یک نکته مثبت جهت اداره کشور در مورد ایشون یافتید به من بگید بهش رای میدهم
غیر از تکروی چیزی ندیدیم. مثالش الان و مجلس ششم که رای نیاورد و الان هم نمیاورد
نورا
|
۱۴:۵۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
همین فقط فقط گفتنای شما کار مملکت رو رسوند به اینجا جناب!!!
ناشناس
|
۱۶:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
سیاستمدار، مومن متدین ولایی، تابع قانون
نه منحرف هست نه اشرافی و اشراف زاده هست
مهدی
|
۱۶:۲۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
جلیلی و لنکرانی شاید ولایی و مومن باشن که همین صفات تو احمدی نژاد هم بود ! ولی اینها شرط لازم هست نه کافی
در مقابل هاشمی باید شخص با تجربه ای باشه تا قد علم کنه
نورا
|
۲۱:۲۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
تورو خدا به گدا گشنه ها و فقیر ها و محروم ها رای ندین که از عقده اوضاع مملکت رو به هم بریزن!
پسر شجاع
|
۲۲:۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خطاب به ناشناس اول:
يك نكته مثبت به شما ميگويم. اينكه تا قبل از ورود آقاي جليلي، ما بايد به مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا زنگ ميزديم، با ورود ايشان، آنها هستند كه بايد به ما زنگ بزنند. اين عزت ملي در سياست خارجي است.
خطاب به آقا مهدي:
اينكه فردي مثل احمدي نژاد، از رويكردهاي مثبت به منفي تغيير رويه داد و اصطلاحاً "بد" شد، دليلي بر اينست كه از همان ابتدا، "بدها" را انتخاب كنيم تا يك وقت خداي ناخواسته، بدتر نشوند؟!
حتماً ميپذيريد كه دزد با چراغ، راحت تر خانه را جارو ميكند. آقاي هاشمي داراي باند و حزب است. آنچه از باند و حزب بر ميآيد چيزي جز اختلاس و رشوه و فتنه و تيشه زدن به منافع ملي است؟!
آيا تجربه آقاي رفسنجاني، از سال 80 به بعد در خدمت انقلاب بوده؟! هاشمي 2005 يادتان هست؟!
كارناوالهاي تبليغاتي و بي حجابي تؤامان شده بود.
آيا كارشكني در مقابل دولت فعلي از سوي طيف مديران به جاي مانده از دوران كارگزاران و اصلاحات، يك قصه بود؟!
راه حل، ادامه مسير اسلام و انقلاب است، منتهي نه از نوع بدلي اش.
"رأي ما، دكتر بدون بنز، دكتر جليلي"
saeid
|
۰۰:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
احمدی نژاد از نظرات خود افول کرد ولی گفتمان عدالت و حمایت از مظلوم مورد نظر مردم است، سعید جلیلی گفتمان عدالت و مقاومت در برابر دشمنان دارد
فرزانه
|
۱۲:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خطاب به پسر شجاع
دوست عزیز کسی نمی گه که بد ها رو انتخاب کنیم
بلکه می گن بیایم گزینه های دیگر رو هم بررسی کنیم
ایمان و ولایی بودن خوب است و نیاز اما باید مدیر و با تجربه هم باشد
ببینید ما هم معتقدیم که حق این است که باید انسان های مومن و ولایی در مسند باشند اما نکته دیگری هم هست و ان مدیریت است
ببینید شما ها که در سال 84 و 88 اقای احمدی نژاد رو تبلیغ فرمودین حداقل امروز از مردم بخاطر جهت دهی فکری به انها عذر خواهی کنید
این ایمان است بالاخره گروهی که شما تبلیغ کردین منحرف شدن ولی شما حتی ذره ای از مردم عذر خواهی نمی کنید
reza
|
۱۹:۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اشتون ازش ناراضيه
درود بر رهبری سلام بر هاشمی
|
۱۹:۲۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خطاب به پسر شجاع!!!!
حاجی خوابی یا خودتو زدی به خواب!؟ عزت اونجایی بود که تو تمام دنیا احترام داشتی نه این که همه بهت زنگ بزنن یا کوتاه میای یا کاری می کنیم کوتاه بیای! این زنگ زدن اروپا به مثل این میمونه که من بهت زنگ بزنم بگم بیا میخام بگیرم بزنمت! از اون تلفن ها دوستانه نیست که بهت بگن بیا بریم بیرون تفریح!!!!
