها را به مردم روا می داشتند. همین هایی که امروز در وبلاگ هایشان ایران را کشوری دموکرات در قلب خاورمیانه می نامند، تا چند روز پیش کشورمان را عقب افتاده ترین کشور خاورمیانه در زمینه دموکراسی می دانستند. آیا این اظهارات ضد و نقیض، گویای ریا کار بودن این افراد نیست؟ پس ما پیروزیم!

چهار- وقتی در دو دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، نامزد مدنظر ما –و اکثریت مردم- برنده شد، مدعیان دموکراسی خواهی به صورت ما پنجه کشیدند و برایمان خط و نشان کشیدند. اما ما وقتی نامزد مورد نظر «آن ها» پیروز شد، تبریک گفتیم و برا ی منتخب ملت آرزوی موفقیت کردیم. پس باز هم ما پیروزیم!

پنج- آقای حسن روحانی کمتر از 51 درصد آرا و حدود 36 درصد رأی های واجدین شرایط را کسب کرده است. یعنی اگر 500 هزار رأی کمتر به حسابش ریخته می شد، انتخابات به دور دوم کشیده می شد. با توجه به اینکه روحانی و همطیف هایش اساسا هیچ دغدغه و گرایشی به عدالت اجتماعی و کاهش مشکلات اقتصادی طبقات فرودست ندارند و به دلیل رویکرد اشرافی و سرمایه داری دولت یازدهم، در دوره پیش رو شاهد افزایش فاصله طبقاتی و فقر در کشور خواهیم بود، پس در انتخابات 4 سال بعد ما پیروزیم!
نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۶
۱۲
یعنی جناب فهیم تو این 8 سال گذشته شاهد افزایش فاصله طبقاتی و فقر در کشور نبودیم.؟؟؟؟؟
هوادار روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱۳
بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
۲
۲۱
شما اول گفتی که آقای روحانی اصواگراست بعدش باز طوری صحبت کردی که اصلاح طلب بودنش و تایید کردی!
عشق رهبر
|
Seychelles
|
۱۴:۵۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
۸
۱
ما پیروزیم الحق ک راست گفتی خدا ب همرات
مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
۳
۱
باشه بابا شما پیروزید !