پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

مخالفت جامعه روحانیت باحضورهاشمی

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اکثریت اعضا جامعه روحانیت مخالف حضور هاشمی هستند.
کد خبر : ۱۱۳۲۹۰

صراط:حجت الاسلام شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در باره انتشار برخی اخبار مبنی بر اعلام حمایت برخی از علما و جامعتین از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی ضمن انتقاد شدید از دروغ پراکنی برخی رسانه ها در این ایام انتخابات تصریح کرد: این اخبار دروغ محض است و تنها شایعاتی است که در ایام انتخابات توسط کسانی ساخته و منتشر می شود تا به اهداف خود برسند.

وی افزود: بدخواهان و سیاست بازان سعی می کنند هر از گاهی با خبر سازی بگویند فلان عالم بزرگ و یا فلان مرجع تقلید از هاشمی حمایت می کند که اینها اصلا صحت ندارد و غالبا تکذیب شده است.

شجونی گفت: امروز هاشمی به دلیل عملکردش در فتنه 88 و همچنین دیگر اقداماتش در طول مسئولیت هایش در نزد اکثریت مردم ایران منفور است،‌ بنابراین هیچ کدام از علما و بزرگان از وی اعلام حمایت نمی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با یادآوری برخی اقدامات و سیاست های هاشمی رفسنجانی در دولت سازندگی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که ما امروز با آن دست به گریبان هستیم  نتیجه برنامه ها و سیاست های هاشمی است. لذا اینکه کسانی بخواهند حضور مجدد هاشمی را به عنوان منجی کشور تبلیغ کنند برای مردم قابل پذیرش و باور نیست.

حجت الاسلام شجونی ادامه داد: در هیچ یک از جلسات جامعه روحانیت  مبارز به هیچ عنوان بحثی یا سخنی از حمایت از هاشمی رفسنجانی نشده است . چراکه هرکسی امروز از هاشمی حمایت کند دارای رای منفی برای اوست.

وی اضافه کرد: شاید در جمع 35 نفره شورای مرکزی جامعه روحانیت 2 الی 3 نفری به آقای هاشمی تمایل داشته باشند که آنها هم برای مردم شناخته شده هستند، که البته کسی در جامعه روحانیت به حرفهای آنها اعتنایی نمی کند.

منبع:دانا