احمد
|
۲۱:۰۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای ناشناس نیروهای خیلی خیلی قویتری هم از جناب جلیلی هم جزء کاندیدای ثبت نام کرده هست
مهرداد
|
۱۰:۴۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
نمی دونم چرا خدا شهادت رو نصیب ایشون نکرد
ناشناس
|
۱۶:۰۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
خطاب به فرزانه هروقت دولت هاشمی و خاتمی از اشتباهات فاحش خودشان معذرت خواهی کردند واینکه شیرینی 40رای رابه کام همه تلخ کردندمنتظر این معذرت خواهی باش فساد اخلاقی جوانان اشرافی گری و...از یادگارهای دولتهای اصلاحات وسازندگی است
محسن
|
۱۵:۰۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاترین اشتون
رضا
|
۱۶:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
رای ما سعیدآقا جلیلی
فرهاد عشقی
|
۲۱:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
فقط 398 امین منفی رو بگیر حرف نزن !.
عمار
|
۱۰:۴۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
رای ما فقط اصلح
ناشناس
|
۱۰:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
البته 3000 میلیار تومن، 450 میلیون یورو و هاله نور و ... را هم خاطر نشان کنید
ایراندوووووست
|
|
۱۴:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۶
۲۷۴
مال وقتیه که تازه از رفسنجان رسیده بوده!!!!!!!!!!!!!
خیلی ام خسته بوده
وقتی از رفسنجان رسیده بود و حتی وقتی زندان بود تو به سیب زمینی میگفتی تیب دمینی!!!
ایراندوووووست
|
۱۵:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
نورا خانم!!
لابد شما به سیب زمینی میگفتی potato!
فاطمه
|
۱۵:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
مگه چن سالته ایراندووووست؟؟؟؟
ایراندوووووست
|
۱۵:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
من توهین نکردم که!
مگه ایشون اهل یه جای دیگه اند؟
دادا
|
۱۵:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آمدن هاشمی ارز را صد تومان جابجا کرد
ناشناس
|
۱۵:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
وقتی از رفسنجان رسیده بود تو هنوز به دنیا هم نیومده بودی (و ایضا" پدر گرامیتان هنوز ازدواج نکرده بود)
ناشناس
|
۱۶:۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
جناب دادا نتیجه اخلاقی از صحبت های شما:
آقای ..... با دلال ها دستش توی یه کاسه هست
ناشناس
|
۱۶:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
دوستان اخلاق رو رعایت کنید... آقای ایراندوست که حرف بدی نزد که این همه حاشیه نوشتین ...
آره عزیزم از رفسنجان تشریف آوردن و ایضا معلومه که خسته بودن. خوب نتیجه؟
ناشناس
|
۱۶:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای ایران دووووست اصلا حرف بدی نزد. خوب مگه از روم یا پاریس اومده؟
saeid
|
۰۰:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
شما میگی نظرات بدون محتوا رو پخش نمیکنی ولی متاسفانه دعوای بچه گانه نورا و ایراندوست رو پخش میکنی - دنبال چی هستی صراط غیر مستقیم ؟؟
امیر
|
۰۲:۴۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اینکه حرفش بد بوده یا نه رو مثبت و منفی ها مشخص میکنن. یعنی چی که از رفسنجان اومده؟ یه کم با دقت نگاه کنید میفهمید عکس مال کجاست. البته اگه بخواید بفهمید
احمد
|
۱۳:۲۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه ایران دوست خانم این عکس مال جنگه حقته که جنگ را نشناسید بزرگتر از تو اون بزرگای اصولگرا هم نمی شناسند
احمد
|
۲۱:۰۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
باآمدن هاشمی چه اتفاقی افتاده که لرزه بر اندام بعضی آقایان افتاده است
یه خصلت ما اینه که تو خونمون نشستیم و یه سیلی هم واسه انقلاب که سهله واسه خونمون نخوردیم از همه نقد می کنیم طلحه و زبیر و معاویه وووو
ناشناس
|
۰۷:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
اگر ايشون زبير ، آنوقت رهبري زبير را به رياست مجمع تشخيص منصوب مي كنه ، از ايشان دفاع مي كنه ، اجازه كانديداتوري مي ده .
من مانده ام اگر تاييد صلاحيت شد چه خواهيد گفت .
ضمنا اين شبيه سازي ها اشتباه است چون نمي شود از كل يك موضوع بخشي از آن را برداريم و با امروز مقايسه كنيم ، دعواي نيروهاي سياسي امروز جنگ بين حق و باطل نيست ، اختلاف بر سر مديريت عقلاني (هاشمي) و غير عقلاني(احمدي نژادي)است
فرزانه
|
۱۲:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
خدائیش نمی خوام از هاشمی دفاع کنم
ولی اگه کمی عاقل باشید و ولایی می فهمید که رهبری از تخریب و توهین به مسئولان نظام بدشون میاد.
