پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴

دلیل هاشمی برای کاندیدا شدن!

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حسب وظيفه و انجام تكليف ديني و ملي با توجه به شناختي كه از اوضاع كشور و مسائل و مشكلات داخلي و خارجي دارم وارد اين عرصه شدم.
کد خبر : ۱۱۲۵۲۸
صراط:آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از استادان و دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در تشريح شرايط امروز كشور و نقش اقشار تحصيلكرده جامعه گفت: سخنان استادان عالمانه و در جهت اصلاح امور كشور و مشكلات است و وضعيت خطير موجود نيازمند وحدت و همدلي است.
 
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اطلاع‌رساني صحيح از واقعيت‌هاي جامعه و نقد منصفانه را از ضروريات عصر انفجار اطلاعات دانست و افزود: امروزه با توجه به گستردگي رسانه‌ها و دسترسي به منابع اطلاعاتي متنوع از جمله اينترنت، روزنامه‌ها و وجود شبكه‌هاي اطلاع‌رساني گوناگون، امكان كتمان حقيقت‌ها به‌ويژه براي نسل تحصيلكرده و دانشگاهي وجود ندارد، عدم شفافيت در دادن اطلاعات باعث سلب اعتماد مردم به منابع داخلي و گرايش به منابع خارجي مي‌شود كه در انعكاس صحيح اخبار صادق نبوده و مخلوطي از مطالب راست و دروغ و تحريف شده را منعكس مي‌كنند.
 
عضو خبرگان رهبري، با انتقاد از رويه موجود در كشور كه دستاوردهاي انقلاب اسلامي در گذشته و خدمات و تلاش‌هاي مديران با تجربه به‌ويژه دوران ترميم زيرساخت‌ها در دوران پس از جنگ و دوران بازسازي و سازندگي كشور را زير سؤال مي‌برند، تصريح كرد: ناديده گرفتن خدمات دولت‌هاي گذشته و دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي، موجب ترويج يأس و بي‌اعتمادي مردم نسبت به انقلاب و مسئولان مي‌شود.
 
وی افزود: افراد يا جريان‌هايي كه به دليل مطامع چند روزه حزبي يا جناحي خود، با توسل به دروغ، تحريف و تهمت درصدد اثبات خود و نفي ديگران هستند خواسته يا ناخواسته به انقلاب اسلامي و تاريخ مشعشع آن ظلم مي‌كنند.
 
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اسلام را ديني متعالي با اهداف هدايت بشر به سمت نور و پيشرفت و تعالي توصيف كرد و گفت: اگر احكام اسلام ناب، بدون پيرايه‌ها و حواشي همان‌گونه كه در عصر پيامبر اسلام عرضه شده در جامعه به درستي عمل شود، ديگر كمتر شاهد معضلات و مشكلات فرهنگي، اقتصادي و سياسي خواهيم بود.
 
وی افزود: مردم ايران، مردمي فهيم و قدرشناس هستند و مي‌توان با كمك و اعتماد و اطمينان مردم در يك دوره كار و تلاش سخت به تدريج مشكلات پيش روي كشور در ابعاد داخلي و خارجي را رفع و به آينده‌اي روشن و رو به جلو اميدوار بود.
 
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، در پاسخ به تشكر حاضران از ايشان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري، گفت: حسب وظيفه و انجام تكليف ديني و ملي با توجه به شناختي كه از اوضاع كشور و مسائل و مشكلات داخلي و خارجي دارم وارد اين عرصه شدم.
 
وی افزود: اميدوارم اين حضور به شور انتخاباتي و جلب اعتماد و اطمينان بيشتر مردم نسبت به مسئولان و ايجاد رقابتي سالم در انتخابات و حفظ و تحكيم وحدت، انسجام و همدلي مسئولان و مردم كمك كند و ابهت و عظمت حضور مردم در صحنه‌هاي انقلاب را به دشمنان خارجي نظام اسلامي ايران نشان دهد.
 
وي بيان كرد: معتقدم هر دولتي كه بتواند با پشتوانه رأي اكثريت مردم از سلايق و گرايش‌هاي مختلف سياسي داخل خانواده انقلاب اسلامي، زمام امور را در دست گيرد، مي‌تواند با پشتوانه و اعتماد و كمك و ياري همين مردم در حل مشكلات و معضلات كشور موفق‌تر عمل كند و همه مسئولان نيز بايد به چنين دولتي كمك و ياري‌رسان باشند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۳۳
از زحمات هشت ساله شما در پست رياست جمهورى سپاسگزاريم وشما مطمئن باشيد بدون حضور شما انتخابات پرشور برگزار مى شود يقين داشته باشيدكشور ديگر محل جولان آقازاده ها نمى شود ما نه شما را مى خواهيم نه آقاى خاص دولت را پس خيلى به خود زحمت ندهيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۲۰
جلیلی هم همینا رو گفت.
tbi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲۳
الکی میگه.......