پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

مشائی ردصلاحیت می‌شود هاشمی...

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مشایی از فیلتر شورای نگهبان به عنوان سردمدار جریان انحرافی نمی‌تواند بگذرد.
کد خبر : ۱۱۲۳۰۲

صراط:منصور حقیقت‌پور   گفت: مشایی با توجه به عقبه‌ای که به آن تعلق دارد نمی‌تواند از صافی شورای نگهبان بگذرد و رد صلاحیت او قطعی است.

وی با یادآوری اینکه بیش از 170 نماینده مجلس طرح شکایت از رئیس جمهور را امضا کرده و به رئیس قوه قضائیه فرستاده‌اند بیان داشت: حرکتی که رئیس جمهور در وزارت کشور انجام داد حرکتی آشکار در مسیر بی‌قانونی و دهن‌کجی به مبانی دموکراسی حقیقی بود که رئیس جمهور باید اصل بی‌طرفی خود را حفظ می‌کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به شائبه ایجاد شده در خصوص دخالت مجری انتخابات در حمایت از یک کاندیدای خاص و احتمال صلاحیت نداشتن دولت در برگزاری انتخابات یادآور شد: البته در این زمینه ما یقین داریم که شورای نگهبان حافظ منافع ملت خواهد بود و اجازه نخواهد داد دست افراد طماع به صندوق آرا برسد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه ورود هاشمی رفسنجانی تمام معادلات انتخاباتی را به هم زده اما اصولگرایان باید همچنان روی یک گزینه رای‌آور اجماع کنند افزود: امیدواریم در این زمینه نظر نهایی بر حضور یک کاندیدای واحد باشد.

وی در ادامه گفت: هاشمی رفسنجانی تا روز آخر در صحنه می‌ماند و احتمال رد صلاحیت او نیز بسیار کم است اما رد صلاحیت او از سوی مردم انجام می شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۷
۱۷
اصولگرایان رد صلاحیت خواهند شد 8 سال حکومت یک دست اصولگرایان منجر به تورم 50%، جنگ با سایر کشور، فساد بانکی قرن و ... شده است. مرگ بر دروغگوی فاسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۷
۵۸
انشاالله جفتشون (لیدر انحرافی و از حامیان فتنه) رد صلاحیت بشن
عشق چمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۶۱
جلیلی جلیلی