چه هاشمی باشه و چه احمدی نژاد
حالا شما از طرز فکر یه نفر خوشتون نمی یاد که نباید توهین کنید زبیر و طلحه و معاویه یزید کی هستن
اصلا درست نیست قیاس کردن
ایشان الان رئیس مجمع هستند
قابل توجه همه دوستان
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
قابل توجه همه دوستان
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
مطمئن باش هاشمی همنماز وهماستغفازش رو داشته وداره والبته این کار وظیفه همه ماست ایشون تفسیر خوبی هم نوشتند که بارها کارسناسهای قران بهش استناد کردند
ناشناس
|
۱۸:۵۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای دکتر جلیلی اگه خیلی کار بلد بودن و آشنا به مسائل روز جهانی لا اقل یه قدم مثبت به اندازه یه اپسیلن تو مسایل هسته ای بر می داشتن یه بار عرصه رو باز کردین واسه جوونای مثل دکتر جلیلی نتیجشو دیدیم
ناشناس
|
۲۰:۰۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
جوانی که تو جوانش باشی ... رئیس جمهور که نمی خوادکلنگ بزنه . مایک ساعت تفکرهاشمی رالازم داریم.
ناشناس
|
۱۸:۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
یه بارعرصه رو برا جوونا باز کردیم بسه. هرروز وزیر عوض میشد،کسی که درحد رئیس یه اداره هم نبود وزیر میشد، بیشترین اختلاس شد و تقاصی هم نشد،ده روز رئیس جمهور قهر کرد و....بازم بگم؟ بسمونه دیگه!
علی
|
|
۱۶:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲۱
۲۴
من خودم اهل اذربایجانم از هاشمی هم خیلی خوشم میاد یعنی همه خوششان میاد اولین رای تو تبریز فقط هاشمی
دوست قدیمی بهتره اگه دوست بمونه. نه اینکه وایسه رو بروت
ناشناس
|
۲۳:۲۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
برای بعضی ها که دیگه هیچ دوست قدیمه نمونده!
عاطفه
|
|
۱۶:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۸
۱۳
چرا بعضی ها این قد خودشونو درگیر میکنن که بگن هاشمی رای نمیاره......آخه خواهرا برادرا آن چیز که عیان است چه حاجت یه بیان است ۸زیر بار عقده های احمدی نژاد تلف شدیم حالا یه مرد میدون به اسم هاشمی و به گفته آقا وزیر سازندگی اومده شماها نمیزاریتش از همین الان بوی صبح پیروزی میاد.....ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
میگن برا کسی بمیر که برات تب کنه. شمام عاشق کسی باش که یه ذره مردم براش مهم باشه
ناشناس
|
|
۱۷:۲۶ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۴
۱۱
آقایون و خانو م ها
یکم دقت فرمایید از همین کامنت های که گذاشتید معلومه رای هاشمی بیشتره .اینو وجدانا راست میگم ظا هرا بر اساس شواهد و قرائن رای هاشمی بیشتره رای تون هدر ندین
اینا رای تهرانه . رای شهرستانا و دهاتا که اینترنت ندارند هاشمی نیست . باز هم میشه 84
ناشناس
|
۱۳:۳۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
.... جان الان توی هر روستایی که بری اینترنت هست.
ناشناس
|
۲۲:۴۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
نه عزیز فقط هاشمی چی ها میان تو این تاپیک ها... گول نخور.
فرزند شهید
|
۱۴:۲۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
من اهل روستا هستم و به اینترنت هم دست رسی دارم و فقط به هاشمی رأی خواهم داد و بس .
وطن
|
|
۱۷:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۳
۱۰
یادمون باشه تنها سیاست مداری که تو حوادث 88 طرف مردم وایساد خاستار آزادی تمام زندانیان سیاسی-غیر سیاسی-نوجوون-دانشجو-هنرمند-بازاری-بیکار-کارمند-پولدار و فقیر بود همین مرد پیر روزگار هاشمی بود
واقعا فکر نمی کردم صراط نظر همه رو منتشر کنه . اولین باره تو سایتش اومدم با اینکه مواضعش رو می دونم ولی نظر همه رو منتشر کرد که جای تقدیر و تشکر داره. ان شااله هر کی انتخاب میشه به نفع مردم باشه. من به هاشمی ایمان دارم . توکل به خدا
ما انقلاب را با هاشمی و رهبرمان شناختیم هاشمی زحمت ها برای انقلاب کشید چه در دوران جنگ مبارزه ا شاه این حقش نیست که چنین برخوردهای با ایشان بشود آیا دینمان اینطور گفته که آبرو ببریم هتاکی بکنیم و باشخصیت مردم بازی کنیم چرا هم را خراب می کنیم آیا اینقدر که ما از امریکا و غرب بد می گوییم یکی از کارهای مارا انجام می دهند آیا به خاطر خودشان حیثیت دیرا زیر سوال می برند ما مسلمانیم و بایستی الگو باشیم نه اینکه لنگ کفش به طرف رئیس مجلس پرت کنیم
خواهشن یه کم به خودتون بیاین.رهبری وهاشمی از صاحبان اصلی انقلاب هستند.برای ارمانهای امام و مردم خدمت کرده اند.به نظر من رای دادن به هاشمی باعث ایجاد حماسه سیاسی وخشنودی امام خامنه ای ونجات مردم از این گرفتاری تورم و خلاصی از وعده های دروغ است.رای به هاشمی مساویست با رای به انقلاب
صاحب انقلاب امام زمانه، نه این آقا
ملاک کنون افراد است نه سابق!!!!
