دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

نامزدهای انتخابات با معرفی برنامه‌های خود همدلی را در جامعه تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با معرفی برنامه‌های خود فضای صمیمیت و همدلی را در جامعه تقویت کنند.
کد خبر : ۱۱۳۵۵۳
صراط: آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در نشست درس اخلاق ویژه مدیران استان اظهار داشت: با آغاز رسمی تبلیغات ریاست جمهوری نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را مدنظر قرار داده و تنها به معرفی برنامه‌های خود بپردازند.

وی تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگران و رعایت اخلاق انتخاباتی موجب تقویت فضای صمیمت و همدلی در کشور می‌شود و کاندیداها باید در این راستا تلاش کنند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی در سایه حضور و مشارکت جدی مردم در انتخابات دست یافتنی است و مردم باید بکوشند در انتخابات حضوری جدی و گسترده داشته باشند.

دری‌نجف‌آبادی تلاش برای تحقق حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی دانست و ادامه داد: این مشارکت موجب خنثی شدن تمام تلاش‌های دشمنان شده و نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی تأکید کرد: ملت ایران با حضور خود در انتخابات بار دیگر پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را بیش از پیش به اثبات خواهند رساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های همه جانبه کشور نیازمند انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات است، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات شایسته‌ترین فرد را برای کشور انتخاب خواهند کرد.

منبع: فارس