شمر هم جانباز جنگ در رکاب حضرت پیامبر بود و لی چند سال بعد آمد در کربلا سر پسر پیغمبر رو از تن جدا کرد.
شما هاشمی رو یار آقاجان ما میدونید؟؟؟؟
تو فتنه 88 چیکار کرد؟؟؟؟
شناخته شده برای همه
|
|
۰۸:۵۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۳
۹
بخدا من از روی تعصب یا معده حرف نمیزنم ولی توروبه قرآن به هاشمی رای بدید لااقل این آقا سردوگرم روزگارو چشیده میدونه مملکت به چی نیاز داره توروخدا اگه میخواین مملکت یه رونقی بگیره بهش رای بدید . نتیجشو انشااله (مثبت) خواهید دید.
اگر رای تو رییس جمهور انتخاب نمیکنه پس لابد خاتمی هم با تقلب اومد.
محسن
|
|
۱۰:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۹
۳۱
با سلام خدمت همه عزیزان. کسی منکر خدمات ارزنده هاشمی در دوران سخت نیست. اما ایشان در حال حاضر دچار کهولت سن هستند و 80 سال کم نیست. حتی اگه در 4 سالاول دوام بیارن، قطعا در دوره 4 ساله بعد نمی توانند بیایند.و باز کارها باید از نو شروع بشه! از همین حالا به فکر یک مهره جوان و انقلابی باشیم. دعا کنیم در روز قیامت به خاطر انتخابهای لجوجانه از عذاب الهی دور باشیم. یا صاحب الزمان تو خود به احوال ما آگاهی
حاجی مملکت الان ما مثل بیماریه که داره از درد میمیره برگردی بهش بگی صبر کن عامل دردر پیدا کنم تا مداواش کن و خوب میشی!
اصل درمان میگه اول یه مسکن بزن دردش تموم بشه بعد درمانو شروع کن! هاشمی الان درست مثل کسیه که خودش مسکنه و تازه کسایی را میشناسه که داروهای خوبی برای درمان هستن! شما بذار از این بدبختی بیرون بیاییم یه فکری برا 4 سال دوم هاشمی هم می کنیم!
حمید
|
|
۱۲:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۴
منم موافقم که کسی جز آقای هاشمی نمیتونی اینمملکت که توی این هشت بیچاره شده نجات بده
واي خداي من ما چقدر ساده ايم ؟يكي ديگه ميخواد بخوره يا ببره بعد ما ملت به جون هم مي افتيم ، بهم توهين ميكنيم و....... آهاي دهه شصتي ها به بعد اينهمه دولت روي كار اومدند چه گلي به سر ما زده اند كه ما بخوايم براي دولت هاي بعدي عصاب خودمون بهم بريزيم يا به هم خون خودمون توهين كنيم ...به خودومن بيايم
ما دهه شستی ها آنقدر هر را از بر تشخیص می دهیم که فرق بین دولت خوب اصلاحات و وضعیت خوب اقتصادی دولتهای سازندگی و اصلاحات را با این 8 ساله نکبت و بدبختی تشخیص دهیم! حالا باز بگو دیگری خورد و به ماچه اگر این چنین است چرا اصلا آمده ای نظر می دهی مگر برای تو تفاوت می کند!؟
کامران
|
|
۱۳:۱۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۷
۲
اقای احمدی نژاد چه کار کرد برای مملکت که اقای مشایی رو میخواد جایگزین پادشاهیش کنه .!! مملکت ما نیاز به کسی دارد که سیاست وقدرت داشته باشد .درود بر هاشمی رفسنجانی
اولا:--------- دلم خیلی سوخت وقتی میبینم ایشون با این سن بالا باید احساس تکلیف کنه و وارد بشه. مثل پدر بزرگی که میاد اختلاف و مشکلات خانواده را حل کنه.
ثانیا:......... امام ره هم هشتاد ساله رهبر شدن. و ربطی به سن نداره. مگه میخواد بیل بزنه. تفکره که کار میکنه نه جسم
بانیان این مطلب که خوب می دانند چه درصد از مردم مشارکت کردند هرچند با سیلی صورت خود را سرخ کنند و بگویند 50 میلیون شرکت کننده بوده در حالی که می دانند نصف این تعداد هم نبوده و این در تصمیمات کلان اتی مملکت تاثیر به سزایی دارد به طوری که بانیان می دانند در تصمیمات یک سویه خود روی نیمی از مردم نمی توانند حساب کنند مثلا بروز یک جنگ یا یک تحریم دیگر!
ali
|
|
۱۴:۳۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۳
سلام بچه ها
همه ی کاندیداها محترمن ولی
کسی که وقتی هیچ سمتی نداره نامه ی بی سلام و والسلام به رهبری مینویسه اگه رییس جمهور باشه چکار میکنه؟
هر کسی از شهروندان این ملکت احساس کنه با گوشزد کردن مطلبی به مسئولین مملکت می تواند مملکت را از خطری حفظ کند واجب است که این کار را انجام دهد و لازم نیست حتما سمتی در این رابطه داشته باشد و سلام علیک هم جز فرعیات است کسی به خاطر سلام نکردن مجازات نمی شود بلکه به خاطر توهین و لجن مال کردن دیگران افراد باید مجازات گردند!
به نظر مي رسد كه شما صراطي ها چهره واقعي خود را پنهان نگه داشته بوديد براي چنين روزهايي تا سر بزنگها تبليغاتچي هاشمي و دشمن پايداري باشيد و خودتون را حزب اللهي دو آتيشه نشان دهيد ولي مگر نمي دانيد كه اين سنت لا يتغير الهي است : و مكروا و مكر الله والله خير الماكرين .
هاشمی بانفوزه تمام دنیا قبولش دارن با اومدنش از این گرفتاریها کم میشه کسی هستش که کار بلده با سیاسته بازار با ااونه عربها واروپا دوستش دارن تحریمها کم میشه احمدی نژاد بالج بازی به کشور ضرر زد با دنیا بد رفتاری کرد ددودش به چشم ما رفت هاشمی درستش میکنه
اصلا نميخواستم براي اين دوره انتخابات شرکت کنم. اما با اومدن آقاي هاشمي واقعا دچار دودلي شدم. کاش اين بار ديگه به راي مردم احترام بگذارند و مثل 4 سال پيش نشه.
هاشمی انقلاب کرده یعنی هاشمی برای این مملکت زحمت کشیده و مثل بعضی ها که اثری از آنها تا مدتی پیش نبوده و فقط موقع تقسیم غنایم و پستها سر و کله شان پیدا می شود نیست
امی
|
|
۱۹:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۶
۳
اوخی بعضیا چقدر زورشون میاد که با امدن هاشمی از رنگ و بو افتادن خودشون میدوونن که هاشمی بهترینه نه اینکه بقیه خوب نیستن همه ادمای متدین و سر اومد هستن مهره هستن ولی تجربه بهران به وجود اومده رو ندارن انشالله هر کدوم که اومدن از مرگ تدریجی اقتصادی نجاتمون بدن
مدیرمحترم سایت لطفا این پیام من را به مجدد گوش همه این دوستان برسانید شاید عقلشان کارکند..
قابل توجه همه دوستان عزیز
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
الان رفسنجانی 82سالشه اون مال قدیما بود مثل اینه که اگه ایران بخواد واسه کشتی مدال بیاره بره یه کشتی گیر قدیمی که شده 50 سالش رو بیاره واسه مسابقه نمیشه که اون دیگه پیر شده پس یک نیروی جوان میخواد
آقا مهدی این سیاسته تجربه میخواد،ورزش نیست که زور و بازو بخواد!
بیطرف
|
۰۶:۰۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
بابا بیچاره 79 سالشه. چرااینقدر سنشو زیاد میکنین. حتما تا روز انتخابات میگین 120 سالشه....
کامران
|
|
۱۰:۱۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۳
مهدی جان من خودم یکی از ورزشکاران ملی ایران هستم پس لطفا مثالهای ورزشی نزن. اگرپیشرفتی هم بقول شما در ورزشی مثل کشتی داریم مدیون همین پیران وخاک خوردگان این رشته هستیم.
چرا احساسی نظرمیدید.؟
امام خمینی (ره) : هاشمی از هر شخصی برای دفاع از انقلاب سزاوارتر است - هاشمی زنده است چون نهضت زنده است - هاشمی مصداق صحابه صالح انقلاب است . جواب بعضی ها که میگویند امام(ره) فرموده اند، میزان حال فعلی افراد است : اگر بحث ارتباط با غیب امام را قبول داریم پس نظرات و پیش بینی های ایشان را نیز باید قبول و به آنها ایمان داشته باشیم . خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
اول اینکه صراط جان ازت ممنونم که عادلانه همه نظرات رو میزنی.
دوم اینکه آقای هاشمی دلسوز انقلاب بود که با این سنش وسابقه انقلابیش پاپیش گذاشت.ازشون ممنونیم.
اگر از دست افکار انحرافی مارو نجات بده خوبه. گرونی اینقدر به ما فشار نیاورد که این افکار انحرافی که واقعا داره میشه مصداق بهاییت، به ما فشار آورد
گمنام
|
|
۲۲:۲۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱۳
برید بخونید که....
1.تورم در دولت هاشمی چند درصد بود؟؟؟
2.استقراض خارجی چقدر بود؟؟؟؟
3.ارز چند برابر شد؟؟؟؟
4.آزادی بیان چطور بود؟؟؟؟(به ویژه در دانشگاه ها)
بعد برید به این آقا رای بدید!!!
تو دولت خودش چیکار کرد که بخواد تورم و وضع نابسامان دولت احمدی نژاد رو جمع کنه!!!!
برای ما تورم و گرونی و نابسامانی اقتصادی مهم نیست.اصلا نون بشه 2000 تومن!مهم نیست!(شهدای ما برای نظام جون خودشون رو دادن ما هم یکم بیشتر پول خرج کنیم..ولی این کجا و اون کجا؟؟؟؟)
برای ما دین و نظام اسلامی و ولایت مهمه،که این آقا تو امتحان ولایت پذیری در سال 88 رد شد!!!!
"قضی الامر"
براي ما شخص مهم نيست.هرکي ميخواد رئيس جمهور باشه باشه..برا ما ولايت و رهبري مهمه و پشت سر آقاجانمان حرکت ميکنيم.
حقير کي گفتم احمدي نژاد در درس ولايت پذيري قبول شد!!!!
لطفا ابتدا حرفم رو بخونيد بهد پاسخ بديد
التماس دعا
ناشناس
|
|
۲۲:۴۸ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۴
هاشمی واقعیت های جامعه را میفهمد امروز دیگر روز لجبازی نیست امروز باید مسولین نظام بر اساس واقیعت ها فکر کنند وعمل کنند بیش از سی سال از انقلاب گذشته است واکثر مسولین در حرف زدن تفکر انقلابی دارند ولی در عمل خیر در خرج کردن از بیت المال خودشان را خفه می کنند مردم را فراموش کرده اند تفکر انقلابی یعنی به فکر مردم ستمدیده بودند وانها را به حساب اوردند .......................
موقعی که شما داشتید شیر می خوردید آقای جلیلی داشت تو جبهه ها می جنگید ایشان پاسدار هستند و یه پاشون برای شماهای بوق از دست دادند وای برشما ...............
سلام .
با اینکه اصلا سیاسی نیستم اما فکر میکنم خیلی زیاد به ایشون (اقای رفسنجانی) حمله میشه . کم مونده رئیس شورای مصلحت یزید نام برده شود. تو هیچ جای دنیا مردم با سرانشون رفتار نمیکنند. احمدی نژاد و خاتمی و دیگران هم همچنین . مردم نباید اجازه خلاف به سران بدن از ریشه باید با فساد مبارزه بشه . ولی اگه این اقا فاسد هست ایا نشان دهنده شخصیت ما نیست ؟؟؟؟؟
الله اکبر از این مسلمانی ما
غیر از تکروی چیزی ندیدیم. مثالش الان و مجلس ششم که رای نیاورد و الان هم نمیاورد
نه منحرف هست نه اشرافی و اشراف زاده هست
در مقابل هاشمی باید شخص با تجربه ای باشه تا قد علم کنه
يك نكته مثبت به شما ميگويم. اينكه تا قبل از ورود آقاي جليلي، ما بايد به مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا زنگ ميزديم، با ورود ايشان، آنها هستند كه بايد به ما زنگ بزنند. اين عزت ملي در سياست خارجي است.
خطاب به آقا مهدي:
اينكه فردي مثل احمدي نژاد، از رويكردهاي مثبت به منفي تغيير رويه داد و اصطلاحاً "بد" شد، دليلي بر اينست كه از همان ابتدا، "بدها" را انتخاب كنيم تا يك وقت خداي ناخواسته، بدتر نشوند؟!
حتماً ميپذيريد كه دزد با چراغ، راحت تر خانه را جارو ميكند. آقاي هاشمي داراي باند و حزب است. آنچه از باند و حزب بر ميآيد چيزي جز اختلاس و رشوه و فتنه و تيشه زدن به منافع ملي است؟!
آيا تجربه آقاي رفسنجاني، از سال 80 به بعد در خدمت انقلاب بوده؟! هاشمي 2005 يادتان هست؟!
كارناوالهاي تبليغاتي و بي حجابي تؤامان شده بود.
آيا كارشكني در مقابل دولت فعلي از سوي طيف مديران به جاي مانده از دوران كارگزاران و اصلاحات، يك قصه بود؟!
راه حل، ادامه مسير اسلام و انقلاب است، منتهي نه از نوع بدلي اش.
"رأي ما، دكتر بدون بنز، دكتر جليلي"
دوست عزیز کسی نمی گه که بد ها رو انتخاب کنیم
بلکه می گن بیایم گزینه های دیگر رو هم بررسی کنیم
ایمان و ولایی بودن خوب است و نیاز اما باید مدیر و با تجربه هم باشد
ببینید ما هم معتقدیم که حق این است که باید انسان های مومن و ولایی در مسند باشند اما نکته دیگری هم هست و ان مدیریت است
ببینید شما ها که در سال 84 و 88 اقای احمدی نژاد رو تبلیغ فرمودین حداقل امروز از مردم بخاطر جهت دهی فکری به انها عذر خواهی کنید
این ایمان است بالاخره گروهی که شما تبلیغ کردین منحرف شدن ولی شما حتی ذره ای از مردم عذر خواهی نمی کنید
حاجی خوابی یا خودتو زدی به خواب!؟ عزت اونجایی بود که تو تمام دنیا احترام داشتی نه این که همه بهت زنگ بزنن یا کوتاه میای یا کاری می کنیم کوتاه بیای! این زنگ زدن اروپا به مثل این میمونه که من بهت زنگ بزنم بگم بیا میخام بگیرم بزنمت! از اون تلفن ها دوستانه نیست که بهت بگن بیا بریم بیرون تفریح!!!!
خیلی ام خسته بوده
لابد شما به سیب زمینی میگفتی potato!
مگه ایشون اهل یه جای دیگه اند؟
آقای ..... با دلال ها دستش توی یه کاسه هست
آره عزیزم از رفسنجان تشریف آوردن و ایضا معلومه که خسته بودن. خوب نتیجه؟
خنده نمودیم ، به نقل از هاشمی
هاشمممممممممممممممممی
اگه اونا با بصیرتن پس چرا رهبری اونها رو تو جریان 22 بهمن قم سرزنش کردن
و حتی عذر خواهی هم نکردن
این آقایی که گفتی زبیر زمانه
من مانده ام اگر تاييد صلاحيت شد چه خواهيد گفت .
ضمنا اين شبيه سازي ها اشتباه است چون نمي شود از كل يك موضوع بخشي از آن را برداريم و با امروز مقايسه كنيم ، دعواي نيروهاي سياسي امروز جنگ بين حق و باطل نيست ، اختلاف بر سر مديريت عقلاني (هاشمي) و غير عقلاني(احمدي نژادي)است
ولی اگه کمی عاقل باشید و ولایی می فهمید که رهبری از تخریب و توهین به مسئولان نظام بدشون میاد.
چه هاشمی باشه و چه احمدی نژاد
حالا شما از طرز فکر یه نفر خوشتون نمی یاد که نباید توهین کنید زبیر و طلحه و معاویه یزید کی هستن
اصلا درست نیست قیاس کردن
ایشان الان رئیس مجمع هستند
خوب حق با شما
اما نظام اقتصادی شما هم که شکست خورد
ما تبریزی ها از هاشمی ها خوشمان نمی آد
تبریزی ها فقط و فقط عشق محسن رضایی دارن
چون اکثریتشون جنگ دیده و مبارز هستن ذاتا"
مرد روز های سخت اینو خوب اومدی کلی شاد احوال شدیم
فرمانده کل قوای امام
خخخخخخخخخخخخخخ
البته خودش نه مردم)
آق سعید جلیلی
انقلابی خوبه
اقا گفتن من دیپلمات نیستم انقلابی هستم
اقای هاشمی هم اینه ..............
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
رای ما آقا منوچهر خان متکی
باید دنبال یه نفر کار بلد باشیم که مافیا مباشه
خدایا معشوق مرا ....کن
الان فقط کواکبیان تا حداقل 8 سال شاد باشیم ...
وای وای وای که من چقدر از این بشر بدم میاد. اوباما رئیس جمهورمون بشه مشایی نشه
یکم دقت فرمایید از همین کامنت های که گذاشتید معلومه رای هاشمی بیشتره .اینو وجدانا راست میگم ظا هرا بر اساس شواهد و قرائن رای هاشمی بیشتره رای تون هدر ندین
نگو تروخدا . حالم بد شد
.
.
اشکهایت داد میزد،هیچکس محرم نبود...
"روحی لک الفدا یا سیدعلی"
ملاک کنون افراد است نه سابق!!!!
شمر هم جانباز جنگ در رکاب حضرت پیامبر بود و لی چند سال بعد آمد در کربلا سر پسر پیغمبر رو از تن جدا کرد.
شما هاشمی رو یار آقاجان ما میدونید؟؟؟؟
تو فتنه 88 چیکار کرد؟؟؟؟
یعنی واقعا هنوز فکر میکنید رای ما رئیس جمهور رو انتخاب میکنه.
متاسفم
میری به هاشمی رای میدی اینقدرم صغری کبری نمیچینی!
اصل درمان میگه اول یه مسکن بزن دردش تموم بشه بعد درمانو شروع کن! هاشمی الان درست مثل کسیه که خودش مسکنه و تازه کسایی را میشناسه که داروهای خوبی برای درمان هستن! شما بذار از این بدبختی بیرون بیاییم یه فکری برا 4 سال دوم هاشمی هم می کنیم!
حداقل زیر عکس مینوشتین
جای صراط اسم سایتتون باید کج بود
ثانیا:......... امام ره هم هشتاد ساله رهبر شدن. و ربطی به سن نداره. مگه میخواد بیل بزنه. تفکره که کار میکنه نه جسم
همه ی کاندیداها محترمن ولی
کسی که وقتی هیچ سمتی نداره نامه ی بی سلام و والسلام به رهبری مینویسه اگه رییس جمهور باشه چکار میکنه؟
"هاشمی قبلاً انقلاب کرده...!"
قابل توجه همه دوستان عزیز
بدانید دراین 33 سال این مردم هروقت رئیس جمهور جدیدی را انتخاب کردن گفتن قبلی بد بود! آخه کسی نیست به آنها بگوید بس نیست اشتباه؟
فقط بگم خاک خورده انقلاب دلسوز این مملکت است همینو بس.
بین افرادی که آمدن هاشمی بهترین گزینه است. پس احساسی نظر ندهید لطفا.
چرا احساسی نظرمیدید.؟
........................
مخصوصا مارا
دوم اینکه آقای هاشمی دلسوز انقلاب بود که با این سنش وسابقه انقلابیش پاپیش گذاشت.ازشون ممنونیم.
1.تورم در دولت هاشمی چند درصد بود؟؟؟
2.استقراض خارجی چقدر بود؟؟؟؟
3.ارز چند برابر شد؟؟؟؟
4.آزادی بیان چطور بود؟؟؟؟(به ویژه در دانشگاه ها)
بعد برید به این آقا رای بدید!!!
تو دولت خودش چیکار کرد که بخواد تورم و وضع نابسامان دولت احمدی نژاد رو جمع کنه!!!!
برای ما تورم و گرونی و نابسامانی اقتصادی مهم نیست.اصلا نون بشه 2000 تومن!مهم نیست!(شهدای ما برای نظام جون خودشون رو دادن ما هم یکم بیشتر پول خرج کنیم..ولی این کجا و اون کجا؟؟؟؟)
برای ما دین و نظام اسلامی و ولایت مهمه،که این آقا تو امتحان ولایت پذیری در سال 88 رد شد!!!!
"قضی الامر"
حقير کي گفتم احمدي نژاد در درس ولايت پذيري قبول شد!!!!
لطفا ابتدا حرفم رو بخونيد بهد پاسخ بديد
التماس دعا
جلیلی، جلیلی، حمایتت می کنیم...
تا برن تو ذخیره ها
با اینکه اصلا سیاسی نیستم اما فکر میکنم خیلی زیاد به ایشون (اقای رفسنجانی) حمله میشه . کم مونده رئیس شورای مصلحت یزید نام برده شود. تو هیچ جای دنیا مردم با سرانشون رفتار نمیکنند. احمدی نژاد و خاتمی و دیگران هم همچنین . مردم نباید اجازه خلاف به سران بدن از ریشه باید با فساد مبارزه بشه . ولی اگه این اقا فاسد هست ایا نشان دهنده شخصیت ما نیست ؟؟؟؟؟
الله اکبر از این مسلمانی ما
آخه خانم هاشمي دو هفته پيش گفته بود قراره رأي ها عوض بشه!
چون شاید سنشان بزرگ باشد اما قرار است با فکر اینده بینشان کار کنند نه اینکه بار بکشن...ناخدای این کشتی غرق شده فقط رفسنجانی...
و این کار پاسخ طولانی شدن بیخودی پاسخ ها میشه و...